abonnement Unibet Coolblue
pi_27688875
Hoe krijgen we GAD weer aan het leven?
Brainstorm hier
  maandag 6 juni 2005 @ 21:09:12 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27689086
Sticky gemaakt en titel veranderd.

Goed idee, alle leuke ideeen zijn welkom Let wel, hou het netjes en geen geslowchat. Die zit ergens anders. Discussieren over geplaatste ideeen is prima, maar ook daarvoor geldt dat je het wel netjes moet houden
pi_27689108
edit: Dit is dus niet de bedoeling

[ Bericht 66% gewijzigd door TimmyAsd op 06-06-2005 21:11:37 ]
pi_27689225
TIP, blijf user. en ga de mensen niet toespreken alsof je hun vader bent
pi_27689233
Ik bedoel dus user met rechten
pi_27689244
Leuk topic idee ja
Zelf hadden we al wat ideeën om bijvoorbeeld meer aandacht te schenken aan de non-electronische gadget daar zijn er namelijk ook genoeg van.
pi_27689250
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:09 schreef idiotforaliving het volgende:
edit: Dit is dus niet de bedoeling
Dat was een opbouwende post!

zoiets dan maar?
http://www.nu.nl/news/532(...)t_gepresenteerd.html
  maandag 6 juni 2005 @ 21:15:10 #8
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27689303
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef idiotforaliving het volgende:

[..]

Dat was een opbouwende post!

zoiets dan maar?
http://www.nu.nl/news/532(...)t_gepresenteerd.html
Ik bedoel meer van: Hoe kunnen we GAD leuker maken?
pi_27689344
OF we kunnen een i love tonks topic maken?
pi_27689379
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:16 schreef tonks het volgende:
OF we kunnen een i love tonks topic maken?
Nee daar komen de user's masaal op af
pi_27689438
Nee ze komen massaal op GAD af wil je zeggen
  maandag 6 juni 2005 @ 21:22:03 #12
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27689527
Ik wil dit topic best bestaansrecht geven tonks, maar lees dan even mijn eerste reactie nog eens:
quote:
Goed idee, alle leuke ideeen zijn welkom . Let wel, hou het netjes en geen geslowchat. Die zit ergens anders. Discussieren over geplaatste ideeen is prima, maar ook daarvoor geldt dat je het wel netjes moet houden
pi_27689558
T was vriendelijk bedoeld hoor meneer moderator
  maandag 6 juni 2005 @ 21:29:19 #14
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27689801
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
T was vriendelijk bedoeld hoor meneer moderator
Dat weet ik En ik weet dat je het ook goed bedoeld. Wil het alleen een beetje netjes houden enzo
pi_27689918
Ja baas
  maandag 6 juni 2005 @ 22:15:05 #16
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_27691477
Zet dit topic bovenaan in de topiclist!

ff serieus: ik denk gewoon dat er niet meer mensen in gadget's zijn geinteresseerd op Fok!. Als voorbeeld: ik ben zelf ook een gadget-freak, maar ik zit voor gadget's meer op tweakers. Daar is de informatie voorziening beter. Hier is het allemaal maar half, en een beetje amateuristisch (no offense).

Om dit topic meer uitstraling te geven zouden er bijvoorbeeld een aantal "Het GROTE blablabla topic" kunnen zijn. Bijvoorbeeld van Sony Ericson.
Ook zou zo'n topic dan een mooie openingspost kunnen krijgen.

Het lijkt me ook vanzelfsprekend dat hier niet alleen elektronische gadget's worden gepost.
pi_27691578
Ja ik zat ook al een beetje rond te kijken op Tweakers dat is natuurlijk veel groter dan wij hier. Maar daarom is het misschien leuk om ons dan juist te onderscheiden door "andere dingen" te doen(ja ik weet het heel vaag).
  maandag 6 juni 2005 @ 22:28:14 #18
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_27691926
Hmm ja andere dingen..

Tweakers ( en GoT) is alleen elektronische gadget's. We zullen dus ook niet-elektronische gadget's moeten gaan posten.

Weet je, ik denk dat het ligt aan de thread titel. "Gadget's". Het klinkt zo vaag. Ik bedoel voor een hoop mensen zijn gadget's onbereikbaar vanwege de kosten. Dus je kan er dan alleen maar over speculeren.

En er is denk ik maar een kleine groep mensen geinteresseerd in gadget's. Als ik op Fok! kom ga ik naar ONZ, KLB en TRV. En dan wil ook ook nog wel is kijken in Gadget's.
Op Tweakers kom ik eigenlijk alleen maar voor de gadget's en telefonie.

Het zit ons ook niet echt mee he. Op Tweakers hebben ze een apart Gadget/Telefonie topics en die lopen apart van elkaar harder als dit Gadget topic dat die twee in 1 is.

Ik denk ook dat er in DIGI topics worden geopend die beter in GAD kunnen. Dat ten eerste. Anders moet er toch eens beter worden gekeken naar TT en wat er wel en niet gepost mag worden in GAD.
pi_27701255
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:28 schreef H-blast het volgende:
Weet je, ik denk dat het ligt aan de thread titel. "Gadget's". Het klinkt zo vaag. Ik bedoel voor een hoop mensen zijn gadget's onbereikbaar vanwege de kosten. Dus je kan er dan alleen maar over speculeren.
Dat is het denk ik niet, ik denk eerder dat mensen geen zin hebben om over hun nieuwe Nokia of nieuwe MP3 speler te gaan posten.
quote:
Ik denk ook dat er in DIGI topics worden geopend die beter in GAD kunnen. Dat ten eerste. Anders moet er toch eens beter worden gekeken naar TT en wat er wel en niet gepost mag worden in GAD.
Dat is zeker waar, dan moet er meer worden overgeplaatst, denk ik.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:48:57 #20
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27701773
Juist wel. Vooral de telefoons vormen een redelijk groot deel van GAD. En die overplaatsingen worden nu wat beter verzorgd
pi_27701852
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Juist wel. Vooral de telefoons vormen een redelijk groot deel van GAD. En die overplaatsingen worden nu wat beter verzorgd
Ja oke, maar dat is nu dan heel GAD. Er zijn echt nog wel meer mensen met zo'n telefoon of PDA maar die hier niet komen posten.
pi_27706239
gratis iPods en telefoons weggeven ofzo?

maar ik zou bijveoorbeeld iets integreren waar mensen dingen echt reviewen ofzo, en cijfers geven en dat soort dingen, dat mensen zich eerst een beetje orienteren op het gadgetforum voordat ze wat gaan kopen, want dat is waarschijnlijk het enigste waar users in geintereseert zijn....

er zijn denk ik maar weinig mensen die graag praten over iets wat ze waarschijnlijk toch nooit kunnen kopen, of anders pas heel ver weg.... (zoals een 7 mp telefoon)
pi_27706417
ik vind overigens ook dat er wat meer topics die die in DIG staan naar GAD moeten, die vaak ook niet overgezet worden enzo...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:28:20 #24
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_27706538
sorry, maar GAD moet gewoon weer opgedoekt.
was ff leuk, maar blijkt toch best overbodig subforum.
ik heb t nog wel bij de AT staan, maar boeiend is anders
pi_27706574
Is inderdaad jammer. maar dat komt ligt ook aan de dig mods
pi_27706586
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
sorry, maar GAD moet gewoon weer opgedoekt.
was ff leuk, maar blijkt toch best overbodig subforum.
ik heb t nog wel bij de AT staan, maar boeiend is anders
je hoeft niet te komen hoor
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:33:19 #27
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27706691
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef grunge-metal het volgende:

[..]

Ja oke, maar dat is nu dan heel GAD. Er zijn echt nog wel meer mensen met zo'n telefoon of PDA maar die hier niet komen posten.
En die zal ik proberen op te sporen. GAD-Charme offensief zal zeer snel komen. Wees gerust. Aan aandacht zal het de komende tijd iig niet liggen.
pi_27706698
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:29 schreef tonks het volgende:
Is inderdaad jammer. maar dat komt ligt ook aan de dig mods
geef die mods een schop in hun hol dan, zij moeten ook meehelpen, en op die manier wordt hun subforum ook weer wat leger...
pi_27706751
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
sorry, maar GAD moet gewoon weer opgedoekt.
was ff leuk, maar blijkt toch best overbodig subforum.
ik heb t nog wel bij de AT staan, maar boeiend is anders
omdat jij het nie leuk vind kan je er tog gewoon nie meer komen, en gewoon laten voor de users (ook al zijn het er maar honderd) die het wel gebruiken!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:38:33 #30
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_27706850
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:29 schreef tonks het volgende:

[..]

je hoeft niet te komen hoor
zo bedoel ik t niet.

ik bedoel: het voorziet in een behoefte die er bijna niet is.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:22:56 #31
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27708384
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

zo bedoel ik t niet.

ik bedoel: het voorziet in een behoefte die er bijna niet is.
Ik denk dat je je daarin sterk vergist. En daar zal ik de komende tijd samen met Remzz je daarin proberen te overtuigen
pi_27710204
ik vind tweakers kut maar zit voor mijn Gadgets (PalmOS Devices) voornamelijk op specifieke sites daarvoor (Palmclub, 1src etc). Ik volg hier 1 of 2 topics per week maar meer ook niet. Ik hoef zeker niet van die nerdy tweakers OP's te hebben hier. Gewoon lekker lullen over nieuwe telefoons/PDA's etc. Verder inderdaad ook niet -electronische gadgets.
pi_27711152
Misschien is het een idee om het Gadgets-forum te hernoemen naar Gadgets & Hifi

Bij gadgets denk ik in eerste instantie toch meer aan kleine handzame elektronische speelgoedjes, zoals PDA's, GSM's, MP3 spelers en digitale fotocamera's. Maar ik mistte al heel lang een Hifi-forum op FOK! Waar de allernieuwste snufjes op Hifi gebied besproken kunnen worden, zoals HDTV, de nieuwste AV-receivers, de HDMI-interface, high-end apparatuur, wat goeie speakers zijn... dat soort dingen.

Ik vind die dingen nu nèt niet passen in GAD en door GAD ietsje uit te breiden naar bijv. Gadgets & Hifi (of Hifi & Gadgets ), kunnen we misschien wat meer users lokken. Dan beloof ik dat ik wel wat Hifi-topics zal openen
pi_27711222
Goed plan P-Style!
pi_27711346
Is idd nog geeneens z'n slecht idee. Maar dan krijg je wel dat het geen auto-hifi kan zijn want dat hoort in PTA thuis.
pi_27711809
daar zit ook wat in ja, of anders iets van Electronica voor de lol ofzo, een iets minder serieus topic dan DIG dus, waar het vooral draait om Elktronica voor vermaak....
pi_27714693
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef tonks het volgende:
Goed plan P-Style!
Thanks!
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:50 schreef Remzz het volgende:
Is idd nog geeneens z'n slecht idee. Maar dan krijg je wel dat het geen auto-hifi kan zijn want dat hoort in PTA thuis.
Precies! Maar daar is de FAQ voor.
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef steve2003 het volgende:
daar zit ook wat in ja, of anders iets van Electronica voor de lol ofzo, een iets minder serieus topic dan DIG dus, waar het vooral draait om Elktronica voor vermaak....
Inderdaad. Daar vind ik Hifi en home-entertainment namelijk ook niet echt tussenpassen. DIG vind ik dan weer meer voor computers enzo.
pi_27714718
Maar mocht je nu al een hifi topic willen openen ga je gang
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:23:50 #39
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27714749
Het zou wel op forum.fok.nl/index als extra beschrijving onder Gadgets kunnen staan. Ga ik ff over nadenken

[ Bericht 2% gewijzigd door TimmyAsd op 07-06-2005 17:31:31 ]
pi_27714842
Noem het Technolieus, voor u Gadgets en hifi enz ~!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:31:10 #41
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27714953
Ik zie liever de naam Gadgets blijven om eerlijk te zijn. De paar regels op forum.fok.nl kunnen best wat uitgebreider worden.
pi_27715094
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Remzz het volgende:
Maar mocht je nu al een hifi topic willen openen ga je gang
Die zullen zeker komen.
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zie liever de naam Gadgets blijven om eerlijk te zijn. De paar regels op forum.fok.nl kunnen best wat uitgebreider worden.
De term "Gadgets" moet ook gewoon in de naam blijven, maar toch denk ik dat de naam ièts uitgebreider moet worden om duidelijk te maken dat het om meer gaat dan alleen mp3-spelers, GSM's, PDA's, e.d.
pi_27721539
Krijg je, als je er HiFi bij laat zetten, niet talloze vraagjes over ouwe tapedecks, of die
¤20-speakers van de aldi wel goed zijn en gebagger over walkmans van 10 jaar oud?

Niet dat er geen HiFi besproken mag worden ofzo (in tegendeel), maar ik denk dat met deze naams-
wijziging op den duur helemaal geen gadget meer wordt besproken hier. Zou wel jammer zijn, vind ik.
HiFi is leuk in [GAD], maar dan moet het wél vernieuwende HiFi zijn. En dat komt vast wel aan bod.
Voor de overige HiFi denk ik dat het beter is als er een apart subforum voor wordt aangemaakt..

Als we allemaal nou even de schouders onder [GAD] zetten, komt het heus wel goed.
[GAD] heeft een paar goede posters nodig, welke de boel een beetje op gang brengen.
Het moment dat er dagelijks leuke gadgets gepost worden, zullen er vanzelf meer posters komen.

If you build it, they will come..
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
pi_27721975
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:02 schreef Alfa145 het volgende:
Krijg je, als je er HiFi bij laat zetten, niet talloze vraagjes over ouwe tapedecks, of die
¤20-speakers van de aldi wel goed zijn en gebagger over walkmans van 10 jaar oud?

Niet dat er geen HiFi besproken mag worden ofzo (in tegendeel), maar ik denk dat met deze naams-
wijziging op den duur helemaal geen gadget meer wordt besproken hier. Zou wel jammer zijn, vind ik.
HiFi is leuk in [GAD], maar dan moet het wél vernieuwende HiFi zijn. En dat komt vast wel aan bod.
Voor de overige HiFi denk ik dat het beter is als er een apart subforum voor wordt aangemaakt..

Als we allemaal nou even de schouders onder [GAD] zetten, komt het heus wel goed.
[GAD] heeft een paar goede posters nodig, welke de boel een beetje op gang brengen.
Het moment dat er dagelijks leuke gadgets gepost worden, zullen er vanzelf meer posters komen.

If you build it, they will come..
Een apart HiFi-forum zie ik ook wel zitten, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren eigenlijk... verder denk ik dat er nèt te weinig animo is voor een compleet apart HiFi-forum. Net als dat [GAD] nu ook nog een beetje stroefjes gaat. Ik denk dat HiFi en gadgets elkaar heel goed aanvullen en dat vele HiFi-aparaten die hier al besproken worden sowieso ook al als gadgets bestempeld kunnen worden. Breidt [GAD] uit tot het bespreken van ook grotere home-enterteinment aparaten en je krijgt een goed vol forum.

Zooi als ouwe cassettebandjes, videobanden, e.d. kunnen in een centraal topic gepleurd worden.
pi_27722292
Zit wat in, als men zich aan dat centrale topic houd..

Over CT's gesproken, Zou een ik-heb-een-leuke-gadget-gespot-op-marktplaats CT niks zijn?
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
pi_27722717
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef Alfa145 het volgende:
Zit wat in, als men zich aan dat centrale topic houd..

Over CT's gesproken, Zou een ik-heb-een-leuke-gadget-gespot-op-marktplaats CT niks zijn?
Ik zou zeggen... open er één!
pi_27722810
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik zou zeggen... open er één!
Fuck, nou moet ik MP gaan afstruinen
Komt voor elkaar
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:53:01 #48
67670 Skv
Cynist.
pi_27748623
Ik vind het hier wel leuk.
Opzich.
Moet wel ff om de 'kijk mij een nerdy tool hebben'-topics heen kijken, maar dan is het wel oké
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_27749578
overigens zouden er ook wat vaker topics moeten zijn die gelinkt worden op de frontpage ofzo, ik weet niet of de mods hier over gaan of dat het een automatisch systeem is, maar vaak lijkt het of de interessantste topic sop de frontpag ekomen (of ben ik nou gek), ik dnek dat je zo veel bezoekers kan trekken....

ook asl er vaker gadget reviews op de frontpage zouden komen, zou de populariteit mischien wat omhoog gaan van GAD forum....
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:05:58 #50
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27750682
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef steve2003 het volgende:
overigens zouden er ook wat vaker topics moeten zijn die gelinkt worden op de frontpage ofzo, ik weet niet of de mods hier over gaan of dat het een automatisch systeem is, maar vaak lijkt het of de interessantste topic sop de frontpag ekomen (of ben ik nou gek), ik dnek dat je zo veel bezoekers kan trekken....

ook asl er vaker gadget reviews op de frontpage zouden komen, zou de populariteit mischien wat omhoog gaan van GAD forum....
Daar zijn we volop mee bezig, interacite tussen GAD en de FP zal met 3 stappen vooruit gaan. komt helemaal goed
pi_27750685
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef steve2003 het volgende:
ook asl er vaker gadget reviews op de frontpage zouden komen, zou de populariteit mischien wat omhoog gaan van GAD forum....
Gadget revieuws lijkt me een prima plan eigenlijk . Wordt nu niet tot nouwelijks gedaan .
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:10:57 #52
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27750861
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:06 schreef grunge-metal het volgende:

[..]

Gadget revieuws lijkt me een prima plan eigenlijk . Wordt nu niet tot nouwelijks gedaan .
En daar gaat dus verandering in komen. Dit gaat alleen niet van de een op de andere dag helaas..
pi_27751906
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En daar gaat dus verandering in komen. Dit gaat alleen niet van de een op de andere dag helaas..
Tuurlijk kan dat niet zo opeens, maar mooi om te horen dat daar verandering in gaat komen .
pi_27753012
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En daar gaat dus verandering in komen. Dit gaat alleen niet van de een op de andere dag helaas..
worden er nog reviewers gezocht voor gadgets of niet?
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:16:41 #55
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27753288
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:06 schreef steve2003 het volgende:

[..]

worden er nog reviewers gezocht voor gadgets of niet?
Heb je interesse? Kan best even voor je informeren
pi_27754099
ja het lijkt me best leuk om te doen hoor
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:28:18 #57
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27758459
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:42 schreef steve2003 het volgende:
ja het lijkt me best leuk om te doen hoor
Kom ik zeker nog op terug
pi_27758613
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En daar gaat dus verandering in komen. Dit gaat alleen niet van de een op de andere dag helaas..
Hebben jullie al met fabrikanten gebabbeld?
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:34:04 #59
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27758690
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef Alfa145 het volgende:

[..]

Hebben jullie al met fabrikanten gebabbeld?
Ik heb begrepen dat ze daar wel mee bezig zijn Ik ga daar zelf niet over.
Wat zouden jullie gereviewed willen zien? Wat voor soort producten bedoel ik dan.
pi_27761129
echte gadgets natuurlijk

maar ik denk voordat je kan gaan bepalen wat je wil gaan reviewen, je toch eerst even zal moeten kijken hoe jullie GAD aantrekkelijker gaan maken, als jullie ervoor kiezen om het bijvoorbeeld uit te breiden met HIFI, of iets anders wat eerder in dit topic besproken is, dan zou je het daarop af moeten stemmen natuurlijk. Ik zou er alleen wel op letten met reviews dat het dingen zijn die voor Fok!ers nog wel te betalen zijn, ik zou bijvoorbeeld geen Hifi sets gaan reviewen die ver in de duizenden euro's lopen (hoewel het soms mischien wel leuk is deze te vergelijken met goedkopere), dan raak je namelijk een hoop lezers kwijt natuurlijk.... dit kan dan natuurlijk wel int forum zelf, maar niet als een review (als jullie fabrikanten zoiezo al zo gek krijgen om zulke dure dinge te leveren)...
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:52:41 #61
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27761469
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef steve2003 het volgende:
echte gadgets natuurlijk

maar ik denk voordat je kan gaan bepalen wat je wil gaan reviewen, je toch eerst even zal moeten kijken hoe jullie GAD aantrekkelijker gaan maken, als jullie ervoor kiezen om het bijvoorbeeld uit te breiden met HIFI, of iets anders wat eerder in dit topic besproken is, dan zou je het daarop af moeten stemmen natuurlijk. Ik zou er alleen wel op letten met reviews dat het dingen zijn die voor Fok!ers nog wel te betalen zijn, ik zou bijvoorbeeld geen Hifi sets gaan reviewen die ver in de duizenden euro's lopen (hoewel het soms mischien wel leuk is deze te vergelijken met goedkopere), dan raak je namelijk een hoop lezers kwijt natuurlijk.... dit kan dan natuurlijk wel int forum zelf, maar niet als een review (als jullie fabrikanten zoiezo al zo gek krijgen om zulke dure dinge te leveren)...
Uiteraard zullen het redelijk betaalbare gadgets worden. Hoe zou jij hifi trouwens kort en bondig omschrijven?
pi_27761853
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe zou jij hifi trouwens kort en bondig omschrijven?
I.p.v. "Hifi", kun je natuurlijk ook "Home Entertainment" nemen. De meeste mensen snappen wel wat dat inhoudt en het sluit nèt iets beter aan bij "Gadgets", dan Hifi in z'n algeheel. Onder Hifi vallen bijv. ook platenspelers, bandrecorders, peperdure vergulde bedradingen, enzo. Home Entertainment gaat dan vooral over dvd-spelers, HDTV, surround-formaten, AV-receivers, de juiste speakers, universele afstandsbedieningen enz. De iets modernere dingen binnen de hifi, een ièts smaller begrip dan Hifi dus.
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:23:46 #63
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27762189
Wat GAD dus aantrekkelijker zou maken, is GAD uitbreiden met alles wat audio en video inhoudt. Dus spelers, sets en aanverwanten?
pi_27762642
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat GAD dus aantrekkelijker zou maken, is GAD uitbreiden met alles wat audio en video inhoudt. Dus spelers, sets en aanverwanten?
Ik denk het wel ja!
  Admin donderdag 9 juni 2005 @ 08:50:07 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27765165
Ga ook eens op zoek naar gadgets die nu eens niet in de electronica groep vallen, echt, er is zoveel zonder knopjes!!
En je trekt er een hele groep nieuwe users mee!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_27765262
[CENTRAAL] NIET-electronische gadgets

Hebben we net wat neergezet... Maar loopt niet echt lekker.
We zouden voor elke niet electronische gadget een nieuw topic kunnen openen maar dat lijkt me ook een beetje overdreven
  Admin donderdag 9 juni 2005 @ 09:01:23 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27765312
Och, why not, het komt in de AT, en is beter zichtbaar?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_27765327
Ja daar heb je wel gelijk aan, kunnen we eens proberen
  Admin donderdag 9 juni 2005 @ 09:05:30 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27765384
Oh, btw, ik brainstorm gewoon mee hoor, wat ik zeg of opper is natuurlijk niet zaligmakend
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_27766513
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:50 schreef yvonne het volgende:
Ga ook eens op zoek naar gadgets die nu eens niet in de electronica groep vallen, echt, er is zoveel zonder knopjes!!
En je trekt er een hele groep nieuwe users mee!!
Daar heb je wel (deels) gelijk in Yvonne, maar die niet-electronische
gadgets vallen al gauw onder de noemer 'speelgoed' en 'feestartikelen'.
Ik denk zelf dat de bezoeker van [GAD] de échte gadgets wil zien,
artikelen welke in de nabije toekomst gemeengoed gaan worden.

Zelf zal ik proberen hier elke dag een nieuwe gadget te presenteren,
hopenlijk zullen velen me volgen. [GAD] wordt het imho helemaal!
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
pi_27771635
Goed bezig, erg leuke topic's die je hebt geopend!
pi_27782885
Hemel me nou niet teveel op, straks krijg ik het nog hoog in de bol en zo

Ach, en het is een leuk tijdverdrijf voor me. Kan natuurlijk niet alleen maar werken in de baas zijn tijd..
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:38:35 #73
32974 Xante
Levend en wel
pi_27800275
Ik denk dat sowieso GAD onder DIG moet komen te staan, veel mensen openen klakkeloos topics in DIG zonder te zien dat er een GAD forum is. Verder idd home entertainment toevoegen (dvd-spelers, TV's, beamers, etc.)

Denk dat je dan meer publiek trekt.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:23:33 #74
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27803593
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:38 schreef Xante het volgende:
Ik denk dat sowieso GAD onder DIG moet komen te staan, veel mensen openen klakkeloos topics in DIG zonder te zien dat er een GAD forum is.
Kijk er ook geregeld of daar topics staan die in GAD kunnen
quote:
Verder idd home entertainment toevoegen (dvd-spelers, TV's, beamers, etc.)

Denk dat je dan meer publiek trekt.
Dat is al onderweg
  maandag 13 juni 2005 @ 19:58:28 #75
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_27897682
Ik denk ook dat de titel niet goed is, die zou eerst eens verbeterd moeten worden.
Gadgets en HiFi vind de lading niet dekken.
Zal er eens over nadenken, maar doek het niet op, ook al loopt het niet zo hard!
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  maandag 13 juni 2005 @ 19:59:45 #76
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27897721
Je bedoeld de titel 'Gadgets'
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:05:55 #77
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_27910844
Yep
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:56:45 #78
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27912202
Persoonlijk ben ik van mening dat hifi en home entertainment in een apart subforum hoort... Maargoed, wie ben ik...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 14 juni 2005 @ 12:23:16 #79
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27914658
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:56 schreef MikeyMan het volgende:
Persoonlijk ben ik van mening dat hifi en home entertainment in een apart subforum hoort... Maargoed, wie ben ik...
En waarom? Past prima in GAD. Redelijk wat overeenkomsten, groot deel van hetzelfde volk ook. Gadget fans zien dan ook de hifi en vice versa
  dinsdag 14 juni 2005 @ 12:37:31 #80
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27915005
Omdat hifi over het algemeen geen gadgets zijn...
Gadgets zijn in mijn ogen spulletjes die je mee kunt nemen, en een hoge fun-factor hebben. Dat vind ik van Hifi en Home-Cinema zeer zeker niet...
Denk dat hier dezelfde vergelijking opgaat tussen DIG en GAD...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 14 juni 2005 @ 12:48:05 #81
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27915296
Imo kunnen gadgets en hifi prima samen. En de keuze om dat te doen is om zo GAD meer bestaansrecht te geven. Wat ik al zei, voordelen genoeg. Gadgetfans komen in aanraking met hifi en vice versa Het zijn idd niet echt gadgets (of toch wel, want sommige hifi producten zijn om te watertanden), maar past toch redelijk goed in GAD. Vandaar ook de extra mededeling in zowel GAD als DIG.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:57:41 #82
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_28014154
ik denk dat velen die daadwerkelijk gadgets hebben niet gouw een topic openen, en velen die dat wel doen die plaatsen hem prompt in dig.
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:49:19 #83
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28018101
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:57 schreef cygnusx het volgende:
ik denk dat velen die daadwerkelijk gadgets hebben niet gouw een topic openen, en velen die dat wel doen die plaatsen hem prompt in dig.
DIG is tegenwoordig mijn beginpagina
  maandag 20 juni 2005 @ 22:47:32 #84
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_28103951
Mijn iriver vs ipod-topic doet het iig goed
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 20 juni 2005 @ 23:01:44 #85
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28104390
Zelfinitiatief
pi_28107262
Ik wil wel een Fatboy en een Powerball review maken.
We'll keep on whispering our mantras.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:40:40 #87
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28109616
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik wil wel een Fatboy en een Powerball review maken.
Ik zou zeggen, maak er 1 en zet hem online
pi_28134714
Ok, ik ben even bezig geweest

Ik ben als een gek op me heen aan het kijken naar gadgets die ik kan reviewen, maar ik kan maar niks vinden

Ik heb wel dit topic aangemaakt: Centraal: Gadget-winkels & websites #1

Hopelijk vinden jullie het goed
pi_28135051
Zo'n topic bestaat al geqxon
pi_28135332
Echt niet.
pi_28136115
Kneus
  donderdag 23 juni 2005 @ 01:39:56 #92
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_28151769
Wellicht leuk om als "United Consumers" te kunnen kopen bij een grote hype. Ik bedoel, als in een keer 20 mensen een Ipod, een Sony DSP-200 of een ander gadget willen hebben, is dat economisch wel voordelig te noemen. Iedere week een leuke "wannahave" aanbieding icm een leuk bedrijfje?
Action is the enemy of thoughts
pi_28151777
Daar hebben we Inkoopacties.net voor
pi_28153386
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 01:40 schreef Geqxon het volgende:
Daar hebben we Inkoopacties.net voor
Vind het wel een goed idee.
pi_28234763
iPod sokken liep wel goed, maar wat Geqxon al zegt daar is inkoopacties al voor. Maar als het net z'n actie is als bij de sokken is het natuurlijk alleen maar goed voor GAD.
pi_28350305
is het trouwens ook niet leuk/handig om dingen als sieraden en horloges bij GAD onder te brengen? het staat nu bij LIF, maar het hoort toch wel ibij GAD vind ik, wat is er tenslotte nuttelozer dan sieraden? je wil het alleen graag hebben en dragen, maar verder kan je er weinig mee.... das tog de definitie van een gadget?
pi_28350417
Ik denk dat daar een grens is. Kijk je hebt gadgety horloges, en 3000 euro horloges
pi_28350483
juist die 3000 euro horloges zijn absolute gadgets! voor 5 euro heb je een horloge waar je net zo goed de tijd op kan zien als op een horloge van 3000 euro!
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:07:22 #99
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_28350513
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 01:04 schreef steve2003 het volgende:
juist die 3000 euro horloges zijn absolute gadgets! voor 5 euro heb je een horloge waar je net zo goed de tijd op kan zien als op een horloge van 3000 euro!
Mjah, dat was juist ook mijn overweging over home cinema/audio... Ik vind mijn duizenden euro's kostende spulletjes toch echt geen gadgets
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_28350650
maar dit is anders vind ik, een horloge van 3000 euro, geeft echt niet beter de tijd weer als een heel goedkoop horloge, bij dat soort dure horloges, worden eigenlijk alleen maar voor de heb gekocht....

met home cinema/audio/hifi krijg je ook echt een een mooier geluid naarmate je er meer voor betaald.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:18:44 #101
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_28354771
Een rolex van 3000 euro hoort toch echt in LIF en niet hier
Het leven is geen krentenbol.
pi_28355285
Héél simpel:
quote:
gad·get (het, de ~ (m.), ~s)
1 klein, min of meer nutteloos voorwerp => snuisterij
Is een duur, kwalitatief goed horlage nutteloos? Ik denk het niet .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_28355373
Horloge's horen in LIF zijn al reeksen van enzovoorts
pi_28355694
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef NiteSpeed het volgende:
Héél simpel:
[..]

Is een duur, kwalitatief goed horlage nutteloos? Ik denk het niet .
nee, maar dat zeg ik net, hoe meer je er aan uit geeft, hoe nuttelozer het eigenlijk wordt, je kan immers op je telefoon ook de tijd zien bij dure horloges gaat het vaak juist puur om de 'heb', omdat het er zo mooi uitziet enz.

maargoed, het zal wel niet hier in GAD komen omdat ik de enige ben die er zo over denkt , maar het zou wel leven brengen aan GAD denk ik, er is al een lange reeks over
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:02:03 #105
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_28358081
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef NiteSpeed het volgende:
Héél simpel:
[..]

Is een duur, kwalitatief goed horlage nutteloos? Ik denk het niet .
Mooi, tel dat ook maar meteen op bij mijn opmerkingen hierboven over audio...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_28362836
Juist door die reeks zullen ze er niet blij mee zijn dat ie naar GAD gaat ljkt mij. Dus ik denk dat hij in LIF het beste op zijn plaats is. Ik zal het er eens met Timmy overhebben als hij terug is.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 juli 2005 @ 08:44:01 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_28378431
ja een beetje een reeks uit een ander forum kapen lijkt me not done

WEL een idee waar nog even naar gekeken kan worden misschien:

FOK! op je PDA/smartphone. hoe doe je dat?
Ik heb het op de SE P910 nog niet voor elkaar vanwege javascript-geneuzel. Zou best een leuk en interessant topic kunnen zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_28378808
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ja een beetje een reeks uit een ander forum kapen lijkt me not done

WEL een idee waar nog even naar gekeken kan worden misschien:

FOK! op je PDA/smartphone. hoe doe je dat?
Ik heb het op de SE P910 nog niet voor elkaar vanwege javascript-geneuzel. Zou best een leuk en interessant topic kunnen zijn
Text layout?
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 juli 2005 @ 09:15:45 #109
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_28378995
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:07 schreef tonks het volgende:

[..]

Text layout?
hmm.. proberen

maar goed, een apart topic voor dit soort dingen en dan een zo lang mogelijke lijst bouwen met compatible devices, desnoods via WAP of zo, weet ik veel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_28380056
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ja een beetje een reeks uit een ander forum kapen lijkt me not done

WEL een idee waar nog even naar gekeken kan worden misschien:

FOK! op je PDA/smartphone. hoe doe je dat?
Ik heb het op de SE P910 nog niet voor elkaar vanwege javascript-geneuzel. Zou best een leuk en interessant topic kunnen zijn
Er was iemand die fok text-based had gemaakt voor smartphones, alleen vond breuls dat niet zo leuk ivm. cookies enzo
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 juli 2005 @ 10:50:25 #111
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_28381218
de text-only layout doet het iig wel op de P910
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_28381692
Ja ok, maar dit was zeg maar extreem-textbased
pi_28385616
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
FOK! op je PDA/smartphone. hoe doe je dat?
Ik heb het op de SE P910 nog niet voor elkaar vanwege javascript-geneuzel. Zou best een leuk en interessant topic kunnen zijn
Je mag hem openen
Dat geld trouwens voor iedereen, als je een leuke Gadget vind mag je er natuurlijk gewoon een topic over openen. Hoe meer (zinvolle) topic's hoe meer bezoekers hoe beter het met GAD gaat
  maandag 4 juli 2005 @ 22:30:15 #114
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_28493362
Misschien wat meer algemene aandacht voor gadgets in wording ?
( en dan met name de dingen die in NL nog niet te zien zijn maar over de grens wel bijv. )

misschien een draadje met foto's van gespotte gadgets in het wild ?
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_28494735
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:30 schreef ninja-mod het volgende:
Misschien wat meer algemene aandacht voor gadgets in wording ?
( en dan met name de dingen die in NL nog niet te zien zijn maar over de grens wel bijv. )

misschien een draadje met foto's van gespotte gadgets in het wild ?
Is wel een goed idee, je kunt zo z'n topic openen
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 5 juli 2005 @ 15:34:28 #116
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_28513988
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:10 schreef Remzz het volgende:

[..]

Je mag hem openen


eerst ff wat info verzamelen, dan kan het wel wat moois worden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:41:01 #117
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28643260
Misschien een idee om de naam van GAD te veranderen? Gadgets, audio en video ofzo. Ik zeg maar wat.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:42:36 #118
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28643312
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:41 schreef TC03 het volgende:
Misschien een idee om de naam van GAD te veranderen? Gadgets, audio en video ofzo. Ik zeg maar wat.
Ben daar ook al een tijdje over aan het nadenken. Maar ik vind dat de naam wel pakkend moet zijn. Gadgets is dat, Gadgets & HiFi bijvoorbeeld weer niet imo
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:45:47 #119
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28643406
Het moet vooral duidelijk zijn vind ik. Zeker als het niet vanzelf duidelijk is wat er precies wel en wat er precies niet in thuis hoort. CUL heeft bijvoorbeeld een artistieke titel, maar dat kan ook wel: alles over koken gewoon @ CUL. Maar hier is er een duidelijke scheiding tussen DIG en GAD, dus lijkt het mij wel handig als dit ook in de titel verwerkt is. Mensen lezen die altijd, en de forumomschrijvingen en FAQ's c.q. beleidstopics worden zelden gelezen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:47:17 #120
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28643453
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:45 schreef TC03 het volgende:
Het moet vooral duidelijk zijn vind ik. Zeker als het niet vanzelf duidelijk is wat er precies wel en wat er precies niet in thuis hoort. CUL heeft bijvoorbeeld een artistieke titel, maar dat kan ook wel: alles over koken gewoon @ CUL. Maar hier is er een duidelijke scheiding tussen DIG en GAD, dus lijkt het mij wel handig als dit ook in de titel verwerkt is. Mensen lezen die altijd, en de forumomschrijvingen en FAQ's c.q. beleidstopics worden zelden gelezen.
Ik heb zojuist een aanvraag bij de FA's gedaan om er iig over na te denken En of de beschrijving van GAD dan iig kan worden uitgebreid
pi_28644022
Hoe vinden jullie mijn extra tagje?
We'll keep on whispering our mantras.
pi_28644027
Valt hij op?
We'll keep on whispering our mantras.
pi_28646619
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 01:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]Valt hij op?
Nee
pi_28646776
Nee door jou Tagje komt GAD echt te leven

  woensdag 13 juli 2005 @ 18:10:56 #125
67643 iDex
opdondertje
pi_28775979
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 01:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]Valt hij op?
kan je beter dat tagje op de fok server zetten
pi_28871734
Een wekelijkse poll, met welke gadget jij het vetste is, dat hier gepost is?
pi_28871752
Of, welke het mooiste/stomste/nutteloze/idiote gadget van de week/maand is, door middel van een poll
  zaterdag 16 juli 2005 @ 23:52:38 #128
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28871799
Topic mag geopend worden
pi_28872204
Ik wil het wel proberen, maar ik heb nog al problemen met -D -T -DT'jes op het einde
  zondag 17 juli 2005 @ 00:10:29 #130
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28872226
Ik ook soms Ik ga wel ff denken over jou goede suggestie Kijken in welke vorm dat het beste kan
pi_28872304
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ook soms Ik ga wel ff denken over jou goede suggestie Kijken in welke vorm dat het beste kan
Zal ik eens een gokje wagen?
  zondag 17 juli 2005 @ 00:15:43 #132
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28872353
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:13 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Zal ik eens een gokje wagen?
Prima
pi_28873331
Welk topic heeft *JOU* aandacht getrokken En alsjeblieft, begin niet het topic te verneuken door te schreeuwen dat mijn Nederlands kut is
  zondag 17 juli 2005 @ 17:54:51 #134
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28886562
De naam is nu dus veranderd
  zondag 17 juli 2005 @ 23:36:53 #135
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28895877
wat was er nou mis met GAD
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 17 juli 2005 @ 23:52:41 #136
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28896530
quote:
Op zondag 17 juli 2005 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat was er nou mis met GAD
Niets, maar het was al een tijdje het subforum voor hifi en video spul. Daarom de naamswijziging
  maandag 18 juli 2005 @ 09:32:37 #138
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28902498
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef Koenz0r het volgende:
[CENTRAAL] Welk topic heeft *JOUW* aandacht getrokken werd hem ook niet helemaal
Er is al 25 keer gestemd
  maandag 18 juli 2005 @ 16:52:40 #139
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_28913854
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 01:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]Hoe vinden jullie mijn extra tagje?
hoe doe je dat zo vet aan de rechterkant nitespeed?
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_29257237
Skills
pi_29645807
Promote Furious tot GVH moderator!

[ Bericht 6% gewijzigd door Furious op 15-08-2005 20:31:13 ]
Ik post om het posten.
pi_29646349
Een wekelijkse poll zou niet gek zijn.
Gewoon 3gadgets en dan kan er gespeculeerd en gestemt worden welke men de leukste vind.

Misschien een keer voor publiciteit een prijsvraag uitschrijven.

En natuurlijk een gewoon lekker warm gevoel van gezelligheid

En mij als mod is natuurlijk ook een feest.
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 15 augustus 2005 @ 08:48:27 #143
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_29648807
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Een wekelijkse poll zou niet gek zijn.
Gewoon 3gadgets en dan kan er gespeculeerd en gestemt worden welke men de leukste vind.
Dat is al geprobeerd, en is toen volledig mislukt. Wellicht zal ik het weer gaan proberen deze week
quote:
Misschien een keer voor publiciteit een prijsvraag uitschrijven.
die is er nu check IBC 2005 + Prijsvraag
quote:
En natuurlijk een gewoon lekker warm gevoel van gezelligheid
quote:
En mij als mod is natuurlijk ook een feest.
pi_29650027
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:50 schreef Furious het volgende:
Promote tonks tot GVH moderator!
pi_29650062
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:30 schreef tonks het volgende:

[..]
Topic titel is wek GVH tot leven, niet laat GVH aan een langzame dood sterven....
pi_29650087
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:32 schreef Remzz het volgende:

[..]

Topic titel is wek GVH tot leven, niet laat GVH aan een langzame dood sterven....
Daar hadden ze jou toch al voor aangenomen?
pi_29650122
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:33 schreef tonks het volgende:

[..]

Daar hadden ze jou toch al voor aangenomen?
Oww ja is ook zo
pi_29652391
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:48 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat is al geprobeerd, en is toen volledig mislukt. Wellicht zal ik het weer gaan proberen deze week
[..]

die is er nu check IBC 2005 + Prijsvraag
[..]


[..]

Ja maar dat was ook een rommilige rotzooi.
3 gadgets zodat het overzichtelijk is.
Als de week over is het topic gewoon sluiten en een neiuwe openen met weer 3en natuurlijk de winnaar van vorige week en die week daarvoor met links waar aan te schaffen en speceficaties.
Zo heb je een wekelijkse poll en nog info na
Ik zie er wel iets in. en natuurlijk moet het net zo een ding ervoor krijgen als dit topic anders verdwijnt ie naar onder en dat moeten we niet hebben
Ik denk dat het wel kan gaan werken...
Maaargoed
Voices tell me I'm the shit.
pi_29667353
Leuk idee Melanie! Vorige keer is het idd fout gegaan. Moeten we ff bedenken welke Gadgets we doen. Je kunt telefoons natuurlijk niet met MP3 spelers vergelijken. Dus de eerste week 3 MP3 spelers die enigszins dezelfste specs hebben, daarna Telefoons en dan gewoon 3 losse non-electronische Gadgets.
Lijkt me wel iets
Als jij iets heel anders in gedachte had kan dat natuurlijk ook
pi_29667738
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:50 schreef Furious het volgende:
Promote tonks tot GVH moderator!
Welke reden leid daartoe?
pi_29668021
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:21 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Welke reden leid daartoe?
Ik was onder de drugs, sorry.

Dat moet zijn Furious.
Ik post om het posten.
pi_29679778
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef Remzz het volgende:
Leuk idee Melanie! Vorige keer is het idd fout gegaan. Moeten we ff bedenken welke Gadgets we doen. Je kunt telefoons natuurlijk niet met MP3 spelers vergelijken. Dus de eerste week 3 MP3 spelers die enigszins dezelfste specs hebben, daarna Telefoons en dan gewoon 3 losse non-electronische Gadgets.
Lijkt me wel iets
Als jij iets heel anders in gedachte had kan dat natuurlijk ook
Jij kan mijn gedachtes lezen.
Overzicht regelmaat dat is het sleutelwoord
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:08:18 #153
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29951500
Samenvoegen met Digital Corner
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:09:32 #154
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29951543
En met Games & Consoles

Het raakt elkaar nu al, en zal elkaar in de toekomst steeds meer gaan raken.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:31:57 #155
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_29969396
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:09 schreef Hallulama het volgende:
En met Games & Consoles

Het raakt elkaar nu al, en zal elkaar in de toekomst steeds meer gaan raken.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:37:14 #156
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29969595
We hebben uiteindelijk toch 1 UNIT in de huiskamer aangesloten op een TV waar we alles mee doen? Daar gaan we toch naar toe?

Dat bedoel ik, voeg deze sectie samen met Digital Corner en eventueel met Games & Consoles, het zijn drie secties die wellicht prima als één sectie kan werken, en dan wek je het zooitje gelijk tot leven.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29969633
Samen met klaagbaak
Dan kun je ook klagen over gadgets
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:44:07 #158
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_29969880
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef Hallulama het volgende:
We hebben uiteindelijk toch 1 UNIT in de huiskamer aangesloten op een TV waar we alles mee doen? Daar gaan we toch naar toe?

Dat bedoel ik, voeg deze sectie samen met Digital Corner en eventueel met Games & Consoles, het zijn drie secties die wellicht prima als één sectie kan werken, en dan wek je het zooitje gelijk tot leven.
Dan snap jij het principe van GAM niet helemaal.. Met DIG zie ik je punt trouwens wel..
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:44:46 #159
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_29969911
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:38 schreef tonks het volgende:
Samen met klaagbaak
Dan kun je ook klagen over gadgets
En met SEX, speciaal voor Melanie en haar badeendje

Maar nu weer ontopic
pi_30113076
ik vind overigens dat sinds hifi etc. er bij is gekomen, het wel wat levendiger is geworden, maar dat het veel minder echt leuke gadgets oplevert het gaat nu vooral over TV's, telefoons en tv's
pi_30159896
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:42 schreef steve2003 het volgende:
ik vind overigens dat sinds hifi etc. er bij is gekomen, het wel wat levendiger is geworden, maar dat het veel minder echt leuke gadgets oplevert het gaat nu vooral over TV's, telefoons en tv's
Geen probleem, ik ben al druk bezig allerlei leuks te posten
pi_30453921
Is er al een topic waar gadget aanbiedingen in staan ???
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_30453937
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:05 schreef uppie83 het volgende:
Is er al een topic waar gadget aanbiedingen in staan ???
ja
pi_30454010
Tijdelijke Aldi & Lidl gadgets bijvoorbeeld en zo is er nog ergens 1.
pi_30454042
Geqxon mag voortaan wel eens wat zoeken voordat hij topics opent
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:24:02 #166
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30457534
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef tonks het volgende:
Geqxon mag voortaan wel eens wat zoeken voordat hij topics opent
pi_30458911
Hey tonks, ik weet het het is offtopic maar weet je nog iets van die one.org bandjes (je weet wel die witte gadgets). Ik heb je gemaild maar krijg niks van je te horen dus ben benieuwd of mijn mailtje wel is aangekomen.

ontopic: misschien een soort sjabloon Topicstart maken die gebruikers kunnen invullen als ze een nieuw topic over een gadget starten. op die manier kun je meteen flink wat info erover erin zetten
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:18:33 #168
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30461097
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:07 schreef erikh het volgende:

ontopic: misschien een soort sjabloon Topicstart maken die gebruikers kunnen invullen als ze een nieuw topic over een gadget starten. op die manier kun je meteen flink wat info erover erin zetten
En ook deze snap ik niet.. Kan je het iets anders verwoorden waardoor een sukkel als ik het ook begrijpt
pi_30461298
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:18 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En ook deze snap ik niet.. Kan je het iets anders verwoorden waardoor een sukkel als ik het ook begrijpt
Ok ik ga het proberen.

Als iemand een topic over een nieuw gadget wil openen kun je zoals nu best wel vaak gebeurt een openingspost hebben met:
quote:
kijk eens wat een ubervet ding dit is, deze gaat echt roeleren
Veel info staat er echter niet in.

Wat je dus zou kunnen doen is een voorbeeld startpost maken die de ts van het betrefende topic gewoon kan invullen. Bijvoorbeeld bij een mp3speler kun je een aantal dingen zetten als:
quote:
ondersteunde formaten: mp3,wma, ogg
batterijduur: 20 uur
opslagcapaciteit
e.d.

Op die manier heb je een redelijk universeel overzicht van die apparaten en kunnen users al in de startpost de belangrijke dingen ervan zien. Toegegeven er zijn genoeg users die al mooie startposts maken maar voor mensen die dit niet kunnen of willen zou je zoiets kunnen maken.

Is het zo een beetje duidelijk?
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:32:11 #170
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30461538
Duidelijk. Maar als er iemand komt met een niet zo leuke/mooie OP, dan verzoek ik desbetreffende TS om de OP te verfraaien voordat ik het doe. En technisch gezien zal dit denk ik niet mogelijk zijn..
pi_30462056
Ik doe dat nu al een beetje Zelf gebruik ik (voor product-topic, niet voor nieuws-topics) deze layout:
[quote]
De PRODUCTNAAM HIER
-Tekst

Belangrijke hoofd-specificaties (of gewoon "Specificaties", mits er een paar zéér belangrijke specs bijzitten)
-Tekst

Websites met informatie
-Tekst

Enkele foto's
-Tekst
pi_30462266
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe dat nu al een beetje Zelf gebruik ik (voor product-topic, niet voor nieuws-topics) deze layout:
[quote]
De PRODUCTNAAM HIER
-Tekst

Belangrijke hoofd-specificaties (of gewoon "Specificaties", mits er een paar zéér belangrijke specs bijzitten)
-Tekst

Websites met informatie
-Tekst

Enkele foto's
-Tekst
zoets dus ja

offtopic, hoop toch dat tonks mijn vraag ook nog even beantwoord
pi_30462654
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef tonks het volgende:
Geqxon mag voortaan wel eens wat zoeken voordat hij topics opent
Pardon?
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:05:26 #174
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30462688
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Pardon?
Niet doen, ik heb zijn reactie ook al beantwoord met verontwaardiging. Laat mij dit voortaan alleen doen
pi_30462819
Sorry, mijn excuus. Ik had over je post heengelezen
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:10:22 #176
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30462844
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:09 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, mijn excuus. Ik had over je post heengelezen
Ken gebeure
pi_31054776
is er al een PIMP hier je nieuwe gadget topic ?
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:12:54 #178
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31055141
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef MaRySe het volgende:
is er al een PIMP hier je nieuwe gadget topic ?
Why? Nieuwe trilstaaf gekocht?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_31056044
Die bestaat ja, maar je zult even moeten zoeken
pi_31056066
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:12 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Why? Nieuwe trilstaaf gekocht?
Nee een hele toffe pen
pi_31056466
quote:
Thenks
pi_31417066
Misschien een keer een soort prijsvaag voor de leukste GVH user waar bij ze dan een nieuwe ipod Nano kunnen winnen ofzo?,Ik weet het niet maar het is maar een ideetje.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:41:23 #184
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_31417103
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Misschien een keer een soort prijsvaag voor de leukste GVH user waar bij ze dan een nieuwe ipod Nano kunnen winnen ofzo?,Ik weet het niet maar het is maar een ideetje.
ga jij het sponsoren? Prijsvragen zijn idd leuk, maar er moet wel een sponsor te vinden zijn..
pi_31417109
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Misschien een keer een soort prijsvaag voor de leukste GVH user waar bij ze dan een nieuwe ipod Nano kunnen winnen ofzo?,Ik weet het niet maar het is maar een ideetje.
Als jij nog een Nano over hebt
pi_31419774
ik hoor net dat remzz zijn nano wilt weggeven!
pi_31419822
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:41 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

ga jij het sponsoren? Prijsvragen zijn idd leuk, maar er moet wel een sponsor te vinden zijn..
Yvonne of Danny hebben het toch wel over voor Fok!?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  donderdag 13 oktober 2005 @ 22:14:53 #188
67643 iDex
opdondertje
pi_31422184
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Yvonne of Danny hebben het toch wel over voor Fok!?
wow jij moet de nieuwe mod worden
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 oktober 2005 @ 22:37:10 #189
862 Arcee
Look closer
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:41:13 #190
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32661373
Ik heb geen zin om hele topic door te lezen maar ik heb wel een idee..

Een prijsvraag met een kado of zo iets.

Ik werk in een electronica winkel en kan misschien er voor zorgen (aan de hand van promotie of zo..) dat ik iets heel goedkoop of tegen noppes kan krijgen. Of misschien iets in die richting?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32663828
Dat is altijd leuk meegenomen! Er is ooit een prijsvraag geweest waar je kaartjes voor IBC 2005 kon winnen, echter heb ik dat amper gevolgd.

Ik kan hier echter nog even weinig over zeggen, maar ik kom er asap op terug!
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:16:35 #192
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32666507
Mooi. Laat het even weten
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32689452
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
Mooi. Laat het even weten
Goed, waar het op neer komt is dat het geen probleem is, mits er geen kosten voor Fok! aan verbonden zijn. Daar ben ik zelf nogal sceptisch over, dus ik raad je aan voor dergelijke vragen even naar "pr [at] fok.nl" te mailen.
  woensdag 30 november 2005 @ 08:55:24 #194
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32689494
quote:
Op woensdag 30 november 2005 08:51 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Goed, waar het op neer komt is dat het geen probleem is, mits er geen kosten voor Fok! aan verbonden zijn. Daar ben ik zelf nogal sceptisch over, dus ik raad je aan voor dergelijke vragen even naar "pr [at] fok.nl" te mailen.
Ok. Ik overleg morgen met mijn chef erover. Alleen mijn vraag is, hoe willen we dit dan gaan organiseren? Een soort van prijsvraag op frontpage? Hier in GVH? Zelf ben ik eigenlijk voor een banner op het forum hierboven (van de Harense Smid) en een van de prijsvraag of zo...
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32691213
Kijk, en dat zijn vragen die je beter naar "pr [at] fok.nl" kunt sturen, daar kan ik even geen antwoord op geven..
  woensdag 30 november 2005 @ 11:42:01 #196
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32692438
Ik begrijp het
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32692777
quote:
Op woensdag 30 november 2005 08:55 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ok. Ik overleg morgen met mijn chef erover. Alleen mijn vraag is, hoe willen we dit dan gaan organiseren? Een soort van prijsvraag op frontpage? Hier in GVH? Zelf ben ik eigenlijk voor een banner op het forum hierboven (van de Harense Smid) en een van de prijsvraag of zo...
Daar moet je als 'organisator' zelf over beslissen volgens mij.
FP bereik je meer mensen, maar ook mensen die dus niet geïnteresseerd zijn. Hiermee trek je dus als het ware mensen naar GVH toe, maar geef je géén aandacht aan users die nu al naar GVH komen (hun winkans daalt).

Als je de prijsvraag houdt dmv een topic in GVH 'beloon' je de GVH-ers, maar trek je niet tot nauwelijks nieuwe users aan naar GVH.

Wat voor prijs zat je aan te denken?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:05:27 #198
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32692953
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:57 schreef Skv het volgende:
Wat voor prijs zat je aan te denken?
Ik zou het niet weten. Ik bedoel, dat hangt ook van mijn chef af. Ik moet nog met hem overleggen. het kan ook zijn dat ie het niks vindt. Dan houdt het op natuurlijk.

Mogelijkheden tot prijzen:
- Stevige korting op een product uit de winkel (met bepaalde voorwaarden)
- Een product gratis (wat voor één weet ik niet... moet natuurlijk wel een gadget zijn)
- Een Cheque twv xxx euro. Kom maar ophalen en zoek maar iets uit?

Zo iets. Maar goed, das natuurlijk niet onze beslissing. Tenzij we iets specifiek weten hier, en dat kan doorspelen naar mijn chef.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32700568
Misschien ff overleggen met de PR, die kunnen dit soort dingen vaak wat groter aan pakken zodat er nog meer bekendheid komt en de Harendse Smit dus meer reclame krijgt. Volgensmij moeten dit soort dingen zelfs via de PR. Ik zal ze er ff op attent maken.
  woensdag 30 november 2005 @ 22:54:23 #200
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32712487
Morgen overleg ik dus even met mijn chef en dat weet ik ook meer
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 1 december 2005 @ 19:40:09 #201
15958 steenz
Natalies konijntje
pi_32734635
Als je dan daarna even een mailtje naar pr@fok.nl stuurt, dan gaan we eens kijken wat de mogelijkheden zijn

Het klinkt iig leuk
“There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.” -- Steven Wright
“Trying is the first step towards failure.” -- Homer J. Simpson
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:14:12 #202
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32777316
Ik heb hem niet kunnen overtuigen. Wat hadden jullie in gedachten aan reclame? Banner of zo iets? Misschien dat ik het nog een keer kan doorgeven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dizer op 03-12-2005 21:18:37 ]
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:12:28 #203
67643 iDex
opdondertje
pi_32778588
Dizer mod maken geqxon eruit gooien
pi_32779344
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:12 schreef iDex het volgende:
Dizer mod maken geqxon eruit gooien
Dizer for president.
  zaterdag 3 december 2005 @ 21:18:53 #205
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32790765
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:52 schreef tonks het volgende:

[..]

Dizer for president.
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:12 schreef iDex het volgende:
Dizer mod maken geqxon eruit gooien
WTF Geqx =
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 4 december 2005 @ 10:33:25 #206
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32801125
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:14 schreef Dizer het volgende:
Ik heb hem niet kunnen overtuigen. Wat hadden jullie in gedachten aan reclame? Banner of zo iets? Misschien dat ik het nog een keer kan doorgeven.
Alsnog mail verstuurd naar PR
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 4 december 2005 @ 10:46:10 #207
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32801334
Ok, heb opeens een idee. Misschien te stomme idee maar wie weet. Kunnen we ook geen potje maken? Dat iedereen (die daar zin in heeft) een leuk bedrag neerlegt? 5 Euro, 10 euro enz. Wat we allemaal bijelkaar hebben, en kopen een leuke gadget ervan? En dan kopen we een leuke dvd-recorder of zo ervan. Je hebt al een hele mooie JVC voor 199 euro. Met een beetje geluk, kan ik hem nog voor 175 of minder krijgen op mijn werk. En dan een prijsvraag doen iets in de richting van:

- Wie de het beste idee heeft om GVH te laten bloeien wint hem?
- Een prijsvraag over een gadget?
- Waarom zou je een Ipod nemen ipv een sony mp3 of andersom?
- Waarom zou jij voor een plasma tv gaan ipv LCD of andersom?

Zo iets, en dan de persoon met het origineelste verhaal wint hem? Misschien stom maar wie weet?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32801413
Goed plan , Ik vraag me alleen af hoe je mensen zo gek krijgt om geld te geven .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 4 december 2005 @ 10:51:18 #209
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32801426
quote:
Op zondag 4 december 2005 10:50 schreef Steve-O het volgende:
Goed plan , Ik vraag me alleen af hoe je mensen zo gek krijgt om geld te geven .
Ik zei toch, misschien een stom idee
Maar goed, er is al een mail verstuurd naar PR, kijken wat zij vinden van het geld probleem
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32801538
Ik zie het wel
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 4 december 2005 @ 10:58:21 #211
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32801546
Ik zou best 10 euro neerleggen ervoor
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 4 december 2005 @ 13:34:23 #212
67643 iDex
opdondertje
pi_32805507
je hebt ook gadgets wat goedkoper is hoor

hifi heb je de kans dat er niet iedereen die 10 euro neerlegt omdat diegene dat product al heeft. gadgets slaag je meer in en gaat het ook om kleinere bedragen.
pi_32805691
Ik heb een idols microfoon die gaat knipperen als je telefoon gaat

Maar die krijgen jullie lekker niet
pi_32810150
Ja je kunt natuurlijk ook ontopic reageren he

[ Bericht 0% gewijzigd door tonks op 04-12-2005 16:31:50 ]
  zondag 4 december 2005 @ 16:27:11 #215
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32810370
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:20 schreef tonks het volgende:
Ja je kunt natuurlijk ook ontopic reageren he
En jij hoeft zowiezo niet te reageren..
pi_32810502
Let ff anders ff op de PI.

En het is sowieso
  zondag 4 december 2005 @ 16:50:13 #217
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32811010
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:32 schreef tonks het volgende:
Let ff anders ff op de PI.

En het is sowieso
Lekker belangrijk.
  zondag 4 december 2005 @ 17:14:50 #218
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32811645
Jongens, ga dit verder afwerken in SlowChat
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 11 december 2005 @ 18:53:42 #219
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32993892
WTF!
The Internets, I needs it..
  zondag 11 december 2005 @ 18:54:47 #220
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32993932
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
WTF!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32993941
Ow ja dank voor de kick zal em ff unstickieen
pi_32994523
Dit topc heeft niet heel veel geholpen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 11 december 2005 @ 19:21:16 #223
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32994715
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef Skv het volgende:
Dit topc heeft niet heel veel geholpen
Ik was veels te laat hier. Jammer want ik had opzich een leuk idee
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')