Weet je zeker dat dit klopt?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:00 schreef Butra het volgende:
En wat te denken van de weersvoorspelling:
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml
Hoe is het mogelijk zeg.
we hebben in iig de garantie dat het wel een keer gaat regenen natuurlijk. Volgens mij is het nog nooit 2 weken achtereen droog geweest in Engelandquote:Op zondag 19 juni 2005 13:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit klopt?
Anders verdwijnt er weer een traditie, de regen hoort net zoveel bij Wimbledon als de vrije zondag en de buiging naar de Hertogin van Kent. (die al is afgeschafd)![]()
Ik zou er gek van wordenquote:Op zondag 19 juni 2005 13:58 schreef Public_NME het volgende:
Jaja, heb er zin in! Nog 1 nachtje slapen en het gaat beginnen... Wel leuk om de hele tijd dat *pok* *pok* te horen van de opslagen etc hehe
Jawel, er zijn 3 of 4 kampioenschappen waarop het nooit heeft geregeld. Maar goed, dat blijft vrij weinig.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
we hebben in iig de garantie dat het wel een keer gaat regenen natuurlijk. Volgens mij is het nog nooit 2 weken achtereen droog geweest in Engeland
Zou wel fijn zijn als ze er eens wat aan deden. Ook opvallend dat de "leidsters" in dit klassement allemaal dames zijn die het niet van hun pure tennisklasse moeten hebben.quote:SJARAPOVA KRIJST EVEN HARD ALS JUMBOJET
Het zal u misschien ook al opgevallen zijn, maar het gekreun bij de vrouwen is er sinds Monica Seles niet stiller op geworden. Een intimidatietechniek?
Alan Mills, al 22 jaar hoofdreferee in Wimbledon, ziet er alvast een tactiek in om een speelster af te leiden. Hij zou erg graag optreden tegen zulke kreten, maar het reglement laat dat niet toe. Tenzij er een officiële klacht is.
Ter informatie: de luidste kreet is die van Maria Sjarapova (100 decibel), voor Serena Williams (88 db), Venus Williams (85 db) en Lindsay Davenport (84 db). Een opstijgende jumbojet is ook 100 db.
Zou best wel een redelijke prognose kunnen zijn idd.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn halve finale picks:
Federer vs. Ancic
en
Gasquet vs. Roddick
Federer: logisch
Ancic: goed serve-volley spel, ook van achteruit goed. Indrukwekkend in Rosmalen
Gasquet: makkelijkste kwart van het schema, en indrukwekkend in Nottingham
Roddick: Goede serve, in vorm kijk naar Queens
Maria Bueno had er ook al een mooie opmerking over. Vooral over Sharapova.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als ze er eens wat aan deden. Ook opvallend dat de "leidsters" in dit klassement allemaal dames zijn die het niet van hun pure tennisklasse moeten hebben.
Sharapova begint ook steeds meer een vrouwelijke Hewitt te worden met haar versie van Come On en constant die vuistjes. En nu weer gouden schoentjesquote:Op zondag 19 juni 2005 23:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maria Bueno had er ook al een mooie opmerking over. Vooral over Sharapova.
Ja, maar die heeft tenminste nog dikke tietenquote:Op zondag 19 juni 2005 23:43 schreef Norrage het volgende:
Ik ergerde me ook altijd zo aan Serena..Zelfs bij stopvolleys zo ongelooflijk kreunen is zo irritant en alleen maar gedaan om het geluid maken :/
Geen RTLZ nieuws ertussendoor? En is er al een schema wat ze gaan uitzenden?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:05 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf 12.59 live op RTL5, non-stop tot 22.33.
De BBC hanteert dezelfde tijden, alleen komen de hoogtepunten om 22.30 en de volgende ochtend nog een keer om 11.30.
Ik heb geen idee, van allebei niet. RTLZ nieuws lijkt me toch alleen te komen tussen de partijen door, dan is het niet zo heel erg.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen RTLZ nieuws ertussendoor? En is er al een schema wat ze gaan uitzenden?
Mogen van mij ook zeker alledrie door!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hup Safin, hup Ancic, hup Sluiter, hup hup hup.
Sharapova is een onsympathiek, irritant en eenzijdig k*tkind, maar ze beheerst de grounstrokes en ziet er goed uit, c'est tout.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sharapova begint ook steeds meer een vrouwelijke Hewitt te worden met haar versie van Come On en constant die vuistjes. En nu weer gouden schoentjes.
Gooi daar dat geschreeuw nog eens bovenop en je hebt een irritant mens. Hewitt komt tenminste niet klaar bij een dropshot.
Sorry, was maar een vraagjequote:
Engeland heeft vandaag een paar kleine storingen (die wij vannacht krijgen), maar die zijn zo weer weg volgens mij.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:53 schreef Public_NME het volgende:
Zo het wimbledon park is net 1 minuut open (ja echt) en het begon gewoon keihard te regenen en onweren ...
Ja het is vandaag gewoon nog 28 graden, en later verwachten ze weer zon.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Engeland heeft vandaag een paar kleine storingen (die wij vannacht krijgen), maar die zijn zo weer weg volgens mij.
Jaaaa!!!! Tim!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zit er klaar voor.
En ik ben vķķr iedereen die Service Volley speelt. Zelfs Tim.
Als ie goed speelt zie ik hem ook best graag spelen, want ik zie graag serve and volley, wat we misten op RG (maar dat toernooi heeft weer andere charmes), wat gaat de eerste verassing opleveren?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:06 schreef XL het volgende:
[..]
Jaaaa!!!! Tim!!!
Allez Tiiiiiiiiim..... (oh nee, dat was Roland Garros)
Ik vind Sjarapova wel het type om Graf achteraan te gaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als ie goed speelt zie ik hem ook best graag spelen, want ik zie graag serve and volley, wat we misten op RG (maar dat toernooi heeft weer andere charmes), wat gaat de eerste verassing opleveren?
Hingis was toch de laatste titelverdediger die er in de eerste ronde afging tegen Dokic?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind Sjarapova wel het type om Graf achteraan te gaan.
Verliezen in de eerste ronde als titelhouder....
Maar ik weet eigenlijk niet tegen wie ze moet, want in het vrouwenschema volg ik alleen Hantuchova ;-)
Nu Boris Becker met zijn geile Duitse Engelse accentje op BBC 1quote:
Wie komen daar in voor? (Ben er benieuwd naar)quote:
Hingis was geen titelverdedigster, alleen maar als eerste geplaatst in 1999 (en ook in 2001).quote:Op maandag 20 juni 2005 12:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hingis was toch de laatste titelverdediger die er in de eerste ronde afging tegen Dokic?
Ik volg eigenlijk alleen de mannen, het vrouwenschema loopt meestal te voorspelbaar en er doen geen Nederlandsen in mee helaas, bovendien mis ik echte grasspeelsters bij de dames.
Juist die clash tussen speelstijlen is op Wimbledon interessant.
Sluiter niet, al vindt mijnv riend hem geweldig.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wie komen daar in voor? (Ben er benieuwd naar)
Ik gok een Scud, een ontembare Rus en neerlands hoop in bange dagen, de Sluiterd?
Rally's met meer dan 8 slagen tellen kan ook leuk zijn, zal wel op 1 hand gebeuren uiteraard.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Norman - Dent, 2 kansloze rukkers die alleen kunnen serveren en daarna heel hard naar het net rennen
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Norman - Dent, 2 kansloze rukkers die alleen kunnen serveren en daarna heel hard naar het net rennen
Ja, daarvoor is het ook Wimbledon he!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |