Ja juist, en ik sta achter de regel 'bij twijfel vrijspreken'. Dat het voor de tvkijkende leek zo klaar als een klontje lijkt terwijl dat voor de jury blijkbaar anders ligt vind ik geen reden om iemand schuldig te verklaren. En bij OJ vond ik het klontje nog wel even driehonderd keer klaarderquote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef nipeng het volgende:
Mwoah een blanke jury in een conservatieve staat kan ik niet echt pro MJ noemen.
Als er twijfel bestaat m.b.t. zijn schuld dan is het eenmaal zo.
Nou ga ik slapen
Dat ben ik wel met je eens. De bewijslast van niet sterk.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja juist, en ik sta achter de regel 'bij twijfel vrijspreken'. Dat het voor de tvkijkende leek zo klaar als een klontje lijkt terwijl dat voor de jury blijkbaar anders ligt vind ik geen reden om iemand schuldig te verklaren. En bij OJ vond ik het klontje nog wel even driehonderd keer klaarder![]()
Als witten onder elkaarquote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef nipeng het volgende:
Mwoah een blanke jury in een conservatieve staat kan ik niet echt pro MJ noemen.
Valt wel mee, het bewijs van de aanklacht was niet bepaald sterk te noemen. Het is ook maar beter ook, nu blijft hij misschien nog een paar jaartjes in leven.quote:
Als Elvis imitator?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:27 schreef Berkery het volgende:
Michael gaat nu wat optredens regelen in Las Vegas, want hij schijnt blut te zijn
Hij kan beter Beatles-liedjes doen, dan vangt 'ie dubbel.quote:
Die is al de Queen of Popquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:08 schreef Berkery het volgende:
Ik denk dat je dan een koningin moet zoeken, Madonna ofzo.
2pac is niet dood!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:17 schreef Mark het volgende:
[..]
En 2Pac? Er is al een dode King, en die sla ik hoger aan
Allemaal historie, ik wil een King of Pop van Nu!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:24 schreef Anton het volgende:
Ik vind dat we Michael Jackson moeten herinstalleren als koning van de popmuziek.
Ook al vind je z'n muziek niet goed, je kent wel al z'n hits en waarschijnlijk kan je ze nog meezingen ook. En de rest van de wereld ook (dus Frans Bauer en Andre Hazes vallen af). Dus daarom blijft Michael gewoon de King of Pop. Wat hij voor elkaar gekregen heeft is nog steeds fantastisch. Zijn clips waren beter dan die van Tupac. Zijn manier van dansen ook, en zijn live-optredens ook. Dus tenzij je de Spice Girls wilt nomineren.... De koning is nog lang niet dood!
Dat vind ik wel een leuk onderwerp voor een toernooi of verkiezing.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Allemaal historie, ik wil een King of Pop van Nu!
Ow dan wacht ik nog even.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:51 schreef Mark het volgende:
Robbie was eigenlijk ook mijn eerste ingeving. Ik zal eens kijken of ik er vanavond een toernooi van kan maken
Er staan enkele fantastische dingen in, een paar goede dingen, en een hoop spul dat ik 'wel redelijk' vind. Deze lijst bevestigt voor mij wel dat ik elektro met mate tot mij moet nemen. Vooral de zogenaamde 'Haagse sound' weer HAL fan van is daar kan ik niet zo veel mee, ik ben niet zo van de italodisco/elektro kruisbestuiving. Toch is het wel een aardige (en puristische) elektrolijst.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:17 schreef Seborik het volgende:
En wat meer electronica kan ook geen kwaad.
HAL's Electro top 100!!
zodiakk, wat vind je van die lijst?
wel een geweldige nummer 1 trouwens Sebbo, ik heb die plaat pas 5 dagen in mijn bezit maar hij is zwaar okquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:17 schreef Seborik het volgende:
Hij is saai en voorspelbaar. Ik wilde de speciale dingen bewaren voor aparte stukken. De laatste tijd zulke geweldige dingen gehoord. Te mooi om slechts vijf regels aan te besteden....
Zoals nu net binnen Strangling from Within van Peccatum. Oh, my.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef julekes het volgende:
Dinand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |