maar was het ook een koopje! daar gaat het om, wat kostte hij??quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:29 schreef Brennie het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
x 2
19 inch.![]()
Design en kwaliteit gecombineerd in deze nieuwste LCD-monitor van LG! Ultra plat en uiterst beweegbaar!
Met o.a.:
resolutie: 1280x 1024
slechts 12 msec. responsetijd
brightness: 250 cd/m2
contrast ratio: 550:1
PIMPT![]()
dat lijkt me geen koopje, maar gewoon een duur apparaat! Het gaat hier om echte koopjes!quote:
Oh nouja dan:quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat lijkt me geen koopje, maar gewoon een duur apparaat! Het gaat hier om echte koopjes!
quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Sharkdoggy, wat is het? een switchbox???
En het is groot.quote:De Joytech AV Center is een soort scartbox deluxe en heeft naast scart-aansluitingen ook audio-aansluitingen. Op een AV Center kan je vier apparaten aansluiten. De aansluitmogelijkheden zijn; RGB-Scart, composiet, S-video, audio en optical out. Je sluit de AV Center aan via de meegeleverde 9V-adapter.
Naast de AV Center krijg je ook een afstandsbediening om het gewenste kanaal te kiezen. De afstandsbediening is super simpel (powerknop en een knop per kanaal) en wel extreem klein (let er goed op, hij is zo kwijt).
De meegeleverde kabels maken het mogelijk om je AV Center met de tv te verbinden. Je krijgt een scartkabel, een composietkabel (rood/wit/geel tulpjes) en een s-videokabel.
Hoeveel outputs heeft hij? 1? 2?quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
20 euro bij de FRS (met pjr-bon).![]()
Bij de Wehkamp staat het scherm te koop voor 749 euro. Wij hebben ze voor ongeveer 450 euro bij de mediamarkt gekocht. ( per stuk dan) Scheelt behoorlijk!quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
maar was het ook een koopje! daar gaat het om, wat kostte hij??
Wehkamp.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Bij de Wehkamp staat het scherm te koop voor 749 euro. Wij hebben ze voor ongeveer 450 euro bij de mediamarkt gekocht. ( per stuk dan) Scheelt behoorlijk!![]()
Ja, kan het ook niet helpen dat ze daar zo duur zijn.quote:
3-Jaar Next-Day Carry-in warranty.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:59 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Wehkamp.![]()
Ooh en Furious, veel plezier met je blacklight bleeding he!![]()
maar wat veel belangrijker is: kun je er ook foto`s mee makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:17 schreef Smots het volgende:
Goedkoper dan dit heb ik het niet eerder gevonden.
Afgelopen zaterdag 'zomaar' gekregen:
[afbeelding]
Wat me verdomd goed uitkwam, want ik was al een tijd op zoek naar een vervangend stuk lulijzer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |