Heel liefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef Anitra het volgende:
Karin ik zag jou post net over dat bleu band bordje. Ik heb toevallige deze week dat bordje binnen gehad, maar ik heb al bordjes zat voor hem. dus als je hem wilt hebben stuur ik hem naar je toe.
Spuuglokje dat is lekker
Ja, kut he...quote:
Dorpel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef melonovy het volgende:
Drommel ofzoIk weet het niet meer... Iets onder de achterdeur iig ...
Het lassen is niet mogelijk, omdat dat ding geheel is doorgerot en dus geen goede punten heeft om het vervangende deel aan vast te lassen.
Dat is over het algemeen ook zo. Vorig jaar is dat nog in het nieuws geweest, dat veel garages de boel bedottenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:26 schreef melonovy het volgende:
Onvoorstelbaar dat het zo duur ik hoor...
Soms heb ik echt het idee dat je genaaid word bij die garages, maar Remco en ik hebben er beide geen verstand van...
Bij de schoenenwinkel hier in het dorrup. Het zijn Brakkies, net zoals al zijn vorige schoenen. Puur toeval hoor, dit waren gewoon de leukste.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef snoopy het volgende:
Gave schoenen Karin! Waar heb je die gekocht?
Je wat??quote:
Ja, wat dacht jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:55 schreef Karin het volgende:
Veel plezier morgen Rewimo! Ga je nog foto's nemen van al die kabouters?
Een zeer verslavend spel. Maar na 99 levels was ie ineens opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:56 schreef coolbabe het volgende:
Je wat??
Oh ik dacht dat je bij Lush was wezen shoppenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een zeer verslavend spel. Maar na 99 levels was ie ineens op
Hee, dat wist ik niet, bedankt! Ga gelijk kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef Karin het volgende:
Je kan allerlei leuke levels downloaden Rewimo![]()
Bij options in het mainmenu.
Ja dat vind ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Jonnetje wat wonen jullie in een lief straatje
uhh niet over msn hoor, maar ik zat op jordy beebiesite, en wou daarna op maxim's beebiesite inloggen, ik had alleen niet door ik nog steeds op jordy's site zat en dus ook niet kon inloggen met mijn wachtwoordquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:35 schreef Githa het volgende:
oej, das hét msn virus. Ligt dus niet aan je inlog.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:35 schreef Githa het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn MSN werkt op dit moment niet. Mijn paswoord wordt niet geaccepteerd, terwijl vrienden in mijn adreslijst wel berichten van mij binnenkrijgen. REAGEER HIER NIET OP.
1 iemand heeft dit wel gedaan en kan nu opeens ook niet meer in haar MSN komen.
Ik probeer nu zelf te achterhalen of ik op een of andere manier mijn paswoord kan terugkrijgen, maar tips van anderen zijn natuurlijk altijd welkom.
Jullie horen het nog wel of ik een andere MSN account heb gemaakt, of dat ik mijn oude terugheb.
Hopelijk overkomt jullie niet hetzelfde. Dus be aware!
Ik heb nl nog niemand gehoord over dat virus die nog de ouwe heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:50 schreef Githa het volgende:
Ja die heb ik Anitra...ik heb ook geen idee hoe dit kan maar een vriendin belde me dat ik haar een vraag stelde op msn, maar dat ben ik dus niet want ik kan mijn msn niet in. Toen zij die beantwoorden, kreeg ze in beeld "je bent nu ook gehacked"en zij kan dus haar msn ook niet meer in.
Vaag hoor ! maar ik dacht ik laat het even weten.
er zijn al meedere virussen in omloop las ik net. Zelfs op www.nu.nl staat er een stukje over een virus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb nl nog niemand gehoord over dat virus die nog de ouwe heeft.
Het is wel kl*te want msn gebruik ik heel vaak.
Zojuist geplaatst op http://www.vermist.nl/html/israaktie.htmlquote:Duizenden reacties naar aanleiding van de actie "BRENG ISRA THUIS"
De actie ‘BRENG ISRA THUIS’ is een enorm succes. Aan de oproep in Vermist van j.l. vrijdag om kaartjes, emails en faxen te sturen naar de Ambassade van Libië in Den Haag, is massaal gehoor gegeven.
De grootouders van de in augustus 2004 naar Libië ontvoerde peuter Isra Aksema deden in Vermist een dringend beroep op iedereen om druk uit te oefenen op de Libische regering nu diplomatiek overleg geen resultaat oplevert.
De 2-jarige Isra is door haar vader Hasèn A. meegenomen nadat hij haar moeder Marisse van der Burg in haar woning in Goor om het leven had gebracht. Bijna een jaar lang is het Ministerie van Buitenlandse Zaken tevergeefs in overleg geweest met de Libische autoriteiten om Isra te te repatriëren. De familie van Isra zoekt nu andere wegen en de oproep om steun in Vermist heeft een overweldigende reactie opgeleverd.
Op zaterdagmiddag waren al 5.592 emailberichten voor de Libische Ambassade verzonden en op woensdagochtend overschreed de teller de 16.000. Al deze mails worden geprint en bij de Libische Ambassade in Den Haag afgeleverd, omdat men daar niet over een emailadres beschikt.
De redactie van Vermist heeft daarnaast al 9.500 gedrukte kaartjes verstuurd naar mensen die geen kaarten kunnen uitdraaien via hun computer. Uit het hele land komen reacties van mensen die kaartjes printen en deze op scholen en sportclubs uitdelen. Maar ook vanuit het buitenland komt hulp in de vorm van kettingbrieven en steunbetuigingen.
De grootouders van Isra, Clary en Ger van der Burg, zijn tot tranen geroerd door alle reacties. Al bijna een jaar leven ze in angst over het lot van hun kleindochter en stikken ze van verdriet om de dood van hun dochter Marisse. De actie ‘BRENG ISRA THUIS’ geeft hen troost en hoop.
Een ander speerpunt van de actie betreft mensenrechtenorganisaties, het bedrijfsleven en de politiek. TROS Vermist heeft alle leden van het Kabinet, Tweede Kamer en politieke partijen om steun en actie gevraagd. Nederlandse bedrijven in Libië hebben aangeboden om aldaar emails te verspreiden in het Arabisch en Engels.
Maar ook andere lobby’s zijn gestart bij o.a. de Gadaffi International Foundation for Charity Associations en bij de nabestaanden van de Lockerbie-aanslag.
Waar waar waar?!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef moussy het volgende:
oej, die gaat ook ff op mn logje... ja, ik heb een logje
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef moussy het volgende:
[..]
er zijn al meedere virussen in omloop las ik net. Zelfs op www.nu.nl staat er een stukje over een virus.
Ja, ze zei gisteravond wel 'ach, het heeft helemaal geen haast hoor, dat in elkaar zetten', maar van de gyn moet ze echt héél rustig aandoen ivm dat dubbelzien en die wisselende bloeddruk, dus zelf kan ze niet aan de slag en wil niet opjagen. Maar ik wéét dat dat tuttelen zo leuk is jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef moussy het volgende:
dat tuttelen is het leukste van zwanger zijn
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Ai, eentje gespuugd?
De musical was geweldig! Het was niet te verstaan. Alles werd voorgezegd. Een jochie kreeg een stuk decor op zijn hoofd (beide onbeschadigd gebleven). Een vlinder gaf een andere vlinder een klap waarop de ene vlinder hard ging huilen en de andere op de grond moest zitten en niet meer mee mocht doen. Aan het eind ging alles dansen behalve mijn kabouter die met zijn handen over zijn oren op een bankje zat omdat hij niet van harde geluiden houdt. Kortom, het was fantastisch!
Foto's in het fototopic
Wat goed, Rewimo! We zijn nog steeds helemaal beduusd hoeveel lieve, positieve reacties we krijgen uit binnen- en buitenland. Zoo fijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Clauwheee, ik heb een oproepje op ons intranet gezet en vrijwel meteen al een reactie gekregen van iemand die Marisses ex (niet Isra's vader voor alle duidelijkheid) kentOok van die kant wordt druk meegedaan aan de actie
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Scriptie ingeleverd en dan een paar magere koekjes
Ik eis taartGoed gedaan
quote:
Zakt het nog niet erg, die kiespijn?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:28 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. een kind dat met d'r verkeerde been uit bed is gestapt in combinatie met een moeder die vannacht (te) lang heeft wakker gelegen van de kiespijn is geen goede combi
Ze ligt nu in bed te kletsen en pruttelen, als ze nou gewoon gaat slapen kan mama ook ff nog een tukkie doen..
Oef ik duim voor je mee E.T.!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:46 schreef E.T. het volgende:
jahaaaa.. taart!!
hmz.. als m'n kiespijn dinsdag niet over is doet ie een zenuwbehandeling![]()
Nou maar hopen dat 't voor dinsdag afzakt...
Jeetje Clauwhee, dat je daar opeens zo'n last van hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Oe leuke schoenen Karin!Met een hoge bloeddruk mag je geen chips
en drop
en chocola
Maar een beetje kan geen kwaad, toch
* clauwheee Spuuglokje heeeeeeeeeeel lief aankijkt
Ja ik kijk ook maar wel uit en heb er pilletjes voor. Ik sta onder controle, ze wil me komende week weer zien, dus dat is wel prettig. Ik denk ook dat het komt omdat ik werkelijk waar in 4 jaar niet bij een dokter was geweest, tot de laatste tijd (te lang gewacht..). Dat kon ze in de pc zien. Dus ze nam mijn klachten wel serieus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Jeetje Clauwhee, dat je daar opeens zo'n last van hebt.
De dropjes zou ik echt laten staan (niet alleen het zout is bloeddrukverhogend maar ook de glycericine-zuur oid dat er inzit is extra bloeddrukverhogend).
Chocola eet ik ook gewoon onbeperkt, daar zit van nature natrium in maar ik heb er zelf nooit last van. Volgens mijn naslagwerkje van het ZH zit in Mars wel weer relatief veel zout
Met chipies zou ik wel voorzichtig zijn, in een klein zakje zit 150 mg natrium. Zelf mag ik dagelijks 1600 mg natrium hebben, dat is 3 tot 4 gram zout. Een klein zakje is in een natriumarm dieet dan nog wel in te passen.
Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent, want een te hoge bloeddruk is maar niets kan ik uit ervaring vertellen.
oh bah das erg vervelend, ik ben er gevoelig voor bloedneuzen maar zoerg heb ik het gelukkig niet!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zo ik neem ook even plaats. Ik had net een bloedneus die maar niet wou stoppen (nu heb ik door de hooikoorts dagelijks minimaal 1) wat is dat smerig en irritant
Ik heb heel erg veel last van hooikoorts ensinds verleden jaar wonen we midden in een groene omgeving en sindsdien is het alleen maar erger, mijn ogen jeuken mijn hoofd uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef clauwheee het volgende:
Faja! Ook hooikoorts? Het is wat dat betreft een puntje puntje dag!
Maar wel jammer dat het lekkere weer maar een dag duurt
Dat is een gesprek van een half uur waarin je nog een keer je onderzoek/opdracht/advies moet verantwoorden en bewijzen dat je op hbo-niveau kunt functioneren adhv vragen van drie deskundigen. Bibberquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wat moet je dan doen qua verdediging (al jaren van school)
*ril*quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat is een gesprek van een half uur waarin je nog een keer je onderzoek/opdracht/advies moet verantwoorden en bewijzen dat je op hbo-niveau kunt functioneren adhv vragen van drie deskundigen. Bibber
Weet je wat zo irritant is? Sterre is hier ook helemaal in de stem-mood. Dan gaat het zo: 'Wie stemt er op Sterre?' En dan moet iedereen die Sterre lief/leuk vindt de vinger opsteken. 'Wie stemt er op Wickie?'. 'Wie stemt er op Totally Spies?''Wie stemt er op Tristan?'. 'Wie stemt er op Spongebob Squarepants?'. 'Wie stemt er op Wouter?' Ezovoorts enzovoortsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:29 schreef jessie het volgende:
Ik word gestoord van die smeekbedes om dat gestem
Ok diep in en uitademen en eroverheen lezen Jes![]()
De zon, bedoel je?quote:
énórm!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:28 schreef Sugar het volgende:
[..]
De zon, bedoel je?
Nou, dat dat leuk is.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:31 schreef jessie het volgende:
De zon is hier nu weg. Vanmorgen wel vrolijk geschenen. Ik dacht ik doe ff mee met een rondje weerbericht. Is zooooooooooooooo lang geleden die weerberichtjes hier
Ik vond ze ook wel leuk jaquote:
Dat was nou ook mijn achterliggende gedachte: haar eerste popquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:54 schreef moussy het volgende:
Dan toch houdt ze hem, want het was haar eerste op en zit ie keurig op het randje van dr bed als ze voor het eerst op zichzelf woont
Ik heb mijn lievelingspop ook nogquote:
Echt welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef snoopy het volgende:
Zie je: is zo'n pop eigenlijk wel meer dan 50 euro waard toch?![]()
![]()
Mijn beste vriendinnetje had een Liesjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb mijn lievelingspop ook nogMijn beste vriendinnetje van toen (surinaams) had dezelfde maar dan met een donker kleurtje
Moet nog zeker een half jaartje wachten op een echte baby met 10 teentjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:09 schreef Smirre het volgende:
Ik hoef geen plastic pop; ik heb liever 20 warme babyteentjes. waarvan overigens de nageltjes weer toe zijn aan een knipbeurt....wat een rotwerkje
nee, moet niet kunnen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:28 schreef reni het volgende:
tandartsen![]()
Er was bij mij n vulling uitgevallen dus ik had gebeld waneer die weer terug kon worden gezet![]()
Nu heb ik heel erg liggen tanden knarsen dus die tand deed veel pijn.
Ik de tandarts gebeld daar is al veel moed voor nodig vind ik zegt die assisente doodleuk je krijgt woensdag toch n zenuwbehandeling![]()
Hoezo??? hij heeft me nog niet eens gezien. Als hij dan al weet dat hij n zenuwbehandeling gaat geven.
Heb nu na mezelf veel moed ingepraat te hebben een andere tandarts gebeld om s ff te kijken .
Er zijn half jaar geleden 4 vullingen ingezet ,daar zijn dr nu al 3 vanuit .Dat moet toch niet kunnen.
ah joh, dat komt nog wel 7894738938970x voorbij hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:53 schreef Karin het volgende:
ET en Jessie ik moest even van Lois doorgeven dat ze jullie Lush spulletjes heeft gekocht. Ze is zelf uit etendus vandaar dat ik het door mocht geven.
Hebben jullie de bruiloft nog gezien? (jaja gesprek van de dag hier, het was natuurlijk hier in Heemskerk). Ik ben vergeten de video te programmerenNiet dat het me nou zo erg interesseert hoor maar ik was wel benieuwd naar de jurk.
en in je onderbroek, ongeschoren bikinilijn en een te kort t-shirt in de tuin zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:20 schreef Spindizzy het volgende:
He ja! Lekker met ongeschoren benen de hele dag zware sjekkies roken en onbespoten groente eten uit eigen tuin...
* Spindizzy gaat haar tuinbroek uitgraven
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:21 schreef moussy het volgende:
[..]
en in je onderbroek, ongeschoren bikinilijn en een te kort t-shirt in de tuin zitten
wat dacht je van een potje wietthee?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Dat mijn pens dan lekker over mijn onderbroekkie hangt enzo... Lekker biertje erbij
Best... Als ik maar in de toelatingscommisie magquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:26 schreef jessie het volgende:
O my god een centraal wonen groep van fokouders
Een hofje van 9 huizen met alleen een voordeur (dus geen ontsnappingsmogelijkheidquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:23 schreef jessie het volgende:
Hoe bedoel je 5 jaar samen met je buren coolbabe? Zijn t gewoon van die bemoeials? Dat centraal wonen komt niet over als van die bemoeizieke leentje buur types.
klinkt leuk he Spin en Mous!
jawel, jij bent ouder van het kind in je hart. Ik wil ook in de toelatingscommissiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Best... Als ik maar in de toelatingscommisie mag
Edit: oh nee... Ben geen fokouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |