quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef belsen het volgende:
Potjandrie, wat gaan die topics hard.
Nog niets van Bukgeit gehoord overigens...
Lezen is ook een vak.
The Police.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goeie timing ja.![]()
Wie zijn dit?
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Novastar is een Nederlandse Belg, AF is een Belgische Nederlander
Tja, onze Peaceman is er volgens mij nogal gek van.....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij wordt Admiral Freebee elk topic wel een keer genoemd, ik heb geen idee wie het is
Ga je huiswerk dan eens doen!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij wordt Admiral Freebee elk topic wel een keer genoemd, ik heb geen idee wie het is
komt in de richting...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef belsen het volgende:
Novastar zingt This is a road to nowhere terwijl Admiral Freebee zingt: 'There are few people in this town who believe, that these roads can take you somewhere'...
Ik ook niet tot vorige week, maar toen was er op Canvas een live-registratie van een optreden van hem te zien. Alleen Fight Club was ook op TV en die moest ik kijken, anders wist ik de vraag van Bukgeit niet. Dus nu weet ik helaas het antwoord niet op peaceman's vraag.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Berkery het volgende:
Donderdag in paradiso!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef belsen het volgende:
Murder on the sun - Ask for the moon?
Live is de beste man overigens nog beter...
ook niet goed, maar je zoekt wel goed...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef belsen het volgende:
Murder on the sun - Ask for the moon?
Live is de beste man overigens nog beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |