Jij bent al eten met DrW!quote:
van mij mag je ook komen hoor, geen probleem meequote:
Nee, het idee dat allochtonen ook aardig kunnen zijn staat me niet aan. Ik wil per slot van rekening wel in mijn eigen wereldje blijven leven.quote:
Zegt de allochtoonquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, het idee dat allochtonen ook aardig kunnen zijn staat me niet aan. Ik wil per slot van rekening wel in mijn eigen wereldje blijven leven.
Als er hier iemand een allochtoon isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, het idee dat allochtonen ook aardig kunnen zijn staat me niet aan. Ik wil per slot van rekening wel in mijn eigen wereldje blijven leven.
Nee serieus, ik mot jouw soort niet, beter dat je gewoon ophoert uit dit land.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Sneu figuur.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ook niet als aardig. Aardig-zijn is hetzelfde als tegelijkertijd iemands voet likken, over de grond kuipen en vreemde geluiden maken. Daar moet ik niets van hebben.quote:
Nee, ik ook niet. Dus ga door met het likken van m'n ballen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ook niet als aardig. Aardig-zijn is hetzelfde als tegelijkertijd iemands voet likken, over de grond kuipen en vreemde geluiden maken. Daar moet ik niets van hebben.
Heaumeau!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Dus ga door met het likken van m'n ballen.
je wordt steeds triester DrW.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ook niet als aardig. Aardig-zijn is hetzelfde als tegelijkertijd iemands voet likken, over de grond kuipen en vreemde geluiden maken. Daar moet ik niets van hebben.
Drinken in Groningen heb ik nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
van mij mag je ook komen hoor, geen probleem mee
Ik was niet van plan me rijbewijs op het spel te zetten, hopelijk wordt het zo vroeg dat we de eerste trein terug kunnen pakken anders motten we ergens blijven maffen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Drinken in Groningen heb ik nog niet gedaan.
Bij deze meld ik me aan.
Kunnen we dan wel met de trein gaan?
In Groningen schijn je lang door te kunnen zuipen....in tegenstelling tot Eindhovenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik was niet van plan me rijbewijs op het spel te zetten, hopelijk wordt het zo vroeg dat we de eerste trein terug kunnen pakken anders motten we ergens blijven maffen.
Ik vermom me wel als student en breek kraak ergens een studentenkamer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik was niet van plan me rijbewijs op het spel te zetten, hopelijk wordt het zo vroeg dat we de eerste trein terug kunnen pakken anders motten we ergens blijven maffen.
ga je toch ook mee, brabo's zijn me lievelings mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In Groningen schijn je lang door te kunnen zuipen....in tegenstelling tot Eindhoven.
racist!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ga je toch ook mee, brabo's zijn me lievelings mensen
Ik hou ook wel van mensen die in de Esch wonen hoor !quote:
RQ in het Anne Frankplantsoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Check m'n fotoboek, nu met heaumeaufoto.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van mensen die in de Esch wonen hoor !
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kom je wel eens klaar in huzarensalade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |