abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27815150
Ahhhh dat vergeet ik helemaal. Horen we net tetu tetu (brandweer) Bo vind dat altijd schitterend en ik denk oef wat dichtbij. Zie er hier 1 door de straat rijden, maar terwijl ik naar buiten kijk door de voordeur zie ik de achterkant nog. En nog 2 grote wagens en politie en de hele straat buiten (ik had de rolluiken dicht voor de zon dus t ging allemaal een beetje aan me voorbij)
Is er een huis aan t fikken waarvan de mensen er niet zijn, de buren zijn er ook niet. Gaan ze na t blussen weg, ramt de brandweer ook nog de auto van het huis naast de brand (die ook roetschade hebben) nog even. Leuk thuiskomertje word dat!
Staat er een leentje buur o wat is er gebeurt blabedie bla blabediebla, en tussen neus en lippen door nog even aan me vragen terwijl ik met me buik vooruit en kind op me arm sta of ik zwanger ben Nee hoor die heerlijke speklaag is van mezelf
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27815233
Die preemie zijn zeker heel erg leuk!
Wat ik vooral vind is dat de wat duurdere poppen lekker ruiken. (daarom word een duurdere ook vaak een lievelingspop van een kind) Er zit vaak een soort van vanille luchtje aan. De goedkope (die wij dus hebben ) ruiken erg syntetisch.
Knorretje heeft het een keer getest voor me (die heeft veel poppen)
Ze had ook een pop uit turkije en die rook gewoon naar parfum!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 20:16:01 #253
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27816259
Gelukkig heeft Saskia een nichtje die ook een echte poppenmoeder is!
Alleen wordt dat nichtje nu een beetje groot voor de poppen... en zij heeft een heleboel Chou-Chou's ... Op Saskia d'r verjaardag had ze gezegd dat ze nu toch wel een beetje groot wordt en dat ze dan eerst maar 'ns 1 pop weg gaat geven en dat Saskia die dan maar moet hebben.. (ze is 9.. wordt dus idd een beetje oud voor poppen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27816422
ik heb geen poppen meer geen speelpoppen en geen barbie poppen meer.
Mijn broertje en nichtje hebben mijn barbiepoppen onleed dusdanig dat ze gescheurd zijn en niet meer te maken waren.
En mijn speelpoppen zijn de één is te warm geworden en beetje uit zijn vorm gegaan en dus weggegooid en de andderen zijn naar mijn jongste nichtje gegaan en die heeft ze verknipt.....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 20:26:57 #255
81992 Githa
pi_27816643
Lady_wrb kom je wel ff verslag doen van het kinderfeestje straks.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het geweest is of je moet het natuurlijk niet overleefd hebben
  vrijdag 10 juni 2005 @ 20:39:55 #256
3011 E.T.
pi_27817027
zonde Bar..
Ik heb nog 2 poppen, en nog 2 poppenwagens (eentje van Rotan, daar loopt Saskia nu mee te scheuren en eentje model wandelwagen, daar is ze nog te klein voor).
Verder heb ik trouwens ook niks meer hoor van vroeger.. Zelfs geen tekeningen of rapporten ofzo.. Dat vind ik wel heel erg jammer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 20:40:16 #257
3011 E.T.
pi_27817040
Ben idd ook wel nieuwsgierig naar lady-wrb d'r kinderfeestje
pi_27817118
Snoopy wat een leuke pop

Ik had nog een babypop, nadruk op had. Die lag bij mijn moeder en die heeft ze 2 jaar geleden aan Djen mee gegeven. Pop ligt nu ergens tussen alle andere poppen en knuffels. Maar wel met een pakje van haar broertje aan
  FOK!fossiel vrijdag 10 juni 2005 @ 20:53:55 #259
2628 Karin
pi_27817428
ET en Jessie ik moest even van Lois doorgeven dat ze jullie Lush spulletjes heeft gekocht. Ze is zelf uit eten dus vandaar dat ik het door mocht geven.

Hebben jullie de bruiloft nog gezien? (jaja gesprek van de dag hier, het was natuurlijk hier in Heemskerk). Ik ben vergeten de video te programmeren Niet dat het me nou zo erg interesseert hoor maar ik was wel benieuwd naar de jurk.
pi_27817435
playmobiel is van mij naar mijn broertje gegaan en volgens mij ligt het nog steeds bij mijn pa, lego is ook bij pa.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_27817470
ik heb een stukje gezien en de jurk vond ik wel mooi met een lange sluier eraan
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 21:10:47 #262
7074 moussy
kuttekop
pi_27817958
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 20:53 schreef Karin het volgende:
ET en Jessie ik moest even van Lois doorgeven dat ze jullie Lush spulletjes heeft gekocht. Ze is zelf uit eten dus vandaar dat ik het door mocht geven.

Hebben jullie de bruiloft nog gezien? (jaja gesprek van de dag hier, het was natuurlijk hier in Heemskerk). Ik ben vergeten de video te programmeren Niet dat het me nou zo erg interesseert hoor maar ik was wel benieuwd naar de jurk.
ah joh, dat komt nog wel 7894738938970x voorbij hoor

Jessie, de BB en de chou chou ruiken niet zo lekker als vroegah hoor.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27818065
Welke bruiloft?

Wat leuk ET dat jullie die nog hebben. Ik had ook zo'n rieten poppenwagen vroeger, wil voor Myrthe ook zoiets..

Hoe mijn pop rook weet ik niet.. naar mij, vermoed ik. Lag altijd bij me in bed.
pi_27818087
Rafael van de Vaart en silvy meis
pi_27818102
Oh, oke.. die volg ik niet zo.
pi_27818107
Zelf was ik helemaal weg van de monchichiaapjes (ik had een nepperd )

Karin joepie
ET heb jij ook angels delight?

Die jurruk!!! Die tieten hingen er een beetje in. Verder stond ze stijf van de make-up/zonnebank/ bronzing powder/ lipgloss. En ik vond hem een beetje bescheten kijken. En t grappigste van al vond ik dat de kerk zo leeg was!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 21:21:15 #267
7074 moussy
kuttekop
pi_27818245
ik had 4 echte
pi_27818299
Poejmon jij gaf een link over anders wonen in t hoe gaat t met de moeders topic. Maar daar staan best leuke dingen in. Van veel dingen wist ik t bestaan niet af. Dat centraal wonen klinkt best leuk. Net een beetje een bejaardentehuis maar dan voor allerlei leeftijden. En meer groen enzo. Klinkt een beetje raar, maar mij lijkt het wel gezellig al die mensen om je heen. En als je de rust wil heb je je eigen kamers ook gewoon. Beetje beknopt weergegeven, maar voor de beeldvorming Aangezien ik nog steeds wil verhuizen....... Ik vrees dat als Geer vanavond uit zijn werk komt dat die minder enthousiast is :i
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27818325
Moussy jij verwend nest Zit me hier de hele avond al ff de ogen uit te steken
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 10 juni 2005 @ 21:25:09 #270
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27818365
Zo ik plof ff neer! We zijn net heeeeeeeeeerlijk uit eten geweest, nog ter gelegenheid van onze trouwdag (toen ik door enorme kiespijn niet kon eten )

Mijn meiden hebben vandaag ook het bruidspaar gezien. Onze neef reed het bruidspaar naar het kasteel, in dezelfde auto waarin wij getrouwd zijn, en oma is met de meisjes langs de route gaan staan. De meisjes hebben enthousiast staan zwaaien naar neef + auto en het bruidspaar ging toen ook maar zwaaien.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27818412
O die meiden zullen het wel mooi gevonden hebben.
Wat hebbie gegeten?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27818427
En bedankt voor t lushen!
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 10 juni 2005 @ 21:32:15 #273
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27818583
Jeroen heeft gewokte ossenstaartpuntjes ofzoiets gegeten in oestersaus, erg jammie en ik een grillspies . Daarna nog hazelnootkoffie na en ik kon geen pap meer zeggen, ik zat echt ploffievol. Heerlijk hoor, even gezellig, bij kaarslicht met elkaar kletsen zonder onderbrekingen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27818618
O klint lekker. En ook weer eens tijd voor elkaar Inderdaad een maaltijd zonder onderbrekingen wat zal dat heerlijk geweest zijn
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 juni 2005 @ 21:34:55 #275
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27818640
Klinkt lekker Lois, even heerlijk ertussenuit. Gaan wij ook doen morgen, maar dan mèt kind
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_27818659
oei dat klinkt heerlijk lois. Zowel het eten als de tijd voor elkaar!!!
pi_27819181
danoontje, je kan het nog
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_27819206
Jessie, ja, dat Centraal Wonen vinden wij ook leuk klinken, is een van de opties mbt verhuizen die wij meenemen. Je hebt wel verplichte dingen zoals onderhoud en schoonmaak gezamenlijk gebouw en tuin ed, eens in de zoveel tijd samen eten.. maar daar is niets mis mee, leer je je buren nog kennen ook. Er bestaan alleen erg veel variaties van. In Almere wordt iets nieuws opgezet rond de Iederwijsschool, en daar heb je alleen een eigen slaapkamer, verder deel je alles. Terwijl je bij andere projecten een eigen huis en eigen achtertuin hebt, en een gezamenlijke binnentuin met gezamenlijk gebouw (en woonkamer). Sommigen delen nog weer gezamenlijk de wasmachines enzo.. ik ben alleen nog geen gezamenlijke auto tegengekomen, maar een abonnement op Greenwheels kan natuurlijk altijd.

Klinkt als een gezellig avondje Lois.
pi_27819286
Lol. Ja ik zag dat er hier in de buurt (capelle) zelfs zoiets is. Maar ja ik vind t leuk, maar ik weet nu al dat Geer t niks vind. Volgens mij zit ik ook in een midlife ofzo want ik ben zo vernadelijk als de pest de laatste tijd
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27819402
Ach, anders begin je je eigen project.
Of het leuk is is erg afhankelijk van de sfeer in de groep lijkt me. Er hoeft er maar eentje bij te zitten die het bederft en je hebt pech.. dat lijkt me in zo'n centraal wonen-groep weer net iets meer invloed te hebben dan in een gewone straat.
Hoe oud ben je ook alweer?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:09:09 #281
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27819539
Oeh, mag ik de link naar dat Centraal wonengebeuren? Klinkt erg lollig
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_27819624
Poemojn doe jij die linkjes daar ben jij handiger in
Hij staat in t hoe gaat t met de moeders op pagina 5.
Poemojn ik denk juist dat er in zo'n grote groep mensen altijd wel mensen zitten die je wel en niet liggen. De groep in t huis waar ik naar keek zijn zo'n 80 mensen en de mensen tussen de 30 en 65 zijn t meest vertegenwoordigd. En er zijn veel kinderen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27819702
De link: http://www.omslag.nl/wonen

Veel van die projecten hebben erg lange wachtlijsten, maar sommige zoeken wel mensen. En ze keuren je meestal eerst voor je er mag wonen. Maar ik vind het over het algemeen wel erg goed klinken, wat socialer enzo dan normale nieuwbouwwijken.
En er wonen vast wel mensen bij waar het mee klikt inderdaad.
pi_27819732
Ja precies. Deze had een wachtlisjt van een half jaar tot een jaar, valt erg mee dus. Ik vraag me aleen af of t niet erg duur is.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:16:17 #285
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27819734
Gebookmarked... Bedankt!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 22:19:17 #286
7074 moussy
kuttekop
pi_27819811
zo'n groep klinkt echt als iets voor mij
pi_27819817
Graag gedaan

De prijs weet ik ook niet Jessie.. moet je ze even bellen morgen.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:20:02 #288
30488 coolbabe
My little pwny
pi_27819837
Ik woon al 5 jaar bijna samen met m`n buren en wordt er schijtziek van. Ik wil privacy gdvrdmm Geef mij maar een hutje op de hei, ver weg van al die bemoeials die je wasgoed staan de beoordelen of je wel op juiste kleur gesorteerd hebt
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:20:11 #289
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27819842
He ja! Lekker met ongeschoren benen de hele dag zware sjekkies roken en onbespoten groente eten uit eigen tuin...
* Spindizzy gaat haar tuinbroek uitgraven
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 22:21:13 #290
7074 moussy
kuttekop
pi_27819874
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 22:20 schreef Spindizzy het volgende:
He ja! Lekker met ongeschoren benen de hele dag zware sjekkies roken en onbespoten groente eten uit eigen tuin...
* Spindizzy gaat haar tuinbroek uitgraven
en in je onderbroek, ongeschoren bikinilijn en een te kort t-shirt in de tuin zitten
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:22:31 #291
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27819909
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 22:21 schreef moussy het volgende:

[..]

en in je onderbroek, ongeschoren bikinilijn en een te kort t-shirt in de tuin zitten
Dat mijn pens dan lekker over mijn onderbroekkie hangt enzo... Lekker biertje erbij
pi_27819927
Hoe bedoel je 5 jaar samen met je buren coolbabe? Zijn t gewoon van die bemoeials? Dat centraal wonen komt niet over als van die bemoeizieke leentje buur types.
klinkt leuk he Spin en Mous!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 22:23:30 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_27819937
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 22:22 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Dat mijn pens dan lekker over mijn onderbroekkie hangt enzo... Lekker biertje erbij
wat dacht je van een potje wietthee?

Gelukkig voor de "buren" draag ik geen strings meer
pi_27819942

Dat lijkt me inderdaad meer een outfit voor een hutje op de hei
pi_27820025
O my god een centraal wonen groep van fokouders
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:27:34 #296
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27820070
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 22:26 schreef jessie het volgende:
O my god een centraal wonen groep van fokouders
Best... Als ik maar in de toelatingscommisie mag

Edit: oh nee... Ben geen fokouder
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:27:34 #297
30488 coolbabe
My little pwny
pi_27820071
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 22:23 schreef jessie het volgende:
Hoe bedoel je 5 jaar samen met je buren coolbabe? Zijn t gewoon van die bemoeials? Dat centraal wonen komt niet over als van die bemoeizieke leentje buur types.
klinkt leuk he Spin en Mous!
Een hofje van 9 huizen met alleen een voordeur (dus geen ontsnappingsmogelijkheid ) die uitkomt op een gezamelijk plein. De schuren staan ook weer op dat plein dus als je `s ochtends ff een brood wil pakken kun je niet ff in je ondergoed naar je schuur sneaken. Ook passen alle sleutels van schuren bij elkaar dus als iemand besluit een feestje te geven, pakken ze gewoon je tafel uit de schuur ofzo. In het begin is het allemaal nog wel leuk...daarna begint de ellende
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_27820180
Heb je wel een eigen tuin?
Dat klinkt inderdaad midner coolbabe. Maar ligt denk ik dan ook wel aan t soort mensen.

Lololololololol Spin
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 22:32:31 #299
7074 moussy
kuttekop
pi_27820226
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 22:27 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Best... Als ik maar in de toelatingscommisie mag

Edit: oh nee... Ben geen fokouder
jawel, jij bent ouder van het kind in je hart. Ik wil ook in de toelatingscommissie

Jammer dat het fok!eiland niet meer bestaat , voor het gezamelijke oud-huis
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:32:31 #300
30488 coolbabe
My little pwny
pi_27820227
We hebben een eigen voortuin, waar we alleen bij kunnen komen door om te lopen, of door het raam te klimmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')