ah joh, dat komt nog wel 7894738938970x voorbij hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:53 schreef Karin het volgende:
ET en Jessie ik moest even van Lois doorgeven dat ze jullie Lush spulletjes heeft gekocht. Ze is zelf uit etendus vandaar dat ik het door mocht geven.
Hebben jullie de bruiloft nog gezien? (jaja gesprek van de dag hier, het was natuurlijk hier in Heemskerk). Ik ben vergeten de video te programmerenNiet dat het me nou zo erg interesseert hoor maar ik was wel benieuwd naar de jurk.
en in je onderbroek, ongeschoren bikinilijn en een te kort t-shirt in de tuin zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:20 schreef Spindizzy het volgende:
He ja! Lekker met ongeschoren benen de hele dag zware sjekkies roken en onbespoten groente eten uit eigen tuin...
* Spindizzy gaat haar tuinbroek uitgraven
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:21 schreef moussy het volgende:
[..]
en in je onderbroek, ongeschoren bikinilijn en een te kort t-shirt in de tuin zitten
wat dacht je van een potje wietthee?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Dat mijn pens dan lekker over mijn onderbroekkie hangt enzo... Lekker biertje erbij
Best... Als ik maar in de toelatingscommisie magquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:26 schreef jessie het volgende:
O my god een centraal wonen groep van fokouders
Een hofje van 9 huizen met alleen een voordeur (dus geen ontsnappingsmogelijkheidquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:23 schreef jessie het volgende:
Hoe bedoel je 5 jaar samen met je buren coolbabe? Zijn t gewoon van die bemoeials? Dat centraal wonen komt niet over als van die bemoeizieke leentje buur types.
klinkt leuk he Spin en Mous!
jawel, jij bent ouder van het kind in je hart. Ik wil ook in de toelatingscommissiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Best... Als ik maar in de toelatingscommisie mag
Edit: oh nee... Ben geen fokouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |