Kansloze volkszangers hiervan!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:10 schreef GLO het volgende:
[..]
JannesWaar zou ik die van moeten kennen dan?
Is dat ook een kansloze volkszanger?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:12 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Kansloze volkszangers hiervan!!!
wie?
[afbeelding]
Haha, nee, dit is toch wel een getalenteerde rapper. Een Wu-tanger met redelijk wat solowerk, zijn solo debuut, selftitled Ironman komt uit 1996quote:
Hmm. Er zijn 9 Wu-tangers toch...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:20 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Haha, nee, dit is toch wel een getalenteerde rapper. Een Wu-tanger met redelijk wat solowerk, zijn solo debuut, selftitled ook, komt uit 1996
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:27 schreef GLO het volgende:
Ironman is van Ghostface Killah
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:42 schreef Neleos het volgende:
Ik had vannacht een natte droom
Van Nana Mouskouri die zonder schroom
In minirok
Langzaam haar bril uittrok
Ze keek me daarna glazig aan en opende haar mond
Ze zei dat zij me zonder bril veel knapper vond
In jouw terminologie dan...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef Neleos het volgende:
, behalve als ze wat uittrekt...
quote:If she had never made another record,would still go down in the record books as the first unsigned artist to top the American charts; her single "Stay" — from the soundtrack to 1994's Reality Bites — spent three weeks at number one soon after the film's release.
Ik ken haar wel, maar niet vanuit de sim artiest en bio. Ik ken alleen haar naam, dat bedoel ik ermeequote:
Die doet ook niet zoveel terzake. Het gaat om de themasong, Stay dus. Stamt uit 1994 en leverde haar behalve een vette nummer 1-hit ook een Grammy-nominatie en een Brit Award op.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:11 schreef Neleos het volgende:
Maar ik ken ook die hele film Reality Bites niet.
Ik vrees toch dat ik er niet ga opkomen en dat het een enorme "ohja" gaat worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Die doet ook niet zoveel terzake. Het gaat om de themasong, Stay dus. Stamt uit 1994 en leverde haar behalve een vette nummer 1-hit ook een Grammy-nominatie en een Brit Award op.
Je bedoelt dat je weet wie het is? Speak up then!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:15 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ken haar wel, maar niet vanuit de sim artiest en bio. Ik ken alleen haar naam, dat bedoel ik ermee
Rebustijd?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat ik er niet ga opkomen en dat het een enorme "ohja" gaat worden.
Ik denk dat hij bedoeld dat ie het heeft opgezocht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je weet wie het is? Speak up then!
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:38 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Lisa Loeb.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:38 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Lisa Loeb.
Met zo'n bril heb je geen loep nodig, dat is toch niet zo'n doordenker? Tenzij ze wat uittrekt... Jij rijmde zo mooi over die bril die ze uittrok. Vandaar dat ik over 'jouw terminologie' sprak.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:41 schreef Neleos het volgende:
Die eenoog hint snap ik wel.
Maar die loep hint.
Het zijn wel doordenkers...
Aaaah. Nu snap ik hem ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Met zo'n bril heb je geen loep nodig, dat is toch niet zo'n doordenker? Tenzij ze wat uittrekt... Jij rijmde zo mooi over die bril die ze uittrok. Vandaar dat ik over 'jouw terminologie' sprak.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:47 schreef bukgeit het volgende:
Dat telt dan ook niet: passe partoutje.
Een combinatie van dat alles en het was vanavond.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Eh... óf een hele bekende band, óf een hele grote band óf een band van heel ver weg óf een combinatie daarvan. Tja. Thin Lizzy?
Eh, nee, eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aaaah. Nu snap ik hem ja.![]()
Maar het is natuurlijk niet mijn gedicht, maar dat wist je wel neem ik aan.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Eh, nee, eerlijk gezegd niet
Dat had je nou niet moeten zeggen - ik vond het al zo knap en zo geestig van je
En met gitaren natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |