quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lees mn vorige post maar, dan lees je wat ik zo ga doenMaar nee dat valt wel mee, heb m net goed gesmeerd..
foto fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb er al een aan, ik ga zo mn pompoms pakken en dan ga ik deze 2 even nadoen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus
Yep dat druf ik wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat durf je wel? En een rokje is eng?
Jij liefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]nouja, wat denk je wel niet van mij...
Dommeketel danquote:
Wat is daar gek aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep dat druf ik wel.
Gewoon een gezellige gesprek gehad, wel leuke meiden hoor
[afbeelding]
Wel erg jong helaas
Rokje is niet eng maar ben niet gek hoor
shit hoe istie daar nu weer achter gekomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat klein![]()
![]()
Maar wel leuk![]()
Alleen: http://images.google.nl/images?
Voor je het weet weet heel Dokkum het straksquote:
O fuck, ik was vergeten dat jij altijd alles meteen tegen mij gebruiktquote:
Gewoon jou bericht gequote en toen zag ik dat staan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
shit hoe istie daar nu weer achter gekomen
En nu een van jezelfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[afbeelding]
of helemaal:
http://www.mentalbowlings(...)leader%20cropped.jpg
Nu moet ik er nog een maken maar dan zo:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon jou bericht gequote en toen zag ik dat staan.
Sorry meneertje
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O fuck, ik was vergeten dat jij altijd alles meteen tegen mij gebruikt
Maak gewoon een foto van je zelf johquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nu moet ik er nog een maken maar dan zo:![]()
Maar daar zal je zelf voor moeten googlen, heb ik nu ff geen zin in
Ik heb toevallig geen pompoms liggen thuis, ik heb ze vorige week verkocht (yeah right). Voor foto's zonder die dingen kijk je maar in t fotoboekquote:
ik moet m weer verwijderen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O fuck, ik was vergeten dat jij altijd alles meteen tegen mij gebruikt
Weet bijna niksquote:
Mn fotoboek ben ik toch echt zelfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als dan heeft hij van iemand anders foto's in zijn fotoboek staan
Watje dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb toevallig geen pompoms liggen thuis, ik heb ze vorige week verkocht (yeah right). Voor foto's zonder die dingen kijk je maar in t fotoboek
jij hebt al genoeg foto's gezien dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als dan heeft hij van iemand anders foto's in zijn fotoboek staan
Nee hoorquote:
Joh dat had ik gelijk al door, ben niet blonTquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mn fotoboek ben ik toch echt zelfAls je nu nog niet door hebt dat ik die andere foto van google heb dan ben je wel langzaam van begrip
als je toch kijkt: wel reageren heuj
Een nieuwe fiets en een gigantische spongebob!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Shreev'
Doe's antwoorden
Cadeau. Wat?!
Dank jequote:
ik ben de slechtste nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou bedankt hoor edelhartig Rooske![]()
Dat kan ik niet weten, je hebt geen fotoboek..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Joh dat had ik gelijk al door, ben niet blonT![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |