quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wie wie er rosé en wie wil er bier!!!!!!!!!!!!!
ik heb ook bittergarnituurtjes klaar liggen!
Ja dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dat valt onder beroepsgeheim mijn waarde aaah. Sorry.
Ik vind huzarensalada sowieso smerig, maar met die gedachte is het echt helemaal klaar.quote:
volgens mijn moeten we echt een keer afspreken in grunn, en dan gelijk ook ype aan zijn staart trekkenquote:
ja ik had er ook al vrij weinig mee :p.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind huzarensalada sowieso smerig, maar met die gedachte is het echt helemaal klaar.
Zeg dan tenminste dat je geen huzarensalada vreet of dat je er in kwakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
tvp
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
volgens mijn moeten we echt een keer afspreken in grunn, en dan gelijk ook ype aan zijn staart trekken
Ik eet huzarensalade, echter nooit met plezier.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dan tenminste dat je geen huzarensalada vreet of dat je er in kwakt.
Moet je dat van je mammie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik eet huzarensalade, echter nooit met plezier.
ik ook dus dat scheelt, ergens in het nieuwe studie jaar ok?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Heb het momenteel helaas achterlijk druk.
Wantquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
Kun je de schuld van een natie trouwens wegstrepen met het kapitaal aan goederen van een natie? Je kunt natuurlijk wel 100 euro schuld hebben maar als je 2 dure bankstellen in huis hebt veranderd dat de zaak natuurlijk.
Nee, ik eet (bijna) alles wat mij aangeboden wordt vanwege respect enzo.quote:
Primaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik ook dus dat scheelt, ergens in het nieuwe studie jaar ok?
Handschoenquote:
Kom een keer gezellig bij me eten!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, ik eet (bijna) alles wat mij aangeboden wordt vanwege respect enzo.Iets wat mensen deze dagen vreemd is.
Waarom nodig je mij niet uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik ook dus dat scheelt, ergens in het nieuwe studie jaar ok?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, ik eet (bijna) alles wat mij aangeboden wordt vanwege respect enzo.Iets wat mensen deze dagen vreemd is.
Wat is er mis met vriendelijk bedanken voor een stuk lever?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Heeft dat met resect te maken dan? Eten heeft te maken met smaak niet met respect hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |