Wat een klote bericht man! Ze zou samen met Richard gaan dubbelen las ik netquote:
Jup..en ze speelde en serveerde de laatste dagen juist zo goed.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wat een klote bericht man! Ze zou samen met Richard gaan dubbelen las ik net
Hij speelt ook niet op Wimbeldon, liet ie net weten in het gesprek na zijn partij bij Ordina.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:29 schreef mitt het volgende:
ik zie Sjeng niet spelen op Wimbledon in deze vorm.
oh, ik keek ook maar dat stukje heb ik dan weer gemistquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij speelt ook niet op Wimbeldon, liet ie net weten in het gesprek na zijn partij bij Ordina.
Ja ik liet um toevallig nog ff aan staan. Het had geen nut zei hij; 'ik sta op één been te spelen en de backhand wil niet'. Hij gaat zich nu op verdere revalidatie richten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:34 schreef mitt het volgende:
[..]
oh, ik keek ook maar dat stukje heb ik dan weer gemist
Dat maakt het wel extra zuur.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wat een klote bericht man! Ze zou samen met Richard gaan dubbelen las ik net
Halverwege in de rij voor kassa?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:59 schreef Public_NME het volgende:
Toevallig heb ik maandag vrij, 3x raden waar ik in de middag zit!! (als het mee zit)
Mijn favoriet Sjeng ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:03 schreef Mist het volgende:
Mijn favoriet Canas heeft zich teruggetrokken![]()
Man, het kind is 16. Haar droom was op Wimbledon met Richard spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje relativering zou haar goed doen
als het haar pijn kan verzachten, waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:20 schreef Butra het volgende:
[..]
Man, het kind is 16. Haar droom was op Wimbledon met Richard spelen.
Relativeren komt wel als ze tennisbejaard is.
Zelfs dat kan hopelijk volgend jaar... Richard wil dit vast net zo graag....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:20 schreef Butra het volgende:
[..]
Man, het kind is 16. Haar droom was op Wimbledon met Richard spelen.
Relativeren komt wel als ze tennisbejaard is.
We zijn niet alle Kim C's en zelfs die was op haar 16e/17e niet zo relativeringswonder als tegenwoordig! (bijv. masters 2000 tegen dementieva)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
als het haar pijn kan verzachten, waarom niet?
Het is niet zo'n heel zwaar gedeelte nee...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:06 schreef Norrage het volgende:
Wordt leuk op Wimbledon. Ben benieuwd wat een Gasquet gaat doen...Wat zijn hij en Nadal ongelooflijk doorgebroken dit jaar zeg...Zal me niet verbazen dat als Gasquet met de druk om kaan gaan dat hij de kwart of halve finale wel kan halen aangezien hij in het UBERMAKKELIJKE kwart zit van de draw...
Om je eerste 2 weken op gras ooit af te sluiten met een kwartfinale en een halve finale/...Ik zag hem in zijn 1e ronde op Queens en daar speelde hij zo onwennig...dus dat maakt het ongelooflijker, wat een sneller leerder zeg
Ach, Clijsters... op Eastbourne stond ze gewoon erg vaak heel slecht te spelen en toch wint ze relatief probleemloos het toernooi. Het blijft daar toch gewoon een probleem dat tussen de oren zit. Clijsters op topniveau mag met Davenport geen problemen kennen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:06 schreef Norrage het volgende:
En Clijsters wint ook..Jammer dat Clijsters waarschijnlijk Davenport zo snel tegenkomt want ik zie haar niet van Davenport winnen eigenlijk, want anders zou ze zo de finale kunnen halen, want haar helft is niet zo moeilijk..Belgie powerEn ze heeft natuurlijk wel een kans tegen Davenport, met haar weet je het nooit
geniet er nog maar even vanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn nieuwe held Dick Norman (je moet wat he, zonder Richard en Sjeng) heeft het hoofdtournooi gehaald en moet tegen Taylor Dent. Geen lekkere loting.
Goed voor je egoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:18 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me bij de mannen veels te voorspelbaar ^^
Ik denk het eigenlijk niet. IK denk dat hij er tegen Novak in de eerste ronde al uit vliegtquote:Op zondag 19 juni 2005 09:38 schreef vluggejapie het volgende:
Ik denk dat Peter Wessels de tweede week gaat halen, dus minimaal de vierde ronde. Zou met een beetje geluk en goede vorm moeten kunnen lukken. Met zijn service-volley spelletje kan je een hoop spelers verrassen. Er zijn niet veel spelers meer die zowel op eerste als tweede service naar het net komen, zelfs niet op gras.
Ik hoop op een stuntje en ik denk dat het zeker mogelijk is.
Dat vind ik wel erg optimistisch, maar ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:38 schreef vluggejapie het volgende:
Ik denk dat Peter Wessels de tweede week gaat halen, dus minimaal de vierde ronde. Zou met een beetje geluk en goede vorm moeten kunnen lukken. Met zijn service-volley spelletje kan je een hoop spelers verrassen. Er zijn niet veel spelers meer die zowel op eerste als tweede service naar het net komen, zelfs niet op gras.
Ik hoop op een stuntje en ik denk dat het zeker mogelijk is.
LOL!quote:Op zondag 19 juni 2005 12:00 schreef Butra het volgende:
En wat te denken van de weersvoorspelling:
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml
Hoe is het mogelijk zeg.
Weet je zeker dat dit klopt?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:00 schreef Butra het volgende:
En wat te denken van de weersvoorspelling:
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml
Hoe is het mogelijk zeg.
we hebben in iig de garantie dat het wel een keer gaat regenen natuurlijk. Volgens mij is het nog nooit 2 weken achtereen droog geweest in Engelandquote:Op zondag 19 juni 2005 13:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit klopt?
Anders verdwijnt er weer een traditie, de regen hoort net zoveel bij Wimbledon als de vrije zondag en de buiging naar de Hertogin van Kent. (die al is afgeschafd)![]()
Ik zou er gek van wordenquote:Op zondag 19 juni 2005 13:58 schreef Public_NME het volgende:
Jaja, heb er zin in! Nog 1 nachtje slapen en het gaat beginnen... Wel leuk om de hele tijd dat *pok* *pok* te horen van de opslagen etc hehe
Jawel, er zijn 3 of 4 kampioenschappen waarop het nooit heeft geregeld. Maar goed, dat blijft vrij weinig.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
we hebben in iig de garantie dat het wel een keer gaat regenen natuurlijk. Volgens mij is het nog nooit 2 weken achtereen droog geweest in Engeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |