Dat is leuk !!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
Avond
Net ff gewokt bij de eeuwig goede Wok of Fame. 16 euro onbeperkt wokken, en goeie SHIT wokken
Uiteraard, en 4 keer opscheppen hehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is leuk !!
Toch wel in knoflook-olie laten wokken he ?
Hey bwt !quote:
Lekker !!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Uiteraard, en 4 keer opscheppen heh
Wel 4 kleine porsies en geen brood en soep enzo. Zonde van je maag ruimte![]()
![]()
Was goed te doen, heb het oceanisch gehouden vandaag. Garnalen met groente in een soja sambal saus en nog wat crap erbij en Sliptong en baars![]()
Owja en een paar mini loempia's![]()
![]()
Flitspalenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:37 schreef ondeugend het volgende:
Euhhh Youssefje ?
20 kamelen gaan ook niet helpen he ?
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Ahhh, kan volgas langs flitspalen, wehhehehehehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Flitspalen![]()
[..]Dit is echte en gevalletje censuur.
Post verwijdert en gebanned van FB
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:37 schreef ondeugend het volgende:
Euhhh Youssefje ?
20 kamelen gaan ook niet helpen he ?
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Wat heeft Kastanova hier mee te maken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kastanova is zo een stontmongool, heb die gozer jaren geleden al eens flink gedissed omdat hij echt TE triest is. Echt een stink sjappie![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kastanova is zo een stontmongool, heb die gozer jaren geleden al eens flink gedissed omdat hij echt TE triest is. Echt een stink sjappie![]()
Owquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat heeft Kastanova hier mee te maken?
En ik heb slechts mijn theorie omtrent de reden waarom Fok! rechts is in een FB topic gepost (link heb ik even niet, maar het is een topic over de FP, kijk maar in de geschiedenis) dat werd kennelijk niet op prijs gesteldMeer zeg ik er niet over.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef Makster het volgende:
[..]
OwNaja ik zag bans, ik zag Youssef ik druk op username, ik pak eerste topic met slot na Fok MC ik zie jij dissen Kastanova ik denk...nou inderdaad wat een strontmongool
![]()
Verder weet ik het ook niet
Tis wel een strontmongool, daar ben je het toch wel over eens hehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik begrijp het al.. maar dat had er niets mee te maken nee..
Wat jij zegt heHquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Tis wel een strontmongool, daar ben je het toch wel over eens heh![]()
![]()
Beetje meesurfen op mijn topic.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef Youssef het volgende:Ik begrijp het al.. maar dat had er niets mee te maken nee..
Hej Pepijn, wat doen we hier nou mee?Ga jij hem stiekem mailen, ga je me overbieden...
Die gast woont in België
![]()
Ik mail hem wel even Pepijn, maar volgens mij heb jij dat al gedaanIk denk niet dat ik hem mag kopen, ik hoop zelfs dat ie me niet past
Mooi pak
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef Youssef het volgende:
Ik vond deze wel goedkoop
Waar staan de trajectcontrole's in Nederland?![]()
Kreeg er vandaag een mail van op de zaak, direct weggegooid.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef Youssef het volgende:
Ik vond deze wel goedkoop
Waar staan de trajectcontrole's in Nederland?![]()
Heeeeeujjj... doe mij eens een linkje naar dat programmaquote:
ik kan op keyboard print screen niet vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heeeeeujjj... doe mij eens een linkje naar dat programma
En wat moet jij met een schermtoetsenbord?![]()
Lekker bezig Pep
Moet jou binnenkort ook maar eens toevoegenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
weet even niet waar ik het vandaan heb,anders stuur ik het Hicham wel via msn
Tadaaaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef Drifter__ het volgende:
http://images.flitsservice.nl/fcm/fcm.html
Heb je die handen van hem wel eens gezien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef Youssef het volgende:
En wat moet jij met een schermtoetsenbord?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef Drifter__ het volgende:
http://images.flitsservice.nl/fcm/fcm.html
Niet echt op gelet neequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je die handen van hem wel eens gezien?![]()
![]()
![]()
Hij waarschijnlijk niet op mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef bwt het volgende:
Ik op Patricia, maar verder niemand die haar kent
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!quote:
Hej, je had wel melding kunnen maken van de mini meetquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:33 schreef ondeugend het volgende:
RB en ik hebben trouwens nog even gereden vanavond en ik heb achterop zittend nog een filmpje gemaakt. Wat me trouwens kramp in de onderarm opleverde... het was een beetje schipperen tussen mijzelf vasthouden en de camera. Ik heb maar zoveel mogelijk mijn dijen geklemd.
Alleen nu heeft hij de camera nog en niet het snoertje om ze op de pc te zetten. Die houden jullie dus nog tegoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |