Rellen is our middle namequote:
Wat ga je verven, toch niet de poesquote:Ik ben een beetje tevoor de computer. Ga nog even wat kliederen met verf. Mzzl.
Je moet toch het bedrag bevestigen als je pintquote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef Patrick281 het volgende:
Ben opgelicht door Foto Klein, 20 euro voor een belkaart bij een adviesprijs van 10 euro.![]()
Wat een eerquote:Op maandag 6 juni 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even bijgelezen op M-F, en ik kan inderdaad geen topic voorbij of ze hebben het over Hichams werk.![]()
Heb alleen nog maar het nummer van OPMquote:Op maandag 6 juni 2005 23:27 schreef bwt het volgende:
Hmmmm, mail niet bekend???? - en msn dan??![]()
![]()
en mijn nummer??? - niet via het forum,
o ja, youssef heeft mijn nummer
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:11 schreef Patrick281 het volgende:
En was je niet woensdag pas vrijwat doe je dus hier nog?
![]()
Wat een degradatie, beetje respect voor de Fok!MC graagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:11 schreef Patrick281 het volgende:
Jij gaat toch ook niet terug naar de kleuterklas als je studie afgerond is?![]()
Wrijf het er maar lekker inquote:En was je niet woensdag pas vrijwat doe je dus hier nog?
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:02 schreef hicham het volgende:![]()
Is ondeugend op vakantie ofzo
Geen nachtbrakers meer als ik in de ochtend kom lezen
Mogguhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen ideewatiserdan? meeting
??
morgen
Hej, wat is eigenlijk jouw doel nu?quote:
Amerikanen en rellenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
Amerikanen en rellen. Ik gok een gezapige Groninger.![]()
:^quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:46 schreef Youssef het volgende:
Hej, wat is eigenlijk jouw doel nu?Blijf je op dat brik rijden of heb je ook nog plannen wat nieuws te kopen?
Mijn doel is het winnen van de staatsloterijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:46 schreef Youssef het volgende:
Hej, wat is eigenlijk jouw doel nu?Blijf je op dat brik rijden of heb je ook nog plannen wat nieuws te kopen?
Jij hebt smaak en niet alleen met motoren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mijn doel is het winnen van de staatsloterij
Ik blijf voorlopig op dat ouwe brik rondkachelen.
Net zolang totdat ik mijn schuld heb weggewerkt van 4 maanden geen werk (en tering wat gaat dat schuld opbouwen hard!). Dan ga ik sparen voor een hele mooie v-twin.Duc 748 ![]()
Honda VTR 1000 ![]()
Soes TL 1000 S ![]()
Soes SV 1000 ![]()
Of een mooie 4 cylinder Kwak.Z 750 ![]()
Z 1000 ![]()
Allemaal leuke brommers
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Jij hebt smaak en niet alleen met motoren.![]()
quote:Add Aprilia RSV, vanaf model '94.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |