Kzie het, zie wel vaker dat die Martie wat later edit, mjah dan ga ik maar niet verraden wat er eerst stondquote:
Als mannen iets zeggen dat seksgerelateerd is dan moet je toch delen door 3?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:00 schreef Makster het volgende:
Beste Mercy, je weet toch dat niet de lengte bepalend is maar het gene wat je er mee doet telt
daarmee wil ik niet zeggen dat ik in een kleine schlung heb, want beste meelezende vrouwens, IK HEB EEN KNETTER LUL
Shit nou moeten we Kim poes weer wassenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kzie het, zie wel vaker dat die Martie wat later edit, mjah dan ga ik maar niet verraden wat er eerst stond
Iets met zijn vriendin zat zijn, maar gelukkig post zijn vriendin niet op dit forum![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Mercy_symbol op 06-06-2005 18:25 ] !!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Shit nou moeten we Kim poes weer wassen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef hicham het volgende:
[..]
[ Bericht 3% gewijzigd door Mercy_symbol op 06-06-2005 18:25 ] !!!!
Dacht je dat je er zo makkelijk onderuit kwam ofzo?
Had een print screen gemaakt![]()
Ja, nou lach je nog, hoe ver staan die PC's van jouw en Raus uit elkaar?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, nou lach je nog, hoe ver staan die PC's van jouw en Raus uit elkaar?
Volgens mij kan ze elk moment achter in je nek staan hijgen nu, met knuppel ...
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij bedoelt dat ik mag doen en laten wat ik wil. Als ik de kattebak in zijn leren pak leegmaak dan vindt hij dat helemaal niet erg.
quote:
Ben je gek! Heb je dit niet gezien dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Ik ga eten, geen ruzie krijgen met Mercy he Raus
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:37 schreef mercy het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ben je gek! Heb je dit niet gezien dan?
[..]
Ik benadruk nogmaals... altijd smilies gebruiken.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ben je gek! Heb je dit niet gezien dan?
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef bwt het volgende:
ROFLOLPIMP
Hou je bek tering jongquote:Op maandag 6 juni 2005 20:06 schreef ShelbyMustang het volgende:
STELLETJE ACHTELIJKE MECHOLEN!!!!!!!!!
waarom kunnen jullie nooit normaal rijden????
doe is even chillquote:Op maandag 6 juni 2005 20:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Hou je bek tering jong![]()
Er is er hier maar een die niet kan rijden, en dat ben ik![]()
quote:
Koop een motor en enjoy the ride.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:18 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
goed zo![]()
en nu antwoord geven op mijn vraag![]()
Omdat je stinkt, daaromquote:Op maandag 6 juni 2005 20:18 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
goed zo![]()
en nu antwoord geven op mijn vraag![]()
Owja sorry......quote:
Denk utquote:Op maandag 6 juni 2005 20:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Misschien is het een auto-SC'er... die weet niet hoe dat hier aan toe gaat.
ik weet wel dat jullie allemaal als achtelijke mecholen rijden en ik wilde even weten waarom jullie dat altijd doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Misschien is het een auto-SC'er... die weet niet hoe dat hier aan toe gaat.
Omdat je stinkt....daarom....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
ik weet wel dat jullie allemaal als achtelijke mecholen rijden en ik wilde even weten waarom jullie dat altijd doen.
HAHAHAAHAHAHHAHAAHAHAH......... grappigquote:
Ik wil weten waarom jullie altijd stinkenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
ik weet wel dat jullie allemaal als achtelijke mecholen rijden en ik wilde even weten waarom jullie dat altijd doen.
youssuf?? jij turkie zijn?? je ziet zwart................................quote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom jullie altijd stinken
Nee maar kan je die betalenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAHHAHAAHAHAH......... grappigalsof je zo'n opgefokte v8 kunt weerstaan
Owja ook dat jaquote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom jullie altijd stinken
slaat echt helemaal nerges op........alsof een auto geen passie kan zijn!! spoor je niet ofzo??quote:Op maandag 6 juni 2005 20:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee maar kan je die betalen![]()
Mischien moet ik het anders uitleggenAuto's zijn leuk voor erbij, motoren is hier de hobby / passie..
![]()
Sjonnie in een golf, die rijden als mongolen![]()
Tering had mezelf vorogenomen om niet te reageren![]()
Hij valt onder jullie gezag, beter doe je er wat aanquote:Op maandag 6 juni 2005 20:34 schreef Spyronius het volgende:
Hij komt niet bij ons vandaan, vrees dat dit een vondeling is
Stinkie (ow fuck das een anderequote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
slaat echt helemaal nerges op........alsof een auto geen passie kan zijn!! spoor je niet ofzo??
vanmiddag ook weer, denk even rustig in te halen komt er weer zo'n achtelijk motor als een gek voorbijen kom nu niet met in je spiegel kijken want dat deed ik, en toen was hij nog niet in zicht.
mecholenallemaal
Ik snap het wel, jij was natuulijk jaloers dat je op je scootertje niet harden konquote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
slaat echt helemaal nerges op........alsof een auto geen passie kan zijn!! spoor je niet ofzo??
vanmiddag ook weer, denk even rustig in te halen komt er weer zo'n achtelijk motor als een gek voorbijen kom nu niet met in je spiegel kijken want dat deed ik, en toen was hij nog niet in zicht.
mecholenallemaal
jullie soort had geluk dat ik hem zag, anders was hij geplet tussen mijn deur en de rail.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Stress dat je hem niet bij kon houden en je wannabee ride![]()
beter hou jij je stinkbekquote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hij valt onder jullie gezag, beter doe je er wat aan
Tsja Tjabbo is op vakantie, dus nu staat TF er alleen voor, eigenlijk moet je tjabbo als batman zien en TF als boyblunderquote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hij valt onder jullie gezag, beter doe je er wat aan
ik g aweerquote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Tsja Tjabbo is op vakantie, dus nu staat TF er alleen voor, eigenlijk moet je tjabbo als batman zien en TF als boyblunder
Dus ik vrees dat ie nu van jullie is
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
jullie soort had geluk dat ik hem zag, anders was hij geplet tussen mijn deur en de rail.
gewoon voortaan eerst in spiegeltje kijken voordat je van baan verwisselquote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
jullie soort had geluk dat ik hem zag, anders was hij geplet tussen mijn deur en de rail.
Chill manquote:
ik ben geen sjonnie anders had ik wel een golfje ofzo gepost...............quote:Op maandag 6 juni 2005 20:43 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Petje scheef, neon aan, te dikke vriendin ernaast, een hand op het stuur, scheef op de voorstoel en gaaaaaaaasssss![]()
wie is er hier nou blindquote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gewoon voortaan eerst in spiegeltje kijken voordat je van baan verwissel![]()
of snel naar Hansblinde kip
Sociaal ben je als je andere niet generaliseerd en in hun waarden laat, maar waarschijnlijk ben jij wel een mechool als hij zijn rijbewijs heeftquote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef ShelbyMustang het volgende:
dacht een dicusie te beginnen hier................ik wil namelijk de zomer beginnen met mijn rijbewijs a en ik dacht altijd dat motorrijders zo sociaal waren
niet dus, stelltje mecholen
Beter kwijt dan rijk enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef ShelbyMustang het volgende:
dacht een dicusie te beginnen hier................ik wil namelijk de zomer beginnen met mijn rijbewijs a en ik dacht altijd dat motorrijders zo sociaal waren
niet dus, stelltje mecholen
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
Die mustangs rijden altijd in de wegHet ergste is, als je eroverheen rijdt met je SM blijft ie onder je zool plakken, blegh
Net kauwgom. Blijf je uren schoppen om het eraf te krijgen, besluit je achteraf toch maar een hamer en beitel te pakken
KUTMUSTANGS, weg van de weg
Gadverrrr
[afbeelding]
hahaha moet je hem horen over generaliseren!!!!!!!!1 je begint meteen over petjs en sjonnies....................quote:Op maandag 6 juni 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Sociaal ben je als je andere niet generaliseerd en in hun waarden laat, maar waarschijnlijk ben jij wel een mechool als hij zijn rijbewijs heeft![]()
Join the club zou ik zeggen![]()
te triest als je moeite gaat doen om dit te makenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
Die mustangs rijden altijd in de wegHet ergste is, als je eroverheen rijdt met je SM blijft ie onder je zool plakken, blegh
Net kauwgom. Blijf je uren schoppen om het eraf te krijgen, besluit je achteraf toch maar een hamer en beitel te pakken
Gadverrrr
[afbeelding]
Omdat jij begint met "jullie rijden allemaal" kortzichtig stinkmongoolquote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
hahaha moet je hem horen over generaliseren!!!!!!!!1 je begint meteen over petjs en sjonnies....................
vinden jullie het heel gek dan dat elke auto zo over jullie denkt?? als ik wordt ingehaald schrik ik me altijd de tering........quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat jij begint met "jullie rijden allemaal" kortzichtig stinkmongool![]()
Damn ik wilde je serieus nog een kans geven maar deze opmerking van je is ECHT dom![]()
Idd triest als je er moeite voor doet, ik deed het in een handomdraai namelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 20:48 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
te triest als je moeite gaat doen om dit te maken![]()
mechooltje![]()
weer zo lekker generaliserend....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd triest als je er moeite voor doet, ik deed het in een handomdraai namelijk
Maar goed, jij zit nu in je auto en als je wireless aan het rellen bent op fok terwijl je ook nog eens een DVD aan het kijken bent, naar de routeplanner aan het luisteren terwijl je naar de juiste radiofrequentie opzoekt voor de fileinformatie is het wel moeite om het te maken. En het ergste is nog, je moet ook nog eens op het verkeer lettenJa dan zie je de motorrijder die je aan het inhalen bent over het hoofd he
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:51 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
vinden jullie het heel gek dan dat elke auto zo over jullie denkt?? als ik wordt ingehaald schrik ik me altijd de tering........
misschien is voor jullie dat juist een kick maar als je net wilt inhalen nadat je gewoon hebt gespiegeld want die motor kwam net de snelweg op (gezien oppermechool???) en sjeeste als een dwaas langs mij op...
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:52 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
weer zo lekker generaliserend....
Inderdaad, generalisatie suxquote:Op maandag 6 juni 2005 20:51 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
vinden jullie het heel gek dan dat elke auto zo over jullie denkt??
heeeel stoerquote:Op maandag 6 juni 2005 20:54 schreef Youssef het volgende:
Hmmm, vandaag nog een vrachtwagen teffus hard ingehaald op een lange brug over een doorgetrokken streep. Rijdt er opeens achter de auto die me tegemoet reed een politie autoJah, die kon lekker geen kenteken lezen en niet keren
![]()
Zwaaide nog wel wild naar me![]()
Gelukkig is de weg een circuit
Hej, als je je echt aangevallen voelt probeer het dan nog eens en dan normaal. Tenzij je uiteraard lekker door wil blijven mecholenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:52 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
weer zo lekker generaliserend....
ben gewoon seriues met die post over dat inhalen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej, als je je echt aangevallen voelt probeer het dan nog eens en dan normaal. Tenzij je uiteraard lekker door wil blijven mecholen![]()
Hahahaha echt goed ditquote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef ShelbyMustang het volgende:
geen plaats dus hier voor een discusie......
Serieus, dit meen je nietquote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
ben gewoon seriues met die post over dat inhalen.
jesus man alsof dit 1 keer is gebeurt.............denk toch is na.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Serieus, dit meen je niet![]()
dus omdat 1 motorrijder je hard inhaalt rijdt iedereen op een motor als een mongool![]()
een mechool mijn vriendquote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Serieus, dit meen je niet![]()
dus omdat 1 motorrijder je hard inhaalt rijdt iedereen op een motor als een mongool![]()
Nog gekker, hoe moet ik weten dat jij 3400 keer bent ingehaald door een motor op de snelweg en ALTIJD schriktquote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
jesus man alsof dit 1 keer is gebeurt.............denk toch is na.
lekker vertekend beeld hequote:Op maandag 6 juni 2005 21:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Nog gekker, hoe moet ik weten dat jij 3400 keer bent ingehaald door een motor op de snelweg en ALTIJD schrikt![]()
![]()
Of misschien omdat je die 3400 keer nog nooit goed heb gespiegeld, is dat het misschien
Maar sorry, ik biedt mijn oprechte excuses aan als motorrijder voor deze actie van een mederijder, geheel onze fout ja![]()
En nu mag jij je 340000 keer excuseren voor alle ongelukken van koekblikkers het afgelopen jaar
Doe het onder een andere naam..quote:
Weet niet waar je moeder heen isquote:Op maandag 6 juni 2005 21:06 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
lekker vertekend beeld hejammer dat het niet kan hier, en waari s de oppersmurf gebleven?? met ze groote bek
![]()
kom nog wel is trug hier![]()
Wie's de oppersmurf?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:06 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
lekker vertekend beeld hejammer dat het niet kan hier, en waari s de oppersmurf gebleven?? met ze groote bek
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
Gadverrrr
[afbeelding]
Ben trots op jequote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
[[url=http://img229.echo.cx/img229/857/p1010345web7jd.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
[[url=http://img202.echo.cx/img202/9739/p1010339web0qr.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
[[url=http://img229.echo.cx/img229/170/p1010342web7bk.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
[[url=http://img229.echo.cx/img229/4687/p1010343web1jt.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
[[url=http://img229.echo.cx/img229/3176/p1010348web7yr.th.jpg]afbeelding][/URL]
het klopt dus wel wat ik zei over de keerringquote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben trots op je
Maar wat heb je nou precies gedaanEen boterham zakje om je keerring ofzo
![]()
iets in het huis gedaan om er geen troep in te laten komen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
Maar wat heb je nou precies gedaanEen boterham zakje om je keerring ofzo
![]()
Zwart, maar je was niet echt duidelijk wat je bedoelde.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
het klopt dus wel wat ik zei over de keerringniet dat zilveren maar dat blauwige
![]()
Weer een erg interessante reportage van onze aller Pepquote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je rijdt jezelf egwel dood in zo'n pakquote:Op maandag 6 juni 2005 23:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
In jouw topic pep... deze: http://www.motor-forum.nl(...)8/singlepost/3027374 Damn, zou hem zo willen kopen. GroenHet enige wat me weerhoudt het te kopen is een bepaalde ouderlijke macht hier in huis denk ik
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:00 schreef Youssef het volgende:
Weer een erg interessante reportage van onze aller PepMaar niet direct vervangen zeker? Zo kan je er niet mee rijden he
![]()
Lijkt wel een Makster pak.quote:In jouw topic pep... deze: http://www.motor-forum.nl(...)8/singlepost/3027374 Damn, zou hem zo willen kopen. GroenHet enige wat me weerhoudt het te kopen is een bepaalde ouderlijke macht hier in huis denk ik
![]()
Ow, nu zie ik hetquote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
iets in het huis gedaan om er geen troep in te laten komen.![]()
Diepvrieszakje met wc papier gevuld, ertegen gehouden, met een schroevedraaier langs de as geduwt naar binnen. Vast.![]()
![]()
Kan er wel los papier in doen, maar dat krijg je er niet uit, en gaat kruimelen.![]()
Nu trek je het hele zakje zo ineens terug.![]()
Heb het kapje ernaast met remmenreiniger en commandant gedaan.
Even ter vingeroefening alleen.![]()
[..]
Zwart, maar je was niet echt duidelijk wat je bedoelde.![]()
Maar inderdaad niet dat blinkende.![]()
En sinds wanneer reageren we op een kloon van 3 jaar oud.![]()
Toevallig alle posts vanavond gemaakt dit jaar.![]()
Amerikanen en rellen. Ik gok een gezapige Groninger.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
En die stink Luc mag zijn tanden erop riskeren als hij het is geweest![]()
Mooi pakkie inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wilde gelijk naar bed sneeken.
Na Vodafone gechecked te hebbenen motorforum wel te verstaan.
![]()
[..]
Lijkt wel een Makster pak.![]()
Ouderlijke machten.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind deze smiley ook leuk omdat'ie groen is.En lullig.
![]()
WC papier zorgt voor de afdichting omdat je het zakje er mee kan aanklemmen als je het aanduwt.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
Ow, nu zie ik het
Maar waarom dan dat zakje met wcpapier erinZal wel aan mij liggen
![]()
En die stink Luc mag zijn tanden erop riskeren als hij het is geweest![]()
Hoop hem snel in elkaar te hebben ja. Alleen heb door de week zo weinig tijdquote:Op maandag 6 juni 2005 23:05 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Weer lekker bezig he.
Zet jou nou maar gauw die motor in elkaar![]()
En NU snap ik hem helemaalquote:Op maandag 6 juni 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
WC papier zorgt voor de afdichting omdat je het zakje er mee kan aanklemmen als je het aanduwt.Gewoon blijven proppen.
![]()
Daarachter zit een oliekanaal. Motor staat scheef dus er kan niks uit.
Maar ik ging dus met commandant poetsen, en wil er niet in laten vallen.![]()
En het moet zo nog wel bijna 24 uur staan wachten op de keerring.![]()
we hebben jou nummer en mail helemaal nietquote:Op maandag 6 juni 2005 23:17 schreef bwt het volgende:
Ga ik eens een keer lekker sporten mis ik een schitterende rel.![]()
![]()
Waarschuw de volgende keer ff - dan blijf ik thuis.![]()
![]()
Rellen is our middle namequote:
Wat ga je verven, toch niet de poesquote:Ik ben een beetje tevoor de computer. Ga nog even wat kliederen met verf. Mzzl.
Je moet toch het bedrag bevestigen als je pintquote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef Patrick281 het volgende:
Ben opgelicht door Foto Klein, 20 euro voor een belkaart bij een adviesprijs van 10 euro.![]()
Wat een eerquote:Op maandag 6 juni 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even bijgelezen op M-F, en ik kan inderdaad geen topic voorbij of ze hebben het over Hichams werk.![]()
Heb alleen nog maar het nummer van OPMquote:Op maandag 6 juni 2005 23:27 schreef bwt het volgende:
Hmmmm, mail niet bekend???? - en msn dan??![]()
![]()
en mijn nummer??? - niet via het forum,
o ja, youssef heeft mijn nummer
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:11 schreef Patrick281 het volgende:
En was je niet woensdag pas vrijwat doe je dus hier nog?
![]()
Wat een degradatie, beetje respect voor de Fok!MC graagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:11 schreef Patrick281 het volgende:
Jij gaat toch ook niet terug naar de kleuterklas als je studie afgerond is?![]()
Wrijf het er maar lekker inquote:En was je niet woensdag pas vrijwat doe je dus hier nog?
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:02 schreef hicham het volgende:![]()
Is ondeugend op vakantie ofzo
Geen nachtbrakers meer als ik in de ochtend kom lezen
Mogguhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen ideewatiserdan? meeting
??
morgen
Hej, wat is eigenlijk jouw doel nu?quote:
Amerikanen en rellenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
Amerikanen en rellen. Ik gok een gezapige Groninger.![]()
:^quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:46 schreef Youssef het volgende:
Hej, wat is eigenlijk jouw doel nu?Blijf je op dat brik rijden of heb je ook nog plannen wat nieuws te kopen?
Mijn doel is het winnen van de staatsloterijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:46 schreef Youssef het volgende:
Hej, wat is eigenlijk jouw doel nu?Blijf je op dat brik rijden of heb je ook nog plannen wat nieuws te kopen?
Jij hebt smaak en niet alleen met motoren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mijn doel is het winnen van de staatsloterij
Ik blijf voorlopig op dat ouwe brik rondkachelen.
Net zolang totdat ik mijn schuld heb weggewerkt van 4 maanden geen werk (en tering wat gaat dat schuld opbouwen hard!). Dan ga ik sparen voor een hele mooie v-twin.Duc 748 ![]()
Honda VTR 1000 ![]()
Soes TL 1000 S ![]()
Soes SV 1000 ![]()
Of een mooie 4 cylinder Kwak.Z 750 ![]()
Z 1000 ![]()
Allemaal leuke brommers
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Jij hebt smaak en niet alleen met motoren.![]()
quote:Add Aprilia RSV, vanaf model '94.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
of dit:
[afbeelding]
Maar da's voorlopig nog ff iets te duur!
quote:
Zoiets stond bij de SM wedstrijden in Rozenburg.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
of dit:
[afbeelding]
Maar da's voorlopig nog ff iets te duur!
Leuk verlang lijstjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mijn doel is het winnen van de staatsloterij
Ik blijf voorlopig op dat ouwe brik rondkachelen.
Net zolang totdat ik mijn schuld heb weggewerkt van 4 maanden geen werk (en tering wat gaat dat schuld opbouwen hard!). Dan ga ik sparen voor een hele mooie v-twin.Duc 748 ![]()
Honda VTR 1000 Soes TL 1000 S Soes SV 1000 ![]()
Of een mooie 4 cylinder Kwak.Z 750 ![]()
Z 1000 ![]()
Allemaal leuke brommers
En je hebt geen eens APK meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ennnnnn geen tempo vanochtenddus met de auto.
Hoe laat is dat ongeveerquote:Hicham, vanavond de trafficam captureren graag.![]()
Jammer van die 2 zombies op de achtergrondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoiets stond bij de SM wedstrijden in Rozenburg.Benelli.
Deeeeeez is ook kicken. Met Ducati motorblok voor de roffere klappen.![]()
[afbeelding]
Maar je eerste lijstje was subtieler en haalbaarder.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:41 schreef hicham het volgende:
Je mag die icon nu ook hier gebruiken als je wilt trouwensHeb even een ander gemaakt, hij's niet geweldig magoed
Als het meezit ga ik wel mee jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:22 schreef Youssef het volgende:
Mogguh
Martie en Raus wilden met deze mensen gaan rijden. En ik wilde daar vervolgens ook wel weer meerijden.![]()
En zodoende werd er een meetingplan geboren...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Naise poop allemaal![]()
[..]
Als het meezit ga ik wel mee ja
Sssssst.quote:
17:10quote:Hoe laat is dat ongeveerIk weet niet of het lukt omdat ik misschien op school zit, kan mislukken vanwege proxy ofzo dat ik niet kan cappen
Zwarte pakken criminaliteit.quote:Jammer van die 2 zombies op de achtergrond
In het echie'is'ie mooier dan in 2d.quote:
Volgende meet maken we er 1 van jou.quote:Je mag die icon nu ook hier gebruiken als je wilt trouwensHeb even een ander gemaakt, hij's niet geweldig magoed
Dank.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:57 schreef Makster het volgende:
En wat een porno op de ochtend. Luc heeft duidelijk het licht gezien![]()
Idd heeft het probleem zichzelf opgelost.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
De ZX9R is verkocht, 1 dag gewacht met mailen en hij heeft hem ingeruild bij de dealer.![]()
![]()
Maar ja geen dilemma meer.![]()
![]()
Kun je niet beter gewoon een setje wielen kopen?quote:KLX gaat in de loop der tijdnog wel eens de restauratie en SM kant op.
Eerst even goed afkijken van Makster, en wat beter te doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Geintje, vrijdag bij MotorXtra ook al eens informeren naar SM wielen.![]()
Zag iemand op M-F die ze daar zelf omspaakte onder toezicht.
Moet goedkoper dan via Bon Motoren of Haan wheels.![]()
Echt wel heel indrukwekkend allemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:33 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Vooral die Tornado is mooi!
Met van die ventilatoren in de kont
Net een straaljager!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:45 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Mooi setje supersportwielen onder een crossbrommer![]()
![]()
Stuntelmeet zondag, incl pics, filmpjes en 3 uur keuvelen voor het rijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:43 schreef Romius het volgende:smorgens ik ben ook weer terug van een weekendje Centerparcs
![]()
Nog spannende dingen gebeurd hier, of alleen maar een hoop geleuter met koekblikrijders enzo?
Alle coole SM's hebben die, maar ik snap dat meer supersport gerelateerde mensen het raar vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:58 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik vind juist die spaakwielen zo niks.
Niet pr0n genoeg
eensch isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:58 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik vind juist die spaakwielen zo niks.
Niet pr0n genoeg
eensch isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
en is ook veel praktiser met schoonmaken![]()
dus is Pep dan ook minder milliejeu belastend bezigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:02 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
eensch is![]()
En dat is natuurlijk de onderliggende reden.
Kan Pep zichzelf minstens 1 keukenrol per dag besparen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stuntelmeet zondag, incl pics, filmpjes en 3 uur keuvelen voor het rijden.![]()
![]()
Aanvang 11:45, vertrek 14:55, afscheid 18:10.![]()
Opkomst percentage, 42.85 %, 3 rijders van de 7.![]()
volgens mij pagina 6 van vorig topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
Fok Motorclub [SC Deel 242] Martie en co. huismeet
Waar kan ik de details nalezen van het hoofdonderwerp in dit topic?![]()
Je sigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
Fok Motorclub [SC Deel 242] Martie en co. huismeet
Waar kan ik de details nalezen van het hoofdonderwerp in dit topic?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
ArgggggghMS.
![]()
![]()
Ik ga eens even werken, ben al bijna 20 minuten over tijd aan het forummen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je sig![]()
Magoed... de details stonden in dat MF topic. Aangezien die meet daarzo in Den Bosch begint krijgen we eerst pannenkoeken en gebakken kat te eten bij de familie Doorzon
Anodiseren is de SHITquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
Schip holadijee![]()
Zie net die chopper op M-F voorbijkomen die Mercy al poste heden.![]()
Trouwens net iets over het anodiseren van alu gelezen.
Interessante kost.Tegen corrosie en om het materiaal makkelijker te kunnen verlijmen.
![]()
De decoratieve waarde werd niet genoemt.![]()
Heb tekort aan 250 tekens, steeds wat ingekort, weer wat minder theatraal...quote:
Heb die pagina wel doorgebladert, maar wist niet dat e.a. te combineren was.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
ik had al in de gaten dat je te lui was om het op te zoeken
![]()
![]()
Daaagg.quote:
als ik me niet vergis had je dat ook al doorgegeven hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb tekort aan 250 tekens, steeds wat ingekort, weer wat minder theatraal...
.. totdat het paste.![]()
[..]
Heb die pagina wel doorgebladert, maar wist niet dat e.a. te combineren was.![]()
Die meet had ik wel gezien, en die datum kan ik niet ivm Nick.![]()
[..]
Daaagg.![]()
![]()
Ach, zag een foto van iemand met de KLX op vakantie in Zwitserland.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
als ik me niet vergis had je dat ook al doorgegeven hoor![]()
enne het is 220KM rijden dus is ongveer 200KM teveel voor jou![]()
Hmmm leuk fillempiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:18 schreef Youssef het volgende:
Damn, heb weer een inspiratiebron... moet nog veel leren
daarom heb ik ook geen supersportquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach, zag een foto van iemand met de KLX op vakantie in Zwitserland.
Dus je hebt altijd baas boven baas.![]()
Waarom een supersport als je toch alleen maar een zondagsrijder bent.![]()
![]()
Snelle server.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:18 schreef Youssef het volgende:
Damn, heb weer een inspiratiebron... moet nog veel leren
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:35 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img291.echo.cx/img291/8672/groothoofdje4ci.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ze worden vaak gefilmdquote:Ennn ja, veel lerendacht dat je het qua school bedoelde
en mooi gespoten ook al deze motoren .. waar zouden ze dan nou toch doen?
![]()
Vallen is voor nerdsquote:Of.. hoe letterlijk kan je progressie door vallen en opstaan nemen.![]()
quote:
Goede test dan.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
potentiele ragbike gevonden![]()
met sentimentele achtergrond![]()
![]()
voor ons is het ook een Supersportquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Wist mij van vorig jaar iets te herinneren toen we zeiden dat een VFR en CBR bij lange na geen supersport zijn. Nou voor mij wel...
Toch maar Pilot road monteren dan.
OPM heeft hem nog wel in de aanbieding ter ruil.![]()
[..]
Goede test dan.![]()
![]()
![]()
Menige nerd in dit filmpje slaat zijn vuist door je vizier als je het tegen hun zou zeggen.![]()
Waar is Lars trouwens de laatste week?![]()
ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
Haha voordat ik naar beneden gebladert was wilde ik al zeggen: met sentimentele waarde.
CB450S heb ik examen op gedaan.![]()
Je zag alleen de auto met trailer erachter niet op de fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach, zag een foto van iemand met de KLX op vakantie in Zwitserland.
Dus je hebt altijd baas boven baas.![]()
Waarom een supersport als je toch alleen maar een zondagsrijder bent.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:14 schreef Romius het volgende:
Je zag alleen de auto met trailer erachter niet op de foto![]()
als dat niet teveel moeite is graagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:02 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen ga ik trouwens sporten en kan wel even langs die CBR600 rijden voor wat pics.![]()
Past mooi in de familie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
als dat niet teveel moeite is graag![]()
van een CBR kan je ook leuke straatvechtertje makendus zoiets heeft nog steeds mijn voorkeur
hij is wel compacter dan een CBRquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Past mooi in de familie.![]()
2 extra goedlopendende blokken (totaal dan) is ook nooit weg, en nog een hoop onderdelen.![]()
CB450S zie ik nog niet als stoppie en wheelie fietsje.
Alhoewel als je het daar op kan dan......![]()
Moi, denk dat de gewichtsverhouding en handelbaarheid van de CBR wel op een hoger peil staat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hij is wel compacter dan een CBR![]()
en voor een heleboel onderdelen moet ik dan ook nog plaats zoeken![]()
gelukkig heeft een vriend van me ruimte genoeg waar ik onbeperkt zou kunnen sleutelen![]()
oh ja de CB450S heeft al wel stalen remleidingen![]()
![]()
waarom niet CBR voor jezelf ? als jij het niet voor elkaar krijg dan neem ik het zooitje wel over voor een zacht prijsjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moi, denk dat de gewichtsverhouding en handelbaarheid van de CBR wel op een hoger peil staat.
CB450S zal nu onderhand wel als een lomp dingetje aanvoelen.![]()
En qua mechaniek verneuk je ook minder snel de koppeling van de CBR, en onderdelen blijven langer gangbaar en algemener te verkrijgen.
Misschien doet hij hem wel weg voor 750 euro.![]()
Zou ik dan zelf nog....?![]()
![]()
Nou snap ik hem pasquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
'Kans op psychose bij Marokkanen groter'
teffus hard inhalen met een 25kwquote:Op maandag 6 juni 2005 20:54 schreef Youssef het volgende:
Hmmm, vandaag nog een vrachtwagen teffus hard ingehaald op een lange brug over een doorgetrokken streep.
Tuf tuf tuf op je brommertje met je 1 postquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:47 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
teffus hard inhalen met een 25kw
Nee, dat kan inderdaad niet. Ik loog. 25 kW motoren gaan slechts 50 km/uquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:49 schreef Reserve_Jezus het volgende:
wou je zeggen dat je wel ''teffus hard'' kan inhalen dan met een 25kw
of je zegt gewoon dat je denkt dat jouw 25kw snel is omdat je nog nooit op andere motoren gereden hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, dat kan inderdaad niet. Ik loog. 25 kW motoren gaan slechts 50 km/u
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:01 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
2 keer posten en nu al door de mand vallen qua taalgebruik.![]()
Nummer 2 en 3 vervallen al in oude herhaling.![]()
alleen als het regentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Reserve_Jezus het volgende:
hebben jullie eigenlijk wel een leven? rijden jullie ook echt motor of praten jullie er alleen maar 24/7 op dit forum?
Ik rijd wel, maar probeer ook 24/7 hier aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Reserve_Jezus het volgende:
hebben jullie eigenlijk wel een leven? rijden jullie ook echt motor of praten jullie er alleen maar 24/7 op dit forum?
Olie, ketting en bougie(dop checken) vervangen en wat siliconenspray (bijna) over al spuiten kan je toch wel zelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef bwt het volgende:
Ik rijd wel, maar probeer ook 24/7 hier aanwezig te zijn.
Nu staat ie ff bij de dealer voor een kleine onderhouds beurt, een nieuwe ketting en voor wat vocht problemen bij de voorste kaars.
Niet Youssefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey het is Yoessefvind het knap wat hij allemaal met een 22.6KW motor doe
![]()
Waarom maak je Avatars van anderen ? waarom niet iets waar je zelf op staat ?
of heb je geen spannende dingen gedaan ?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey nieuwe aanmeldingen![]()
Fok-Mcis bijna aan de overhand
![]()
dam'n laatste nummer per ongeluk vergeten en je zit meteen in Marokkopuur toeval
![]()
![]()
Vinnet maar een lelijk dingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
tjaweet niet wat ik er van moet vinden
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi of niet mooi ? Die velgen zijn wel![]()
![]()
Heeey, leuk dingetjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
potentiele ragbike gevonden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met sentimentele achtergrond![]()
![]()
Ben nu thuis en zoals ik al zei heb ik maar 6 minuten kunnen opnemen en toen kwam er een time-out Programma is zo simpel dat ie niet eens een nieuwe connectie opent en ik had geen zin om weer opnieuw te starten .Was ook druk bezig met andere dingen. Ik probeer ook nog al die jpeg files die ik dan cap automatisch in een filmpje te zetten (quicktime). Basis hebbikal, maar zoals ik al zei, school gaat voor duhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
ff geen tijd om bij te lezen (nog 1 order afschieten) ik ga zo om 16:45 rijden Hicham.
Hou het in de gaten.![]()
![]()
(even kwartiertje eerder weg om te reclameren over te duur belpakket van Vodafone.....)
quote:
auto: 30 euro (56 km gemeten na correctie)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:38 schreef Youssef het volgende:
Godverrrr
70 euro15 tot 20 km/u te hard.
Nog wel in een winkelstraat
Volgens mij ben ik gelaserd
Dat is leuk !!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
Avond
Net ff gewokt bij de eeuwig goede Wok of Fame. 16 euro onbeperkt wokken, en goeie SHIT wokken
Uiteraard, en 4 keer opscheppen hehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is leuk !!
Toch wel in knoflook-olie laten wokken he ?
Hey bwt !quote:
Lekker !!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Uiteraard, en 4 keer opscheppen heh
Wel 4 kleine porsies en geen brood en soep enzo. Zonde van je maag ruimte![]()
![]()
Was goed te doen, heb het oceanisch gehouden vandaag. Garnalen met groente in een soja sambal saus en nog wat crap erbij en Sliptong en baars![]()
Owja en een paar mini loempia's![]()
![]()
Flitspalenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:37 schreef ondeugend het volgende:
Euhhh Youssefje ?
20 kamelen gaan ook niet helpen he ?
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Ahhh, kan volgas langs flitspalen, wehhehehehehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Flitspalen![]()
[..]Dit is echte en gevalletje censuur.
Post verwijdert en gebanned van FB
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:37 schreef ondeugend het volgende:
Euhhh Youssefje ?
20 kamelen gaan ook niet helpen he ?
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Wat heeft Kastanova hier mee te maken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kastanova is zo een stontmongool, heb die gozer jaren geleden al eens flink gedissed omdat hij echt TE triest is. Echt een stink sjappie![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kastanova is zo een stontmongool, heb die gozer jaren geleden al eens flink gedissed omdat hij echt TE triest is. Echt een stink sjappie![]()
Owquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat heeft Kastanova hier mee te maken?
En ik heb slechts mijn theorie omtrent de reden waarom Fok! rechts is in een FB topic gepost (link heb ik even niet, maar het is een topic over de FP, kijk maar in de geschiedenis) dat werd kennelijk niet op prijs gesteldMeer zeg ik er niet over.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef Makster het volgende:
[..]
OwNaja ik zag bans, ik zag Youssef ik druk op username, ik pak eerste topic met slot na Fok MC ik zie jij dissen Kastanova ik denk...nou inderdaad wat een strontmongool
![]()
Verder weet ik het ook niet
Tis wel een strontmongool, daar ben je het toch wel over eens hehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik begrijp het al.. maar dat had er niets mee te maken nee..
Wat jij zegt heHquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Tis wel een strontmongool, daar ben je het toch wel over eens heh![]()
![]()
Beetje meesurfen op mijn topic.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef Youssef het volgende:Ik begrijp het al.. maar dat had er niets mee te maken nee..
Hej Pepijn, wat doen we hier nou mee?Ga jij hem stiekem mailen, ga je me overbieden...
Die gast woont in België
![]()
Ik mail hem wel even Pepijn, maar volgens mij heb jij dat al gedaanIk denk niet dat ik hem mag kopen, ik hoop zelfs dat ie me niet past
Mooi pak
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef Youssef het volgende:
Ik vond deze wel goedkoop
Waar staan de trajectcontrole's in Nederland?![]()
Kreeg er vandaag een mail van op de zaak, direct weggegooid.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef Youssef het volgende:
Ik vond deze wel goedkoop
Waar staan de trajectcontrole's in Nederland?![]()
Heeeeeujjj... doe mij eens een linkje naar dat programmaquote:
ik kan op keyboard print screen niet vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heeeeeujjj... doe mij eens een linkje naar dat programma
En wat moet jij met een schermtoetsenbord?![]()
Lekker bezig Pep
Moet jou binnenkort ook maar eens toevoegenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
weet even niet waar ik het vandaan heb,anders stuur ik het Hicham wel via msn
Tadaaaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef Drifter__ het volgende:
http://images.flitsservice.nl/fcm/fcm.html
Heb je die handen van hem wel eens gezien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef Youssef het volgende:
En wat moet jij met een schermtoetsenbord?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef Drifter__ het volgende:
http://images.flitsservice.nl/fcm/fcm.html
Niet echt op gelet neequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je die handen van hem wel eens gezien?![]()
![]()
![]()
Hij waarschijnlijk niet op mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef bwt het volgende:
Ik op Patricia, maar verder niemand die haar kent
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!quote:
Hej, je had wel melding kunnen maken van de mini meetquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:33 schreef ondeugend het volgende:
RB en ik hebben trouwens nog even gereden vanavond en ik heb achterop zittend nog een filmpje gemaakt. Wat me trouwens kramp in de onderarm opleverde... het was een beetje schipperen tussen mijzelf vasthouden en de camera. Ik heb maar zoveel mogelijk mijn dijen geklemd.
Alleen nu heeft hij de camera nog en niet het snoertje om ze op de pc te zetten. Die houden jullie dus nog tegoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |