Ik denk dat het eerder de slowchat is, jaquote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef Grobbel het volgende:
Gebruiken mensen hier trouwens hun active topics zo regelmatig dat tvp's echt nodig zijn? Het trivia-topic blijft toch wel bovenin het forum hangen. Sowieso is er ook een bookmarkfunctie die het gebruik van tvp's toch enigszins overbodig maakt.
Heb je soms ook voor mod gesolliciteerd?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef Grobbel het volgende:
Gebruiken mensen hier trouwens hun active topics zo regelmatig dat tvp's echt nodig zijn? Het trivia-topic blijft toch wel bovenin het forum hangen. Sowieso is er ook een bookmarkfunctie die het gebruik van tvp's toch enigszins overbodig maakt.
Hell, Michigan of Hell, Noorwegen ja. Geen idee welke van de twee het is. Hoewel dat bord er wel Amerikaans uitziet.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:14 schreef Curchulain het volgende:
Dat plaatje van Hell... weet iemand waar die foto genomen is? Ik ken namelijk twee plaatsen Hell die allebei in de winter onder een leuk pakje sneeuw verdwijnen...
God nee. Ik ben nu wel veel online de laatste tijd omdat ik mijn knie iets te veel geforceerd heb met sporten en ik het rustig aan moet doen, maar over het algemeen heb ik het veel te druk voor zoiets als moderaten (of voor actieve forumparticipate, wat dat betreft). Ik heb het jaren geleden wel eens gedaan op een ander semi-groot forum, trouwens, dus wat dat betreft weet ik al genoeg van de functie dat het me totaal niet meer aanspreekt.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb je soms ook voor mod gesolliciteerd?maar je hebt gelijk natuurlijk
Bouwen mislukt?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef ranja het volgende:
Lijstje dan maar.
Blèrk. Na tien minuten nog niet verder dan vier...quote:Noem 10 muzikale Linda's. Qua personen dus, geen songtitels.
Ik heb er ook 4 en 1 die heel misschien goed is.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Bouwen mislukt?
[..]
Blèrk. Na tien minuten nog niet verder dan vier...
Ik kom niet veel verder dan Linda Ronstadt, Linda McCartney en Linda Davis. En Linda van Roos en Jessica, maar die zal wel niet tellen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef GLO het volgende:
Blèrk. Na tien minuten nog niet verder dan vier...
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:46 schreef ranja het volgende:
Hm. Ik heb er zelf 3 maar ik ben dan ook niet serieus aan het denkenMoet toch kunnen?
We komen er wel!quote:
nee, waarom? als jullie ze kunnen bedenken hoef ik dat nietquote:Op maandag 6 juni 2005 17:47 schreef Grobbel het volgende:
Je had dus niet van te voren even gecheckt of het wel een realistische vraag was om te stellen?
Linda de Souzaquote:Op maandag 6 juni 2005 18:06 schreef ranja het volgende:
Linda Ronstadt
Linda McCartney
Linda Davis
Linda Perry
Linda Hopper
dat is al 5geen Belinda, sorry
Die heeft in de top 40 gestaan met Beethoven. Of dat onder zingen valt laat ik me niet uitquote:Op maandag 6 juni 2005 18:14 schreef Neleos het volgende:
Linda de Mol ook, daar dacht ik ook nog aan, maar ik durfde het niet te posten.
Wist niet dat die ook gezongen had.
Ik fok eigenlijk altijd via MyAT, die heb ik terwijl ik werk altijd open staan en af en toe F5 ik om te kijken of ik nog wat mis. Ik gebruik de index eigenlijk alleen als ik niets anders te doen heb en ff als tijdverdrijf op fok ga surfen....en natuurlijk om nieuwe trivia's op te zoeken.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef Grobbel het volgende:
Richard Thompson, ik kan me herrineren dat me pa cd's van hun samen draaide, kan dat?quote:
Heeft die ooit gezongen? (En dan niet in de badkamer)quote:Op maandag 6 juni 2005 18:23 schreef GLO het volgende:
Iedereen die ik had staat er al
Doneer ik nog Linda van Dyck.
Ja, ze hebben er een paar samen gemaakt, waarvan Hokey Pokey en I Want To See The Bright Lights Tonight mijn favoriete zijn. Vooral die laatste - weergaloze plaat!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Richard Thompson, ik kan me herrineren dat me pa cd's van hun samen draaide, kan dat?
Wel erg leuk klonk dat
TVP
Even nagecheckt, me pa heeft daar heel veel van, zal het vanavond even gaan beluisterenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, ze hebben er een paar samen gemaakt, waarvan Hokey Pokey en I Want To See The Bright Lights Tonight mijn favoriete zijn. Vooral die laatste - weergaloze plaat!Ook tip voor jou, hoewel geen singer/songwriter of americana, is pure folkrock maar adembenemend mooi en bezwerend - denk toch dat jij er ook wel voor valt.
Jazeker. Hit gehad zelfs, met Seduction Song.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Heeft die ooit gezongen? (En dan niet in de badkamer)
Top. Doe maar een nieuwe vraag danquote:Op maandag 6 juni 2005 18:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Jazeker. Hit gehad zelfs, met Seduction Song.
O nee (ff nagekeken), is niet verder gekomen dan de tipparade. Maar goed, zo heb ik haar leren kennen (in '69). Begreep pas later dat ze eigenlijk actrice was.
Dat heb je goed gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef bartrid het volgende:
dat zal vast niet max cavalera zijn.
Ja die. Heeft mijn vader alle platen van denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef Berkery het volgende:
Iwan Rebroff?
Hee, een plaatje!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:12 schreef peaceman het volgende:
[afbeelding]
heb zojuist antwoorden op mijn jublileumvraag gepost
jaja ik schijn het inmiddels te kunnen...quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaja ik schijn het inmiddels te kunnen...![]()
quote:ontopic: admiral freebee
Dr. John it is!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:23 schreef Berkery het volgende:
Doctor John?
Dat was aanvankelijk zijn bij-bijnaam ja. Toen zag-ie er zo uit:quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:44 schreef dolle_hond het volgende:
doctor alban?
Michael Jackson ookquote:
quote:
Yepquote:Op maandag 6 juni 2005 20:01 schreef Grobbel het volgende:
Jaren '80?
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:03 schreef cafca het volgende:
Is het die gast van Major Tom, Peter Schilling?
Maar het is 'm nietquote:Op maandag 6 juni 2005 20:14 schreef ranja het volgende:
dat lijkt wel Malcolm McLaren
Die dus.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:26 schreef bukgeit het volgende:
Philip Glass moet dat zijn.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef belsen het volgende:
Potjandrie, wat gaan die topics hard.
Nog niets van Bukgeit gehoord overigens...
Lezen is ook een vak.
The Police.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goeie timing ja.![]()
Wie zijn dit?
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Novastar is een Nederlandse Belg, AF is een Belgische Nederlander
Tja, onze Peaceman is er volgens mij nogal gek van.....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij wordt Admiral Freebee elk topic wel een keer genoemd, ik heb geen idee wie het is
Ga je huiswerk dan eens doen!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij wordt Admiral Freebee elk topic wel een keer genoemd, ik heb geen idee wie het is
komt in de richting...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef belsen het volgende:
Novastar zingt This is a road to nowhere terwijl Admiral Freebee zingt: 'There are few people in this town who believe, that these roads can take you somewhere'...
Ik ook niet tot vorige week, maar toen was er op Canvas een live-registratie van een optreden van hem te zien. Alleen Fight Club was ook op TV en die moest ik kijken, anders wist ik de vraag van Bukgeit niet. Dus nu weet ik helaas het antwoord niet op peaceman's vraag.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Berkery het volgende:
Donderdag in paradiso!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef belsen het volgende:
Murder on the sun - Ask for the moon?
Live is de beste man overigens nog beter...
ook niet goed, maar je zoekt wel goed...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef belsen het volgende:
Murder on the sun - Ask for the moon?
Live is de beste man overigens nog beter...
Ik ook op Rockin' Park.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook niet goed, maar je zoekt wel goed...
Ik ga m live zien op Rockin' Park en Rock Werchter![]()
quote:
De 2 plaat moet je vaker horen denk ik, staan wel een paar juweeltjes op, maar de 1e is inderdaad wel beter!quote:Ik zou hem graag weer eens zien, alhoewel ik zijn nieuwe plaat een beetje vind tegenvallen (een te vlakke productie, waardoor ie gemakkelijk kan wedijveren met de slechtste platen van Dylan en Young).
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:28 schreef Neleos het volgende:
Absynthe Minded?
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef peaceman het volgende:
gokje: geen?
Samson en Delilah inderdaad. Maar dat was alleen de b-kant. Alleen heel vaak gedraaid op de radio. Zo staat het tenminste in 500 nr. 1 hits. Een boek dat ik een tijdje terug van mijn broertje heb gejat.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:42 schreef ranja het volgende:
Sacramento
Soley soley
The talk of all the USA met een dubbele a-kant... die andere weet ik even niet meer
I second that emotionquote:Op maandag 6 juni 2005 21:54 schreef ranja het volgende:
Sacramento vind ik wel goedHeeft gewoon iets.
nou moe, niet eens 1 foute gokquote:Op maandag 6 juni 2005 22:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kate Bush
Zo makkelijk kan het zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 22:30 schreef ranja het volgende:
Bush
Dead kennedys
Joyce Kennedy
Carter the unstoppable sexmachine
George Clinton
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:51 schreef ranja het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat ook vader Joe een hitzanger was
zat die ooit niet eens in de New London Chorale? En Sam was toch van Stop?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:51 schreef ranja het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat ook vader Joe een hitzanger was en dat ik een cd van de 1e band van Vicki Brown in huis heb
Gaarnequote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef ranja het volgende:
tja ik ken ze beide maar een titel en naam erbij bedenken?
Volledig correct.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef bartrid het volgende:
zat die ooit niet eens in de New London Chorale? En Sam was toch van Stop?
Die ja. Thx.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is van Mark Morrison.
Nope. Neerlands product.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:13 schreef Gambolputty het volgende:
Is die basloop van iets van Joy Division?
We have a winner!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:17 schreef Grobbel het volgende:
Mark Morisson - Return of the Mack
Caesar - Situations Complications
Voor ieder wat wilsquote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef ranja het volgende:
Hm. Alweer 1 die ik ken en 1 die ik niet ken, dat is bij de meeste van die nbdb-mash ups zo is me opgevallen
Oh, ik herkende beide samples direct, hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
We have a winner!
Grobbel + 1
Toch redelijk bekende nrs. dacht ik..
volgende keer maar een drumsolo van Gene Krupa doen, dan is het vast zo geraden
Of misschien dat je voor de volgende die drumlijn van Apollo 440's Krupa gebruiken, zodat je zowel Gene Krupa kunt namedroppen als een enigszins recente artiest voor je karretje kunt spannen.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
volgende keer maar een drumsolo van Gene Krupa doen, dan is het vast zo geraden[/sub]
quote:Muziek speelt een hoofdrol in het leven de Drentse zanger. Dankzij zijn muzikale ouders en het indrukwekkende accordeonspel van zijn opa. Eind 1998 zet hij, op aanraden van vrienden, de eerste schreden op de bühne. Wanneer hij voor de grap, op een feestje van zijn schoonmoeder, de microfoon ter hand neemt stelt
’ vader voor een single op te nemen. Korte tijd later rolt, in eigen beheer, het liedje ‘Ben jij bij Me’ van de persen. Opgenomen in de studio van Dutch Boy Douwe Buiter in Klazienaveen. De single vindt zijn weg dankzij de regionale piratenzenders en lokale omroepen.
quote:Onder de bezielende leiding van producer Martin Sterken uit Nieuw Weerdinge verschijnt ‘Bella Bianca’.’ debuutalbum, gevolgd door ‘Van Casablanca naar Napoli’. Een album op het label van de CD Hal in Ruinen. De zangeressen Wiesje Westerlaken en Jolanda van de Wetering, uit het koor van Frans Bauer, tekenen voor het koorwerk.
quote:¤ 1925 (Algemene prijs excl. btw, onder voorbehoud)
Prijs incl. A-set geluid . Een openbaar optreden is te boeken indien 2 maanden voor- en na het optreden binnen een afstand van 30 kilometerniet nog voor een openbaar optreden geboekt staat (uitgezonderd carnaval). Prijs in 2006: ¤ 2250,--.
Hij heeft ook een eigen reaity-show op TV Oost, bijna gelijk aan de naam van de reality show van Jan Smit op Nederland 2.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:05 schreef GLO het volgende:
Sorry Neleos, er gaat geen lichtje branden. Cuby of Lohues is het niet, dan houdt mjn kennis van het Drentse artiestenleven op.
Van zijn show "Gewoon Jannes" en van zijn enorme hit "Dam Dam".quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:10 schreef GLO het volgende:
[..]
JannesWaar zou ik die van moeten kennen dan?
Kansloze volkszangers hiervan!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:10 schreef GLO het volgende:
[..]
JannesWaar zou ik die van moeten kennen dan?
Is dat ook een kansloze volkszanger?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:12 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Kansloze volkszangers hiervan!!!
wie?
[afbeelding]
Haha, nee, dit is toch wel een getalenteerde rapper. Een Wu-tanger met redelijk wat solowerk, zijn solo debuut, selftitled Ironman komt uit 1996quote:
Hmm. Er zijn 9 Wu-tangers toch...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:20 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Haha, nee, dit is toch wel een getalenteerde rapper. Een Wu-tanger met redelijk wat solowerk, zijn solo debuut, selftitled ook, komt uit 1996
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:27 schreef GLO het volgende:
Ironman is van Ghostface Killah
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:42 schreef Neleos het volgende:
Ik had vannacht een natte droom
Van Nana Mouskouri die zonder schroom
In minirok
Langzaam haar bril uittrok
Ze keek me daarna glazig aan en opende haar mond
Ze zei dat zij me zonder bril veel knapper vond
In jouw terminologie dan...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef Neleos het volgende:
, behalve als ze wat uittrekt...
quote:If she had never made another record,would still go down in the record books as the first unsigned artist to top the American charts; her single "Stay" — from the soundtrack to 1994's Reality Bites — spent three weeks at number one soon after the film's release.
Ik ken haar wel, maar niet vanuit de sim artiest en bio. Ik ken alleen haar naam, dat bedoel ik ermeequote:
Die doet ook niet zoveel terzake. Het gaat om de themasong, Stay dus. Stamt uit 1994 en leverde haar behalve een vette nummer 1-hit ook een Grammy-nominatie en een Brit Award op.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:11 schreef Neleos het volgende:
Maar ik ken ook die hele film Reality Bites niet.
Ik vrees toch dat ik er niet ga opkomen en dat het een enorme "ohja" gaat worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Die doet ook niet zoveel terzake. Het gaat om de themasong, Stay dus. Stamt uit 1994 en leverde haar behalve een vette nummer 1-hit ook een Grammy-nominatie en een Brit Award op.
Je bedoelt dat je weet wie het is? Speak up then!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:15 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ken haar wel, maar niet vanuit de sim artiest en bio. Ik ken alleen haar naam, dat bedoel ik ermee
Rebustijd?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat ik er niet ga opkomen en dat het een enorme "ohja" gaat worden.
Ik denk dat hij bedoeld dat ie het heeft opgezocht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je weet wie het is? Speak up then!
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:38 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Lisa Loeb.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:38 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Lisa Loeb.
Met zo'n bril heb je geen loep nodig, dat is toch niet zo'n doordenker? Tenzij ze wat uittrekt... Jij rijmde zo mooi over die bril die ze uittrok. Vandaar dat ik over 'jouw terminologie' sprak.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:41 schreef Neleos het volgende:
Die eenoog hint snap ik wel.
Maar die loep hint.
Het zijn wel doordenkers...
Aaaah. Nu snap ik hem ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Met zo'n bril heb je geen loep nodig, dat is toch niet zo'n doordenker? Tenzij ze wat uittrekt... Jij rijmde zo mooi over die bril die ze uittrok. Vandaar dat ik over 'jouw terminologie' sprak.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:47 schreef bukgeit het volgende:
Dat telt dan ook niet: passe partoutje.
Een combinatie van dat alles en het was vanavond.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Eh... óf een hele bekende band, óf een hele grote band óf een band van heel ver weg óf een combinatie daarvan. Tja. Thin Lizzy?
Eh, nee, eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aaaah. Nu snap ik hem ja.![]()
Maar het is natuurlijk niet mijn gedicht, maar dat wist je wel neem ik aan.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Eh, nee, eerlijk gezegd niet
Dat had je nou niet moeten zeggen - ik vond het al zo knap en zo geestig van je
En met gitaren natuurlijkquote:
Nee, dat slaat natuurlijk nergens opquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:21 schreef GLO het volgende:
Doe mij dan maar eens vijf andere bands of artiesten wier namen naar de prehistorie verwijzen
Moest ff 2000 BC checken en of het Heidevolk in de prehistorie leefde weet ik niet, maar klinkt me oud genoeg in de orenquote:
Welk niet meer bestaand radioprograma?quote:Nacht met motorliedjes en -geluiden zoals het geknetter van een eenpitter, het gestamp van een V-twin en het janken van een 4-cilinder. Tussen het bekende Easy Rider-lied Born to be wild, Oerend hard van Normaal, tal van andere op motorrijden geïnspireerde nummers.
Ik heb het even opgezocht, omdat ik pas in de middag weer online kom, maar deze vraag is haast niet te doen. Het citaat heeft slechts betrekking op één speciale aflevering. Ik weet dat zeker, omdat ik het programma ken. Sterker nog, ben zelfs een keer bij de opnamen ervan geweest. Met motoren heeft het niets van doen, alleen die ene keer die in het citaat beschreven wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Welk niet meer bestaand radioprograma?
Natuurlijk. Bukgeit +1quote:Op maandag 6 juni 2005 20:26 schreef bukgeit het volgende:
Philip Glass moet dat zijn.
Precies. Ik was het dan ook niet helemaal met GLO eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
muziek terwijl u slaapt
Heb ik nog vaak naar "geluisterd" om maar in slaap te komen
Op Radio 1 toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
muziek terwijl u slaapt
Heb ik nog vaak naar "geluisterd" om maar in slaap te komen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:30 schreef bukgeit het volgende:
Kasabian - Kasabian
Alleen geen tijd voor een vraag.
Bring it all Back to me van The Animals?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:39 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb er wel een
Welk nummer:
If you ever change your mind
About leavin', leavin' me behind
warmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Bring it all Back to me van The Animals?
Nope, ook de titel van het liedje had je een beetje foutquote:
van?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:44 schreef cafca het volgende:
bring it on home to me is het natuurlijk
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:46 schreef cafca het volgende:
Altijd gedacht dat het origineel van the Animals was. Sam Cooke heeft het ook gezongen weet ik
quote:The Animals
BRING IT ON HOME TO ME
(Cooke)
If you ever change your mind
About leavin', leavin' me behind
Oh, oh, bring it to me
Bring your sweet lovin'
Bring it on home to me, oh yeah
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:56 schreef GLO het volgende:
Fok!topposter top 100 Muziek mei 2005
002. 1612 AMD64
005. 1366 Tha_T
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:16 schreef Z het volgende:
Dat zouden de Minutemen kunnen zijn ...
Kevn Kinney is natuurlijk nu solo gegaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef cafca het volgende:
De voorman van de band is ook solo bekend als singer/songwriter
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:37 schreef Prep2Fight het volgende:
oeh, had de vraag niet gelezen Cafca!
Whisper Tames The Lion van Drivin' N' Cryin'
[..]
Kevn Kinney is natuurlijk nu solo gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |