Serieus of.. ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stefano is er al uit! Die is echt gewoon gestopt ermee. Dus niks geruchten, dat is gewoon bevestigd
jezus wat een breezer opmerking.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Serieus of.. ?Want dat is echt kut! Stefano is lekker!
![]()
![]()
Alle leuke mensen gaan opeens er uit![]()
Valeriequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Serieus of.. ?Want dat is echt kut! Stefano is lekker!
![]()
![]()
Alle leuke mensen gaan opeens er uit![]()
kijk kijk, het meisje die alle geruchten verzint en op internet zet is ook weer eens online.quote:
Isa! (Alleen het personage is eigenlijk 'op')quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Valerie
Isabella
Stefano
Yasmin
Oke welke van deze vier vind jij dan zo leuk dat ze onmisbaar zijn ?
Ehm ik nam het juist voor Frey op hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:00 schreef Siriusje het volgende:
Zoals ik heb begrepen is Frey een grote GTST fan .. en ik ben het met hem eens wat betreft dat uitlekken.. niet zeuren dus -.-
Ach het was er maar eentje en spreek daar Maikel ook maar even op aan dan!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
kijk kijk, het meisje die alle geruchten verzint en op internet zet is ook weer eens online.
Misschien omdat het soap is?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:06 schreef pberends het volgende:.
Waarom komen de mensen in GTST toch altijd op het verkeerde moment binnen.
Echt altijdquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Hoe kunnen ze in flashbacks in GTST altijd zichzelf terugzien? Als ik een flashback heb zie ik mezelf nooit terug.
Dus ze is nog actiever dan voorheen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Grappig trouwens, een non op non-actief
En ook altijd grappig dat ze vergeten de deur op slot te doen!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Dat denk ik ook altijd
Grappig trouwens, een non op non-actief
Ik denk dat het nog wel ff gaat duren voordat Nina Yasmin er bij gaat halen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:11 schreef bloodymary het volgende:
Haha, donderdag (ik zie de aflevering nu pas op video) Isabella: mijn vader heeft me nooit serieus genomen.
Het is maar hoe je de klemtoon legt.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:11 schreef bloodymary het volgende:
Haha, donderdag (ik zie de aflevering nu pas op video) Isabella: mijn vader heeft me nooit serieus genomen.
Het is maar hoe je de klemtoon legt.![]()
Ze kwam met haar ouders binnen lopen in hotel de rozenboom en werd gelijk vrienden met Charlie.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
Hoe is Isabella eigenlijk in de serie gekomen?.
Welcome in the seriequote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze kwam met haar ouders binnen lopen in hotel de rozenboom en werd gelijk vrienden met Charlie.
Volgens mij in die zelfde week viel die moeder dood neer in het hotel.
Mooie beeldenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Isabella's eerste scène was met Ludo Sanders... zal hij ook verantwoordelijk zijn voor haar laatste?
[afbeelding]
De eerste scène met Victoria Koblenko als Isabella Kortenaer... (GTST #1897, DI. 18-04-2000)
[afbeelding]
De tweede scène met Victoria Koblenko als Isabella Kortenaer... (GTST #1897, DI. 18-04-2000)
En nu ik toch bezig ben...
[afbeelding]
Bram... ehm Bas en Meike Griffioen... (GTST #1896, MA. 17-04-2000)
Jaa, want nu praat ze, en echte nonnen mogen niet praten hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus ze is nog actiever dan voorheen?
non-verbaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa, want nu praat ze, en echte nonnen mogen niet praten he![]()
Is dat alweer 5 jaar geledenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Isabella's eerste scène was met Ludo Sanders... zal hij ook verantwoordelijk zijn voor haar laatste?
[afbeelding]
De eerste scène met Victoria Koblenko als Isabella Kortenaer... (GTST #1897, DI. 18-04-2000)
[afbeelding]
De tweede scène met Victoria Koblenko als Isabella Kortenaer... (GTST #1897, DI. 18-04-2000)
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Delivered without an information leaflet
Hoe kwamen hun er eigenlijk in en dan voornamelijk Bas?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Idd.. en ze is wel bizar gegroeit.. ze steekt nu boven janine uit. was te voorspellen dat nina een of andere geldeisende tr*t zou wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:40 schreef suus21 het volgende:
ja dat viel me ook al op hahahaha
Jij weet ook alles hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch niet helemaal, ze was eerst die soms in beeld was gewoon heel af en toe, zoals die baliemedewerkster van de rozeboom maar toen viel ze niet echt op.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze kwam met haar ouders binnen lopen in hotel de rozenboom en werd gelijk vrienden met Charlie.
Volgens mij in die zelfde week viel die moeder dood neer in het hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |