dat meen je niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:10 schreef Bulletstar het volgende:
Hey digi. dat heeft tvvrouwenonline verzonnen, triest!
Zo gaat dat tegenwoordig. De leugen regeert.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:12 schreef digispeed het volgende:
dat meen je niet.
ook raar dat noordzee zijn bronnen niet checkt dan.
Ik zei ook betreffende deze zaak en Suzanne kent alleen deze zaak en die zei het tenslottequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:18 schreef Siriusje het volgende:
Tja.. Ludo heeft toch al heel wat meer gedaan dan alleen dit hoor ^^
tja.. dat welquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zei ook betreffende deze zaak en Suzanne kent alleen deze zaak en die zei het tenslotte
Bovendien dat Isabella Charlie heeft ontvoerd tel ik ook niet mee![]()
Ja inderdaad. Alsof hij even bepaalt dat dat niet mag ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
Wat bemoeit Jef zich mee. Barbara is een volwassen vrouw die haar eigen keuzes wel maakt.
Dan is dat vervelend voor je, maar das nog geen rede hun dat te verbieden enzo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:51 schreef Siriusje het volgende:
tja.. als je ex (waar je nog steeds iets voor voelt) opeens met je broer gaat...
En het gaat vooral om het feit dat Robert niet eerlijk is geweest.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:51 schreef Siriusje het volgende:
tja.. als je ex (waar je nog steeds iets voor voelt) opeens met je broer gaat...
Dat zal Jef ervan maken, maar dat vindt hij diep in zijn hart niet het ergstequote:En het gaat vooral om het feit dat Robert niet eerlijk is geweest.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:01 schreef Siriusje het volgende:
[..]
Dat zal Jef ervan maken, maar dat vindt hij diep in zijn hart niet het ergste
WIE SPEELT DE ROL VAN NINA!!
Eindelijk eens goed nieuws in dit topicquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:13 schreef Frey het volgende:
Nu de cliffhanger is uitgelekt en zelfs de foto al gepubliceerd is, kom ik voorlopig niet meer op GTST sites
Dus ook niet hier.
Tot 24 juni![]()
De rol van Nina Sanders wordt gespeeld door Marly van der Velden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:01 schreef Siriusje het volgende:
WIE SPEELT DE ROL VAN NINA!!
Waar slaat dat nou weer op? Wat is er mis met Freyquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eindelijk eens goed nieuws in dit topic![]()
Hij zeurt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Wat is er mis met Frey![]()
Hij zeurt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niemand?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef DaMart het volgende:
Ik was even sportief aan het zijn... samenvatting, iemand?
Update Donderdag 9 Juni 2005quote:
Dankquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:10 schreef mouschy het volgende:
[..]
Update Donderdag 9 Juni 2005
Isabella is nogal geschrokken van het nieuws dat Suzanne haar brengt: Carel is niet vermoord, hij heeft destijds zelfmoord gepleegd. Ze raadt Isabella aan om te vluchten, anders zou Ludo haar leven kapot maken. Zeker als hij erachter komt dat Isabella Nina heeft ontvoerd.
Ludo stelt aan Isabella voor dat zij met Amy bij hem in huis komt wonen. Ze krijgt gewoon haar eigen appartement en ze hoeft niet samen met hem te ontbijten, maar dan wordt Amy opgegroeid met haar vader én moeder in één huis. Isabella is nogal overvallen door dit nieuws, zeker na hetgeen dat Suzanne haar heeft verteld.
Valerie faked weer een paniekaanval bij Ludo. Charlie betrapt haar.
Ray raakt compleet in de war van alle zonden die hij in het verleden heeft begaan. Hij lijkt despressief te worden. Gelukkig krijgt hij enige steun van een non in het klooster.
Charlie betrapt Barbara en Robert vrijend in hun bed. Ze weet niet goed wat ze moet zeggen, maar eigenlijk is ze wel aangenaam verrast. Barbara smeekt haar om haar mond te houden tegenover Jef. Maar helaas... Charlie kennende weet binnenkort iedereen het nieuws. Uiteindelijk krijgt Jef via Dorothea te horen dat zijn broer en zijn ex-vrouw een relatie hebben. Hij is woedend en confronteert de tortelduifjes met hetgeen dat hij weet...
www.goede-tijden-slechte-tijden.nl
Nick gaat er niet uitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:49 schreef DarcMarc het volgende:
Christophe Haddad gaat GTST verlaten, dat meldt ochtendmagazine Lijn 4 vanmorgen, het zou vanuit betrouwbare bronnen komen. Er zou binnekort ook een begrafenis plaatsvinden, het zal waarschijnlijk om Fajah Lourens (Yasmin) gaan, aangezien die ontslagen zou zijn bij GTST en een grote rol met Stefano in de cliffhanger zou gaan spelen. Overigens zijn er met Bas Muijs nog onderhandelingen, die te kennen heeft gegeven GTST ook te willen verlaten
Ik geloof er geen zak van, in Life and Cooking gaf hij zelf nog aan dat hij nog lang niet uit gtst gaat
Yep... maar dat was op woensdag 10 september 2003 al opgemerkt, toen Rosmarie Blaauboer voor het eerst te zien was in de rol van Carla Langeveld. Ik ben trouwens benieuwd of de pleegbroer van Sjors, Abel Langeveld, ook nog eens in Meerdijk opduikt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:14 schreef creno het volgende:
Is het niemand opgevallen dat de pleegmoeder van Sjors ook de (pleeg)moeder is van Peter Kelder uit het eerste seizoen... wat heeft dat mens een hoop pleegkinderen gehad he !
Stefano is er al uit! Die is echt gewoon gestopt ermee. Dus niks geruchten, dat is gewoon bevestigdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:49 schreef DarcMarc het volgende:
Christophe Haddad gaat GTST verlaten, dat meldt ochtendmagazine Lijn 4 vanmorgen, het zou vanuit betrouwbare bronnen komen. Er zou binnekort ook een begrafenis plaatsvinden, het zal waarschijnlijk om Fajah Lourens (Yasmin) gaan, aangezien die ontslagen zou zijn bij GTST en een grote rol met Stefano in de cliffhanger zou gaan spelen. Overigens zijn er met Bas Muijs nog onderhandelingen, die te kennen heeft gegeven GTST ook te willen verlaten
Ik geloof er geen zak van, in Life and Cooking gaf hij zelf nog aan dat hij nog lang niet uit gtst gaat
Lijkt me logisch.quote:
Zoals ik heb begrepen is Frey een grote GTST fan .. en ik ben het met hem eens wat betreft dat uitlekken.. niet zeuren dus -.-quote:Nou daar ben ik het niet mee eens, maar je mag vinden wat je vind natuurlijk...
Dat is het enige wat Frey ook doet, als daar direct negatief op je reageert wordt
[..]
Het was ook super gezellig vorig jaarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:05 schreef BVO het volgende:
Het speculeren aan de hand van de geruchten maakt het juist zo leuk altijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |