quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Hoe kunnen ze in flashbacks in GTST altijd zichzelf terugzien? Als ik een flashback heb zie ik mezelf nooit terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja dat viel me ook al op hahahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Nina heeft nu al wallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus ze is nog actiever dan voorheen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Grappig trouwens, een non op non-actiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ook altijd grappig dat ze vergeten de deur op slot te doen!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat denk ik ook altijdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grappig trouwens, een non op non-actiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat het nog wel ff gaat duren voordat Nina Yasmin er bij gaat halen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:29 schreef Airelle het volgende:
Yasminom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu heeft ze een probleempjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:11 schreef bloodymary het volgende:
Haha, donderdag (ik zie de aflevering nu pas op video) Isabella: mijn vader heeft me nooit serieus genomen.
Het is maar hoe je de klemtoon legt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:11 schreef bloodymary het volgende:
Haha, donderdag (ik zie de aflevering nu pas op video) Isabella: mijn vader heeft me nooit serieus genomen.
Het is maar hoe je de klemtoon legt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze kwam met haar ouders binnen lopen in hotel de rozenboom en werd gelijk vrienden met Charlie.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
Hoe is Isabella eigenlijk in de serie gekomen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welcome in the seriequote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze kwam met haar ouders binnen lopen in hotel de rozenboom en werd gelijk vrienden met Charlie.
Volgens mij in die zelfde week viel die moeder dood neer in het hotel.
Mooie beeldenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Isabella's eerste scène was met Ludo Sanders... zal hij ook verantwoordelijk zijn voor haar laatste?
[afbeelding]
De eerste scène met Victoria Koblenko als Isabella Kortenaer... (GTST #1897, DI. 18-04-2000)
[afbeelding]
De tweede scène met Victoria Koblenko als Isabella Kortenaer... (GTST #1897, DI. 18-04-2000)
En nu ik toch bezig ben...
[afbeelding]
Bram... ehm Bas en Meike Griffioen... (GTST #1896, MA. 17-04-2000)
Jaa, want nu praat ze, en echte nonnen mogen niet praten hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus ze is nog actiever dan voorheen?
non-verbaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa, want nu praat ze, en echte nonnen mogen niet praten heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat alweer 5 jaar geledenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Isabella's eerste scène was met Ludo Sanders... zal hij ook verantwoordelijk zijn voor haar laatste?
[afbeelding]
De eerste scène met Victoria Koblenko als Isabella Kortenaer... (GTST #1897, DI. 18-04-2000)
[afbeelding]
De tweede scène met Victoria Koblenko als Isabella Kortenaer... (GTST #1897, DI. 18-04-2000)
[afbeelding]
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kwamen hun er eigenlijk in en dan voornamelijk Bas?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Idd.. en ze is wel bizar gegroeit.. ze steekt nu boven janine uit. was te voorspellen dat nina een of andere geldeisende tr*t zou wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:40 schreef suus21 het volgende:
ja dat viel me ook al op hahahaha
Jij weet ook alles hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch niet helemaal, ze was eerst die soms in beeld was gewoon heel af en toe, zoals die baliemedewerkster van de rozeboom maar toen viel ze niet echt op.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze kwam met haar ouders binnen lopen in hotel de rozenboom en werd gelijk vrienden met Charlie.
Volgens mij in die zelfde week viel die moeder dood neer in het hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop