Vanaf maandag 29 augustus 2005quote:Digitale meetlat
Meet tot 0,02 mm. nauwkeurig
Meet van 0-150 mm.
Instelbaar voor cm. of inches
In stevige bewaarbox
15,99
Vanaf donderdag 1 september 2005quote:Multitools
Verschillende multifunctionele hulpen
Keuze uit:
• Tuinschaar met 10 functies en riemtas
• Zakmes met 24 functies en ketting
• Multitool met 24 functies en riemtas
• Opvouwbaar bestek, 2-delig
• Materiaal: roestvrij chroomstaal
2,99
quote:55 cm. Kleurentelevisie
55 cm. Kleurentelevisie
2 x 8 Watt RMS luidsprekers
3D Panorama Sound Effect
Fasttext
Sleeptimer
100 Programmaplaatsen
PLL Hyperband kabeltuner
2 Scartaansluitingen
Incl. infrarood afstandsbediening
Hoofdtelefoonaansluiting
Incl. ¤ 8,- verwijderingsbijdrage
129,-
quote:Satelliet tracker
Helpt bij het zoeken naar de ideale schotelstand
Met optisch (LED) en akoestisch signaal
Incl. 30 cm. verbindingskabel
9,99
quote:Digitale DVB-satelliet receiver
Free-to-air
Geschikt voor de ontvangst van vrije digitale kanalen
Ondersteunt betaal TV diensten en gecodeerde uitzendingen(LET OP: voor betaal TV diensten en gecodeerde uitzendingen moet apart een kaart en/of abonnement aangeschaft worden)
2 CI-sleuven
Met ingebouwde CI-module voor de SECA-decodering (alleen in verbinding met geschikte kaart)
SWAP-functie
Sleep Timer
Digitale DVB-radio-ontvangst
Optische signaalmeter voor het richten van de antenne
Kinderbeveiliging
4000 Programmaplaatsen
Incl. infrarood afstandbediening en scart-kabel
Afm.: 34 x 27 x 7 cm.
Aansluitingen:
Met 2 ingangen voor CI-modules
2 x Euroscart
2 x Audio-uitgang cinch stereo
F-Aansluiting in-en uitgang (Loop through)
AC 3 coaxiaal aansluiting
129,-
m.a.w je kunt er een 5.1 surround setje op aansluitenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:51 schreef Tique het volgende:
Waarom klinkt het nou eigenlijk niet alleen alsof het troep is, maar ziet het er ook zo uit?
edit: Die televisie3D geluid met 2 boxen
![]()
![]()
en jij geloofd niet dat je 3d geluid kan krijgen met 2 boxen?? zal je zeggen dat is echt mogelijk. Er zijn van die luidsprekerstjes voor iets van 400-500 euro te koop welke dat kunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:51 schreef Tique het volgende:
Waarom klinkt het nou eigenlijk niet alleen alsof het troep is, maar ziet het er ook zo uit?
![]()
![]()
Je vergeet er 1:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef Geqxon het volgende:
Jezus doe ik allerlei moeite dit overzicht in elkaar te draaien, ga je nog moeilijk lopen doen ook!
Ik breng jullie gewoon op de hoogte van de laatste goedkope aldi en lidl gadgets
quote:WC verfrisser
Constante reiniging van het toilet!Voorkomt urine- en kalkaanslag Lemon of Ocean Inhoud: 4 x 50 gram
¤ 1,49
Software dude....De software maakt met behulp van delays (fase verschuiving en vertraging) 3D geluid uit stereo speakers...die boxjes doen niks speciaals! (check qsound http://www.qsound.com )quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:57 schreef jagermaster het volgende:
[..]
en jij geloofd niet dat je 3d geluid kan krijgen met 2 boxen?? zal je zeggen dat is echt mogelijk. Er zijn van die luidsprekerstjes voor iets van 400-500 euro te koop welke dat kunnen.
raag me wel af of je wel genoeg hebt aan 2 x 8 watt rms om een beetje tv te kunnen kijken.
met goede 3D software lukt het als je precies in't midden zit op de juiste afstand van de tv...wedden?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:01 schreef Tique het volgende:
Met 2 boxen kan je wel het langrijdende autotje horen idd, maar achter je kan je niets horen zeg maar...
en ik zie nergens dat de tv 5:1 geluid ondersteund..
Deze week heeft de aldi even geen gadgetsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:03 schreef galbrecht het volgende:
waar zijn die van de aldi dan?
Je hoort het jezelf al zeggen: met GOEDE 3D software, PRECIES IN HET MIDDEN OP DE JUISTE AFSTAND.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:06 schreef Peder het volgende:
[..]
met goede 3D software lukt het als je precies in't midden zit op de juiste afstand van de tv...wedden?!
quote:Kinderservies
Transparante trolley met een uitgebreid servies
Set bestaat o.a. uit een dienblad, broodrooster met 2 boterhammen, 2 afsluitbare trommels, een pannetje, bestek en kopjes
¤9,99
5.1 is ook gewoon 2Dquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:01 schreef Tique het volgende:
Met 2 boxen kan je wel het langrijdende autotje horen idd, maar achter je kan je niets horen zeg maar...
en ik zie nergens dat de tv 5:1 geluid ondersteund..
Je hebt toch ook maar 2 oren? Er zijn zat technieken om met 2 boxen 3d geluid te produceren, al geloof ik niet dat deze tv dat bezit. Wist je trouwens dat dolby surround maar 2d is? je hoort niet of iets boven of onder je is! Met bepaalde technieken icm 2 boxen kun je wel volwaardig 3D geluid produceren. Het nadeel is dat de boxen precies goed moeten staan richting je oren, dus het werkt maar voor 1 persoon tegelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:51 schreef Tique het volgende:
![]()
![]()
Ja, bij ons thuis wel ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:21 schreef baquelappe het volgende:
[..]
5.1 is ook gewoon 2D![]()
Zie jij speakers onder en boven je hangen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Deze week heeft de aldi even geen gadgets
Herhaal je vaker iemand anders? Enfin, het menselijk gehoor kan ook geen boven en onder onderscheiden. Het zicht doet dat, als men iets hoort gaan we ons hoofd draaien waardoor we sneller iets lokaliseren. Boven en onder is iets anders. Omdat we het geluid van bv een vliegtuig herkennen kijken we automatisch al omhoog. Zet je een vliegtuig op de zelfde afstand achter iemand neer dan kijken we ook omhoog, we horen immers niet dat het eigenlijk achter ons gebeurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:31 schreef menesis het volgende:
[..]
Je hebt toch ook maar 2 oren? Er zijn zat technieken om met 2 boxen 3d geluid te produceren, al geloof ik niet dat deze tv dat bezit. Wist je trouwens dat dolby surround maar 2d is? je hoort niet of iets boven of onder je is! Met bepaalde technieken icm 2 boxen kun je wel volwaardig 3D geluid produceren. Het nadeel is dat de boxen precies goed moeten staan richting je oren, dus het werkt maar voor 1 persoon tegelijk.
Thx men...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef Tique het volgende:
Kjew, als je brand hebt wens ik je erg veel sterkte toe
Heel leuk van je maar ik kan wel horen of iets boven of onder mij is..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Herhaal je vaker iemand anders? Enfin, het menselijk gehoor kan ook geen boven en onder onderscheiden. Het zicht doet dat, als men iets hoort gaan we ons hoofd draaien waardoor we sneller iets lokaliseren. Boven en onder is iets anders. Omdat we het geluid van bv een vliegtuig herkennen kijken we automatisch al omhoog. Zet je een vliegtuig op de zelfde afstand achter iemand neer dan kijken we ook omhoog, we horen immers niet dat het eigenlijk achter ons gebeurt.
Het is dus niet alleen het gehoor dat de diepte waarneembaar maakt, ons zicht en de herkenning doet ook veel.
Sorry, maar van dit verhaal heb ik nog nooit gehoord... ik hoor toch echt wel geluid, boven of onder, als het een kleine bron is...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Enfin, het menselijk gehoor kan ook geen boven en onder onderscheiden. Het zicht doet dat, als men iets hoort gaan we ons hoofd draaien waardoor we sneller iets lokaliseren. Boven en onder is iets anders. Omdat we het geluid van bv een vliegtuig herkennen kijken we automatisch al omhoog. Zet je een vliegtuig op de zelfde afstand achter iemand neer dan kijken we ook omhoog, we horen immers niet dat het eigenlijk achter ons gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |