Zo makkelijk kan het zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 22:30 schreef ranja het volgende:
Bush
Dead kennedys
Joyce Kennedy
Carter the unstoppable sexmachine
George Clinton
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:51 schreef ranja het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat ook vader Joe een hitzanger was
zat die ooit niet eens in de New London Chorale? En Sam was toch van Stop?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:51 schreef ranja het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat ook vader Joe een hitzanger was en dat ik een cd van de 1e band van Vicki Brown in huis heb
Gaarnequote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef ranja het volgende:
tja ik ken ze beide maar een titel en naam erbij bedenken?
Volledig correct.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef bartrid het volgende:
zat die ooit niet eens in de New London Chorale? En Sam was toch van Stop?
Die ja. Thx.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is van Mark Morrison.
Nope. Neerlands product.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:13 schreef Gambolputty het volgende:
Is die basloop van iets van Joy Division?
We have a winner!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:17 schreef Grobbel het volgende:
Mark Morisson - Return of the Mack
Caesar - Situations Complications
Voor ieder wat wilsquote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef ranja het volgende:
Hm. Alweer 1 die ik ken en 1 die ik niet ken, dat is bij de meeste van die nbdb-mash ups zo is me opgevallen
Oh, ik herkende beide samples direct, hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
We have a winner!
Grobbel + 1
Toch redelijk bekende nrs. dacht ik..
volgende keer maar een drumsolo van Gene Krupa doen, dan is het vast zo geraden
Of misschien dat je voor de volgende die drumlijn van Apollo 440's Krupa gebruiken, zodat je zowel Gene Krupa kunt namedroppen als een enigszins recente artiest voor je karretje kunt spannen.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
volgende keer maar een drumsolo van Gene Krupa doen, dan is het vast zo geraden[/sub]
quote:Muziek speelt een hoofdrol in het leven de Drentse zanger. Dankzij zijn muzikale ouders en het indrukwekkende accordeonspel van zijn opa. Eind 1998 zet hij, op aanraden van vrienden, de eerste schreden op de bühne. Wanneer hij voor de grap, op een feestje van zijn schoonmoeder, de microfoon ter hand neemt stelt
’ vader voor een single op te nemen. Korte tijd later rolt, in eigen beheer, het liedje ‘Ben jij bij Me’ van de persen. Opgenomen in de studio van Dutch Boy Douwe Buiter in Klazienaveen. De single vindt zijn weg dankzij de regionale piratenzenders en lokale omroepen.
quote:Onder de bezielende leiding van producer Martin Sterken uit Nieuw Weerdinge verschijnt ‘Bella Bianca’.’ debuutalbum, gevolgd door ‘Van Casablanca naar Napoli’. Een album op het label van de CD Hal in Ruinen. De zangeressen Wiesje Westerlaken en Jolanda van de Wetering, uit het koor van Frans Bauer, tekenen voor het koorwerk.
quote:¤ 1925 (Algemene prijs excl. btw, onder voorbehoud)
Prijs incl. A-set geluid . Een openbaar optreden is te boeken indien 2 maanden voor- en na het optreden binnen een afstand van 30 kilometerniet nog voor een openbaar optreden geboekt staat (uitgezonderd carnaval). Prijs in 2006: ¤ 2250,--.
Hij heeft ook een eigen reaity-show op TV Oost, bijna gelijk aan de naam van de reality show van Jan Smit op Nederland 2.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:05 schreef GLO het volgende:
Sorry Neleos, er gaat geen lichtje branden. Cuby of Lohues is het niet, dan houdt mjn kennis van het Drentse artiestenleven op.
Van zijn show "Gewoon Jannes" en van zijn enorme hit "Dam Dam".quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:10 schreef GLO het volgende:
[..]
JannesWaar zou ik die van moeten kennen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |