Linda de Souzaquote:Op maandag 6 juni 2005 18:06 schreef ranja het volgende:
Linda Ronstadt
Linda McCartney
Linda Davis
Linda Perry
Linda Hopper
dat is al 5geen Belinda, sorry
Die heeft in de top 40 gestaan met Beethoven. Of dat onder zingen valt laat ik me niet uitquote:Op maandag 6 juni 2005 18:14 schreef Neleos het volgende:
Linda de Mol ook, daar dacht ik ook nog aan, maar ik durfde het niet te posten.
Wist niet dat die ook gezongen had.
Ik fok eigenlijk altijd via MyAT, die heb ik terwijl ik werk altijd open staan en af en toe F5 ik om te kijken of ik nog wat mis. Ik gebruik de index eigenlijk alleen als ik niets anders te doen heb en ff als tijdverdrijf op fok ga surfen....en natuurlijk om nieuwe trivia's op te zoeken.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef Grobbel het volgende:
Gebruiken mensen hier trouwens hun active topics zo regelmatig dat tvp's echt nodig zijn? Het trivia-topic blijft toch wel bovenin het forum hangen. Sowieso is er ook een bookmarkfunctie die het gebruik van tvp's toch enigszins overbodig maakt.
Richard Thompson, ik kan me herrineren dat me pa cd's van hun samen draaide, kan dat?quote:
Heeft die ooit gezongen? (En dan niet in de badkamer)quote:Op maandag 6 juni 2005 18:23 schreef GLO het volgende:
Iedereen die ik had staat er al
Doneer ik nog Linda van Dyck.
Ja, ze hebben er een paar samen gemaakt, waarvan Hokey Pokey en I Want To See The Bright Lights Tonight mijn favoriete zijn. Vooral die laatste - weergaloze plaat!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Richard Thompson, ik kan me herrineren dat me pa cd's van hun samen draaide, kan dat?
Wel erg leuk klonk dat
TVP
Even nagecheckt, me pa heeft daar heel veel van, zal het vanavond even gaan beluisterenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, ze hebben er een paar samen gemaakt, waarvan Hokey Pokey en I Want To See The Bright Lights Tonight mijn favoriete zijn. Vooral die laatste - weergaloze plaat!Ook tip voor jou, hoewel geen singer/songwriter of americana, is pure folkrock maar adembenemend mooi en bezwerend - denk toch dat jij er ook wel voor valt.
Jazeker. Hit gehad zelfs, met Seduction Song.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Heeft die ooit gezongen? (En dan niet in de badkamer)
Top. Doe maar een nieuwe vraag danquote:Op maandag 6 juni 2005 18:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Jazeker. Hit gehad zelfs, met Seduction Song.
O nee (ff nagekeken), is niet verder gekomen dan de tipparade. Maar goed, zo heb ik haar leren kennen (in '69). Begreep pas later dat ze eigenlijk actrice was.
Dat heb je goed gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef bartrid het volgende:
dat zal vast niet max cavalera zijn.
Ja die. Heeft mijn vader alle platen van denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef Berkery het volgende:
Iwan Rebroff?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |