quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Scriptie ingeleverd en dan een paar magere koekjes
Ik eis taartGoed gedaan
quote:
Zakt het nog niet erg, die kiespijn?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:28 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. een kind dat met d'r verkeerde been uit bed is gestapt in combinatie met een moeder die vannacht (te) lang heeft wakker gelegen van de kiespijn is geen goede combi
Ze ligt nu in bed te kletsen en pruttelen, als ze nou gewoon gaat slapen kan mama ook ff nog een tukkie doen..
Oef ik duim voor je mee E.T.!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:46 schreef E.T. het volgende:
jahaaaa.. taart!!
hmz.. als m'n kiespijn dinsdag niet over is doet ie een zenuwbehandeling![]()
Nou maar hopen dat 't voor dinsdag afzakt...
Jeetje Clauwhee, dat je daar opeens zo'n last van hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Oe leuke schoenen Karin!Met een hoge bloeddruk mag je geen chips
en drop
en chocola
Maar een beetje kan geen kwaad, toch
* clauwheee Spuuglokje heeeeeeeeeeel lief aankijkt
Ja ik kijk ook maar wel uit en heb er pilletjes voor. Ik sta onder controle, ze wil me komende week weer zien, dus dat is wel prettig. Ik denk ook dat het komt omdat ik werkelijk waar in 4 jaar niet bij een dokter was geweest, tot de laatste tijd (te lang gewacht..). Dat kon ze in de pc zien. Dus ze nam mijn klachten wel serieus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Jeetje Clauwhee, dat je daar opeens zo'n last van hebt.
De dropjes zou ik echt laten staan (niet alleen het zout is bloeddrukverhogend maar ook de glycericine-zuur oid dat er inzit is extra bloeddrukverhogend).
Chocola eet ik ook gewoon onbeperkt, daar zit van nature natrium in maar ik heb er zelf nooit last van. Volgens mijn naslagwerkje van het ZH zit in Mars wel weer relatief veel zout
Met chipies zou ik wel voorzichtig zijn, in een klein zakje zit 150 mg natrium. Zelf mag ik dagelijks 1600 mg natrium hebben, dat is 3 tot 4 gram zout. Een klein zakje is in een natriumarm dieet dan nog wel in te passen.
Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent, want een te hoge bloeddruk is maar niets kan ik uit ervaring vertellen.
oh bah das erg vervelend, ik ben er gevoelig voor bloedneuzen maar zoerg heb ik het gelukkig niet!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zo ik neem ook even plaats. Ik had net een bloedneus die maar niet wou stoppen (nu heb ik door de hooikoorts dagelijks minimaal 1) wat is dat smerig en irritant
Ik heb heel erg veel last van hooikoorts ensinds verleden jaar wonen we midden in een groene omgeving en sindsdien is het alleen maar erger, mijn ogen jeuken mijn hoofd uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef clauwheee het volgende:
Faja! Ook hooikoorts? Het is wat dat betreft een puntje puntje dag!
Maar wel jammer dat het lekkere weer maar een dag duurt
Dat is een gesprek van een half uur waarin je nog een keer je onderzoek/opdracht/advies moet verantwoorden en bewijzen dat je op hbo-niveau kunt functioneren adhv vragen van drie deskundigen. Bibberquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wat moet je dan doen qua verdediging (al jaren van school)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |