als ik me niet vergis had je dat ook al doorgegeven hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb tekort aan 250 tekens, steeds wat ingekort, weer wat minder theatraal...
.. totdat het paste.![]()
[..]
Heb die pagina wel doorgebladert, maar wist niet dat e.a. te combineren was.![]()
Die meet had ik wel gezien, en die datum kan ik niet ivm Nick.![]()
[..]
Daaagg.![]()
![]()
Ach, zag een foto van iemand met de KLX op vakantie in Zwitserland.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
als ik me niet vergis had je dat ook al doorgegeven hoor![]()
enne het is 220KM rijden dus is ongveer 200KM teveel voor jou![]()
Hmmm leuk fillempiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:18 schreef Youssef het volgende:
Damn, heb weer een inspiratiebron... moet nog veel leren
daarom heb ik ook geen supersportquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach, zag een foto van iemand met de KLX op vakantie in Zwitserland.
Dus je hebt altijd baas boven baas.![]()
Waarom een supersport als je toch alleen maar een zondagsrijder bent.![]()
![]()
Snelle server.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:18 schreef Youssef het volgende:
Damn, heb weer een inspiratiebron... moet nog veel leren
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:35 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img291.echo.cx/img291/8672/groothoofdje4ci.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ze worden vaak gefilmdquote:Ennn ja, veel lerendacht dat je het qua school bedoelde
en mooi gespoten ook al deze motoren .. waar zouden ze dan nou toch doen?
![]()
Vallen is voor nerdsquote:Of.. hoe letterlijk kan je progressie door vallen en opstaan nemen.![]()
quote:
Goede test dan.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
potentiele ragbike gevonden![]()
met sentimentele achtergrond![]()
![]()
voor ons is het ook een Supersportquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Wist mij van vorig jaar iets te herinneren toen we zeiden dat een VFR en CBR bij lange na geen supersport zijn. Nou voor mij wel...
Toch maar Pilot road monteren dan.
OPM heeft hem nog wel in de aanbieding ter ruil.![]()
[..]
Goede test dan.![]()
![]()
![]()
Menige nerd in dit filmpje slaat zijn vuist door je vizier als je het tegen hun zou zeggen.![]()
Waar is Lars trouwens de laatste week?![]()
ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
Haha voordat ik naar beneden gebladert was wilde ik al zeggen: met sentimentele waarde.
CB450S heb ik examen op gedaan.![]()
Je zag alleen de auto met trailer erachter niet op de fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach, zag een foto van iemand met de KLX op vakantie in Zwitserland.
Dus je hebt altijd baas boven baas.![]()
Waarom een supersport als je toch alleen maar een zondagsrijder bent.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:14 schreef Romius het volgende:
Je zag alleen de auto met trailer erachter niet op de foto![]()
als dat niet teveel moeite is graagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:02 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen ga ik trouwens sporten en kan wel even langs die CBR600 rijden voor wat pics.![]()
Past mooi in de familie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
als dat niet teveel moeite is graag![]()
van een CBR kan je ook leuke straatvechtertje makendus zoiets heeft nog steeds mijn voorkeur
hij is wel compacter dan een CBRquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Past mooi in de familie.![]()
2 extra goedlopendende blokken (totaal dan) is ook nooit weg, en nog een hoop onderdelen.![]()
CB450S zie ik nog niet als stoppie en wheelie fietsje.
Alhoewel als je het daar op kan dan......![]()
Moi, denk dat de gewichtsverhouding en handelbaarheid van de CBR wel op een hoger peil staat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hij is wel compacter dan een CBR![]()
en voor een heleboel onderdelen moet ik dan ook nog plaats zoeken![]()
gelukkig heeft een vriend van me ruimte genoeg waar ik onbeperkt zou kunnen sleutelen![]()
oh ja de CB450S heeft al wel stalen remleidingen![]()
![]()
waarom niet CBR voor jezelf ? als jij het niet voor elkaar krijg dan neem ik het zooitje wel over voor een zacht prijsjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moi, denk dat de gewichtsverhouding en handelbaarheid van de CBR wel op een hoger peil staat.
CB450S zal nu onderhand wel als een lomp dingetje aanvoelen.![]()
En qua mechaniek verneuk je ook minder snel de koppeling van de CBR, en onderdelen blijven langer gangbaar en algemener te verkrijgen.
Misschien doet hij hem wel weg voor 750 euro.![]()
Zou ik dan zelf nog....?![]()
![]()
Nou snap ik hem pasquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
'Kans op psychose bij Marokkanen groter'
teffus hard inhalen met een 25kwquote:Op maandag 6 juni 2005 20:54 schreef Youssef het volgende:
Hmmm, vandaag nog een vrachtwagen teffus hard ingehaald op een lange brug over een doorgetrokken streep.
Tuf tuf tuf op je brommertje met je 1 postquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:47 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
teffus hard inhalen met een 25kw
Nee, dat kan inderdaad niet. Ik loog. 25 kW motoren gaan slechts 50 km/uquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:49 schreef Reserve_Jezus het volgende:
wou je zeggen dat je wel ''teffus hard'' kan inhalen dan met een 25kw
of je zegt gewoon dat je denkt dat jouw 25kw snel is omdat je nog nooit op andere motoren gereden hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, dat kan inderdaad niet. Ik loog. 25 kW motoren gaan slechts 50 km/u
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:01 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
2 keer posten en nu al door de mand vallen qua taalgebruik.![]()
Nummer 2 en 3 vervallen al in oude herhaling.![]()
alleen als het regentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Reserve_Jezus het volgende:
hebben jullie eigenlijk wel een leven? rijden jullie ook echt motor of praten jullie er alleen maar 24/7 op dit forum?
Ik rijd wel, maar probeer ook 24/7 hier aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Reserve_Jezus het volgende:
hebben jullie eigenlijk wel een leven? rijden jullie ook echt motor of praten jullie er alleen maar 24/7 op dit forum?
Olie, ketting en bougie(dop checken) vervangen en wat siliconenspray (bijna) over al spuiten kan je toch wel zelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef bwt het volgende:
Ik rijd wel, maar probeer ook 24/7 hier aanwezig te zijn.
Nu staat ie ff bij de dealer voor een kleine onderhouds beurt, een nieuwe ketting en voor wat vocht problemen bij de voorste kaars.
Niet Youssefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey het is Yoessefvind het knap wat hij allemaal met een 22.6KW motor doe
![]()
Waarom maak je Avatars van anderen ? waarom niet iets waar je zelf op staat ?
of heb je geen spannende dingen gedaan ?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey nieuwe aanmeldingen![]()
Fok-Mcis bijna aan de overhand
![]()
dam'n laatste nummer per ongeluk vergeten en je zit meteen in Marokkopuur toeval
![]()
![]()
Vinnet maar een lelijk dingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
tjaweet niet wat ik er van moet vinden
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi of niet mooi ? Die velgen zijn wel![]()
![]()
Heeey, leuk dingetjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
potentiele ragbike gevonden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met sentimentele achtergrond![]()
![]()
Ben nu thuis en zoals ik al zei heb ik maar 6 minuten kunnen opnemen en toen kwam er een time-out Programma is zo simpel dat ie niet eens een nieuwe connectie opent en ik had geen zin om weer opnieuw te starten .Was ook druk bezig met andere dingen. Ik probeer ook nog al die jpeg files die ik dan cap automatisch in een filmpje te zetten (quicktime). Basis hebbikal, maar zoals ik al zei, school gaat voor duhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
ff geen tijd om bij te lezen (nog 1 order afschieten) ik ga zo om 16:45 rijden Hicham.
Hou het in de gaten.![]()
![]()
(even kwartiertje eerder weg om te reclameren over te duur belpakket van Vodafone.....)
quote:
auto: 30 euro (56 km gemeten na correctie)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:38 schreef Youssef het volgende:
Godverrrr
70 euro15 tot 20 km/u te hard.
Nog wel in een winkelstraat
Volgens mij ben ik gelaserd
Dat is leuk !!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
Avond
Net ff gewokt bij de eeuwig goede Wok of Fame. 16 euro onbeperkt wokken, en goeie SHIT wokken
Uiteraard, en 4 keer opscheppen hehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is leuk !!
Toch wel in knoflook-olie laten wokken he ?
Hey bwt !quote:
Lekker !!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Uiteraard, en 4 keer opscheppen heh
Wel 4 kleine porsies en geen brood en soep enzo. Zonde van je maag ruimte![]()
![]()
Was goed te doen, heb het oceanisch gehouden vandaag. Garnalen met groente in een soja sambal saus en nog wat crap erbij en Sliptong en baars![]()
Owja en een paar mini loempia's![]()
![]()
Flitspalenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:37 schreef ondeugend het volgende:
Euhhh Youssefje ?
20 kamelen gaan ook niet helpen he ?
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Ahhh, kan volgas langs flitspalen, wehhehehehehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Flitspalen![]()
[..]Dit is echte en gevalletje censuur.
Post verwijdert en gebanned van FB
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:37 schreef ondeugend het volgende:
Euhhh Youssefje ?
20 kamelen gaan ook niet helpen he ?
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Wat heeft Kastanova hier mee te maken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kastanova is zo een stontmongool, heb die gozer jaren geleden al eens flink gedissed omdat hij echt TE triest is. Echt een stink sjappie![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kastanova is zo een stontmongool, heb die gozer jaren geleden al eens flink gedissed omdat hij echt TE triest is. Echt een stink sjappie![]()
Owquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat heeft Kastanova hier mee te maken?
En ik heb slechts mijn theorie omtrent de reden waarom Fok! rechts is in een FB topic gepost (link heb ik even niet, maar het is een topic over de FP, kijk maar in de geschiedenis) dat werd kennelijk niet op prijs gesteldMeer zeg ik er niet over.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef Makster het volgende:
[..]
OwNaja ik zag bans, ik zag Youssef ik druk op username, ik pak eerste topic met slot na Fok MC ik zie jij dissen Kastanova ik denk...nou inderdaad wat een strontmongool
![]()
Verder weet ik het ook niet
Tis wel een strontmongool, daar ben je het toch wel over eens hehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik begrijp het al.. maar dat had er niets mee te maken nee..
Wat jij zegt heHquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Tis wel een strontmongool, daar ben je het toch wel over eens heh![]()
![]()
Beetje meesurfen op mijn topic.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef Youssef het volgende:Ik begrijp het al.. maar dat had er niets mee te maken nee..
Hej Pepijn, wat doen we hier nou mee?Ga jij hem stiekem mailen, ga je me overbieden...
Die gast woont in België
![]()
Ik mail hem wel even Pepijn, maar volgens mij heb jij dat al gedaanIk denk niet dat ik hem mag kopen, ik hoop zelfs dat ie me niet past
Mooi pak
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef Youssef het volgende:
Ik vond deze wel goedkoop
Waar staan de trajectcontrole's in Nederland?![]()
Kreeg er vandaag een mail van op de zaak, direct weggegooid.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef Youssef het volgende:
Ik vond deze wel goedkoop
Waar staan de trajectcontrole's in Nederland?![]()
Heeeeeujjj... doe mij eens een linkje naar dat programmaquote:
ik kan op keyboard print screen niet vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heeeeeujjj... doe mij eens een linkje naar dat programma
En wat moet jij met een schermtoetsenbord?![]()
Lekker bezig Pep
Moet jou binnenkort ook maar eens toevoegenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
weet even niet waar ik het vandaan heb,anders stuur ik het Hicham wel via msn
Tadaaaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef Drifter__ het volgende:
http://images.flitsservice.nl/fcm/fcm.html
Heb je die handen van hem wel eens gezien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef Youssef het volgende:
En wat moet jij met een schermtoetsenbord?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef Drifter__ het volgende:
http://images.flitsservice.nl/fcm/fcm.html
Niet echt op gelet neequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je die handen van hem wel eens gezien?![]()
![]()
![]()
Hij waarschijnlijk niet op mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef bwt het volgende:
Ik op Patricia, maar verder niemand die haar kent
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!quote:
Hej, je had wel melding kunnen maken van de mini meetquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:33 schreef ondeugend het volgende:
RB en ik hebben trouwens nog even gereden vanavond en ik heb achterop zittend nog een filmpje gemaakt. Wat me trouwens kramp in de onderarm opleverde... het was een beetje schipperen tussen mijzelf vasthouden en de camera. Ik heb maar zoveel mogelijk mijn dijen geklemd.
Alleen nu heeft hij de camera nog en niet het snoertje om ze op de pc te zetten. Die houden jullie dus nog tegoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |