Heel liefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef Anitra het volgende:
Karin ik zag jou post net over dat bleu band bordje. Ik heb toevallige deze week dat bordje binnen gehad, maar ik heb al bordjes zat voor hem. dus als je hem wilt hebben stuur ik hem naar je toe.
Spuuglokje dat is lekker
Ja, kut he...quote:
Dorpel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef melonovy het volgende:
Drommel ofzoIk weet het niet meer... Iets onder de achterdeur iig ...
Het lassen is niet mogelijk, omdat dat ding geheel is doorgerot en dus geen goede punten heeft om het vervangende deel aan vast te lassen.
Dat is over het algemeen ook zo. Vorig jaar is dat nog in het nieuws geweest, dat veel garages de boel bedottenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:26 schreef melonovy het volgende:
Onvoorstelbaar dat het zo duur ik hoor...
Soms heb ik echt het idee dat je genaaid word bij die garages, maar Remco en ik hebben er beide geen verstand van...
Bij de schoenenwinkel hier in het dorrup. Het zijn Brakkies, net zoals al zijn vorige schoenen. Puur toeval hoor, dit waren gewoon de leukste.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef snoopy het volgende:
Gave schoenen Karin! Waar heb je die gekocht?
Je wat??quote:
Ja, wat dacht jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:55 schreef Karin het volgende:
Veel plezier morgen Rewimo! Ga je nog foto's nemen van al die kabouters?
Een zeer verslavend spel. Maar na 99 levels was ie ineens opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:56 schreef coolbabe het volgende:
Je wat??
Oh ik dacht dat je bij Lush was wezen shoppenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een zeer verslavend spel. Maar na 99 levels was ie ineens op
Hee, dat wist ik niet, bedankt! Ga gelijk kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef Karin het volgende:
Je kan allerlei leuke levels downloaden Rewimo![]()
Bij options in het mainmenu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |