énórm!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:28 schreef Sugar het volgende:
[..]
De zon, bedoel je?
Nou, dat dat leuk is.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:31 schreef jessie het volgende:
De zon is hier nu weg. Vanmorgen wel vrolijk geschenen. Ik dacht ik doe ff mee met een rondje weerbericht. Is zooooooooooooooo lang geleden die weerberichtjes hier
Ik vond ze ook wel leuk jaquote:
Dat was nou ook mijn achterliggende gedachte: haar eerste popquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:54 schreef moussy het volgende:
Dan toch houdt ze hem, want het was haar eerste op en zit ie keurig op het randje van dr bed als ze voor het eerst op zichzelf woont
Ik heb mijn lievelingspop ook nogquote:
Echt welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef snoopy het volgende:
Zie je: is zo'n pop eigenlijk wel meer dan 50 euro waard toch?![]()
![]()
Mijn beste vriendinnetje had een Liesjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb mijn lievelingspop ook nogMijn beste vriendinnetje van toen (surinaams) had dezelfde maar dan met een donker kleurtje
Moet nog zeker een half jaartje wachten op een echte baby met 10 teentjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:09 schreef Smirre het volgende:
Ik hoef geen plastic pop; ik heb liever 20 warme babyteentjes. waarvan overigens de nageltjes weer toe zijn aan een knipbeurt....wat een rotwerkje
nee, moet niet kunnen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:28 schreef reni het volgende:
tandartsen![]()
Er was bij mij n vulling uitgevallen dus ik had gebeld waneer die weer terug kon worden gezet![]()
Nu heb ik heel erg liggen tanden knarsen dus die tand deed veel pijn.
Ik de tandarts gebeld daar is al veel moed voor nodig vind ik zegt die assisente doodleuk je krijgt woensdag toch n zenuwbehandeling![]()
Hoezo??? hij heeft me nog niet eens gezien. Als hij dan al weet dat hij n zenuwbehandeling gaat geven.
Heb nu na mezelf veel moed ingepraat te hebben een andere tandarts gebeld om s ff te kijken .
Er zijn half jaar geleden 4 vullingen ingezet ,daar zijn dr nu al 3 vanuit .Dat moet toch niet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |