abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27801547
Rewimo, dat hotel ziet er mooi uit hoor! Veel plezier alvast!

Jonnetje, ik vind dat je wel gelijk hebt hoor. Het is sowieso irritant als je iemand niet kunt bereiken als je dat graag wilt, en al helemaal in jouw situatie!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:19:05 #177
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27801581
Ik vind je niet onredelijk hoor Jonnetje..
Ik zou ook zwaar pissig zijn als ik op knappen zou staan en de gsm wordt niet opgenomen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27801693
Ik word ook écht steeds bozer alleen om het feit dat hij al een dik twee uur onbereikbaar is.

Ik snap werkelijk niet waarom hij niet terug belt.
Maar ik ben dan ook weer zo'n scheiterd die het niet durft om één van z'n collega's of de helpdesk even te bellen. Het gaat immers eigenlijk om niks.. Ja, een kliko-container..
W ~ H ~ T
pi_27801775
Word er ook niet vrolijker van zo..
Ik krijg last van het zuur en begin ook wat kop- en buik-pijn te krijgen..

Bleeeeeeeeeeeeeeeeeegh!

(Tijd om zo Wilyan maar even in bed te knikkeren en dan zelf ook maar even liggen..)
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 juni 2005 @ 12:31:37 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27801980
Jakkes Jonnetje, dat is inderdaad waardeloos. Stel dat hij echt dringend naar huis zou moeten... Je dreigt maar gewoon dat je dan wel zonder hem bevalt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_27802638
Jonnetje, ik zou ook pissed zijn hoor. Dat moet Magneet mij niet flikken!!
pi_27802752
Oe Jonnetje, ik zou ook laaiend worden hoor!!
alstie nu straks terugbelt, moet je even een cd met babygehuil opzetten ....
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 13:03:52 #183
43556 miss_dynastie
pi_27802933
Jon, bel gewoon... zeg dat het gewoon een test is, om te zien of ie op het moment supreme wel te bereiken is In elk geval beter dan je zo boos te gaan zitten maken
pi_27803809
jonnetje daar zou ik ook de pest over in hebben zeg. peper 'm vanavond maar goed in dat dat de komende tijd echt niet meer kan.

aiks melonovy sterkte met je teen.

clauwhee wat goed dat je scriptie klaar is!

o en ladybos supertoevallig want meestal doe ik niet mee aan die fotoverkiezingen maar ik krijg die nieuwsbrief ook en had voor de gein es gekeken en gestemd... op myrthe!! nog wel puur objectief ook. ik vond 't gewoon een leuke foto en schattig kindje. even later zag ik pas dat het jouw myrthe was!

[ Bericht 34% gewijzigd door bixister op 10-06-2005 13:53:53 ]
pi_27804152
Ben net helemaal over de rooie gegaan..

Heb een collega gebeld, maar die lag thuis in bed..
Toen toch de helpdesk maar gebeld.. Werd ik doorgeschakeld. Zit meneer doodleuk gewoon op z'n plek. Hij had een vergadering gehad en de gsm op 'stil' gezet. Normaal gaat dat ding dan dus nog wel trillen, nu dus niet.
Antwoord: "Sorry"

DAN KIJK JE VERD#MME TOCH AF EN TOE OP HET SCHERMPJE?

Het werd mij ff te veel heb iets gegild van: "Ik probeer je al drie en een half uur te bereiken!" en heb opgehangen en meteen alle stekkers er uit getrokken..

Hij zoekt het maar ff uit.

* Jonnetje gaat nu met vette kop- en buik-pijn op de bank of misschien wel op bed liggen. *
W ~ H ~ T
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:43:43 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27804235
Gatver, Jonnetje, zou ik ook van balen. En ik zou ook zo exploderen, denk ik!

Denk even aan jezelf en doe wat het fijnst is. Laat hem lekker voor wat 'ie is en zorg dat je niet nog uren last hebt van dit gedoe. Dat heb je niet verdiend, vind ik!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:01:51 #187
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27804784
* Suzanna gaat ook even op bed of de bank liggen en voelt mee met Jonnetje...
pi_27804813
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_27805252
Jaaaaaaa Myrthe zit bij de laatste 10 en is dus door naar de finale !! Nou nog 1x allemaal gaan stemmen en wie weet wordt ze wel de winnaar van de fotowedstrijd !! Dus ook al heb je al gestemd in de voorrondes, voor de finale staan alle stemmen weer op nul en moet er weer opnieuw gestemd worden !! Stemmen kan door hier te klikken ! Namens de trotse ouders bedankt voor de moeite
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 juni 2005 @ 14:23:15 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27805472
Oeh Jonnetje, ik zit hier plaatsvervangend kwaad te worden Mannen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_27805656
Ik word gestoord van die smeekbedes om dat gestem

Ok diep in en uitademen en eroverheen lezen Jes

Jonnetje meid ik kan me je woede en teleurstelling helemaal voorstellen. Raas vanavond maar lekker uit. Hopelijk kan je het nu even van je af zetten
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27805873
Bix wat grappig dat je al op Myrthe gestemd had Ik heb de foto op een barbequeschort af laten drukken voor vaderdag

Jonnetje toch, wat kunnen mannen toch horken zijn af en toe !
pi_27805920
haha Jessie dat werd ik ook altijd en nu doe ik het zelf ook Maar je hoeft niet te gaan stemmen hoor
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 14:54:54 #194
7074 moussy
kuttekop
pi_27806572
Volgens mij valt hier wel wat te winnen hoor LadyB.

Ik stem uit principe niet meer na oproepjes via fok ook omdat er nu meerdere fokkindjes met de wedstrijden mee doen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:58:08 #195
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_27806685
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:29 schreef jessie het volgende:
Ik word gestoord van die smeekbedes om dat gestem

Ok diep in en uitademen en eroverheen lezen Jes
Weet je wat zo irritant is? Sterre is hier ook helemaal in de stem-mood. Dan gaat het zo: 'Wie stemt er op Sterre?' En dan moet iedereen die Sterre lief/leuk vindt de vinger opsteken. 'Wie stemt er op Wickie?'. 'Wie stemt er op Totally Spies?''Wie stemt er op Tristan?'. 'Wie stemt er op Spongebob Squarepants?'. 'Wie stemt er op Wouter?' Ezovoorts enzovoorts En als je niet meedoet of niet snel genoeg reageert herhaalt ze haar vraag zeer indringend (lees 3x zo hard). Dus nu brult iedereen na haar eerste stemronde al dat hij/zij niet meer meedoet, we worden er echt gestoord van.
pi_27807275
Lololol Spuuglokje, maar dat vind ik dan toch stiekum wel weer leuk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:26:08 #197
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27807613

De zon schijnt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 15:27:17 #198
7074 moussy
kuttekop
pi_27807657
nou en
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:28:06 #199
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_27807692
Ach ik ook wel soms hoor Dan kijkt ze met die boze paniekoogjes alsof ze wil zeggen doe nou please meeheeeee, nou ja vaak zat jammert ze dat er ook bij hoor. En dan doe ik weer ff een ronde. Toegeven he, dat zorgt ervoor dat ze door blijft gaan
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:28:47 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27807714
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:27 schreef moussy het volgende:
nou en
De zon, bedoel je?
Nou, dat dat leuk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')