Hij heeft toch ooit Edberg op wimbledon verslagen? (95?)quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:
kennen jullie Dick Norman niet, is echt een westvlaams schatje, maar dan wel van meer dan twee meter ...
potten heeft hij wel nooit echt gebroken op het circuitik hoop dat hij door de kwalificaties van wimbledon geraakt ...
in Roland Garros is hij gestrand in de tweede ronde tegen Robredo ...
indeedquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:05 schreef brambor het volgende:
Hij heeft toch ooit Edberg op wimbledon verslagen? (95?)
Dat was wel Edberg in zijn nadagen, maar toch nog steeds een ex-kampioen.
De sportbegeleiding gaat ook mee in de evolutie en misschien is de nieuwe lichting niet zo goed en zo breed als de lichting eind jaren 90.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat tennissers nu VEEL langer doorgaan dan 5 jaar geleden. Ik kan me herinneren dat Siemerink toen 30 of 31 was en ongeveer de oudste speler van het hele circuit. Nu lopen er ontzettend veel mensen van 30, 31, 32 rond. Hoe zou dat komen?
Welke top10 speler had er de afgelopen 20 grand slams een moeilijke eerste ronde?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ken het lotingsysteem wel, maar het valt me gewoon op dat Henman nimmer een grasspeler tegenover zich heeft in de eerste rondes die niet geplaatst is.
Meestal biedt zijn schema een directe toegang tot de kwartfinales, maar misschien is het dit jaar anders.
Is Schalken niet geplaatst omdat hij definitief niet mee doet, of omdat hij niet goed genoeg is..?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:41 schreef Norrage het volgende:
Aah de seeds zijn er...Hewitt is toch #3 geworden..was wel te verwachten maar ach...
In ieder geval Grosjean helemaal op naar #9!Hij staat 30e of zo
Wat goede grasprestaties wel niet voor je kunnen doen
Ook ferrero opmerkelijk hoog
Hier zijn ze helemaal:
1. FEDERER, Roger (SUI)
2. RODDICK, Andy (USA)
3. HEWITT, Lleyton (AUS)
4. NADAL, Rafael (ESP)
5. SAFIN, Marat (RUS)
6. HENMAN, Tim (GBR)
7. CANAS, Guillermo (ARG)
8. DAVYDENKO, Nikolay (RUS)
9. GROSJEAN, Sebastien (FRA)
10. ANCIC, Mario (CRO)
11. JOHANSSON, Joachim (SWE)
12. JOHANSSON, Thomas (SWE)
13. ROBREDO, Tommy (ESP)
14. STEPANEK, Radek (CZE)
15. CORIA, Guillermo (ARG)
16. PUERTA, Mariano (ARG)
17. FERRER, David (ESP)
18. NALBANDIAN, David (ARG)
19. HAAS, Tommy (GER)
20. LJUBICIC, Ivan (CRO)
21. GONZALEZ, Fernando (CHI)
22. HRBATY, Dominik (SVK)
23. FERRERO, Juan Carlos (ESP)
24. DENT, Taylor (USA)
25. KIEFER, Nicolas (GER)
26. LOPEZ, Feliciano (ESP)
27. GASQUET, Richard (FRA)
28. NOVAK, Jiri (CZE)
29. MASSU, Nicolas (CHI)
30. SODERLING, Robin (SWE)
31. YOUZHNY, Mikhail (RUS)
32. VOLANDRI, Filippo (ITA)
Hij staat niet hoogenoeg op de ranglijst.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is Schalken niet geplaatst omdat hij definitief niet mee doet, of omdat hij niet goed genoeg is..?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:39 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zag deze net staan, 1e ronde quali's:
Chris Guccione AUS 4 7 23
v.
Olivier Patience FRA 6 6 21
50 acesquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:39 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zag deze net staan, 1e ronde quali's:
Chris Guccione AUS 4 7 23
v.
Olivier Patience FRA 6 6 21
Nou ja, ze is al wel jaren achter elkaar aan het stijgen op de wereldranglijst, maar het duurt gewoon even.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:02 schreef mitt het volgende:
knap dat Michelle Gerards in de derde ronde van het kwalificatietoernooi staat.![]()
die zou ooit ook zo goed worden als Krajicek nu zal moeten worden.
Schaul was toch degene die van Navratilova won in Rosmalen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:11 schreef BVO het volgende:
Krajicek evt. tegen de Luxemburgse Schaul, in tweede ronde mogelijk Nadia Petrova.
Klopt. In 3 sets.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Schaul was toch degene die van Navratilova won in Rosmalen?
Joachim presteert niks meer de laatste tijd, ik zou verbaasd zijn als hij de 1e ronde overleeft...quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:08 schreef Ambrosius het volgende:
Kwartfinale Federer-J. Johansson, ik zie ze allebei redelijk makkelijk doorgaan steeds, tot dan.
Safin-Philippoussis, 2e ronde.
Schalken eerste ronde tegen Starace, 2e tegen Gasquet.
Wessels-Novak.
Ze moest er vandaag toch met een rolstoel af of niet?quote:
Vergeet niet dat hij in de ronde voor Karlovic grote moeite had om te winnen.quote:
Ja, met Hanescu inderdaad. Maar zijn vorm is stijgende.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij in de ronde voor Karlovic grote moeite had om te winnen.
Op gras heeft hij nog nooit wat laten zien, maar hij heeft een fantastische service en volleyen kan ie ook.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef Norrage het volgende:
Het feit dat hij Karlovic had kunnen breaken geeft me goede hoop. Die wedstrijd daarvoor was zijn eerste graswedstrijd van het jaar dus ik heb goede hoop voor hem op Wimbledon..Maar of hij de kwart gaat halen of? hmm ik weet niet
Nou ja, ik denk niet dat Andy zal springen van blijdschap met een loting tegen Soderling in de 3e en Ljubicic/Malisse in de 4e ronde.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef Norrage het volgende:
Roddick daarentegen heeft de pech dat hij karlovic waarschijnlijk tegenkomt in de 2e ronde, maar verder heeft hij het best makkelijk...
maar voor gras is er toch een aparte ranglijst? kdacht dat hij het vorig jaar wel aardig had gedaan op gras, of was hij toen nog geblesseerd...?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef Norrage het volgende:
Schalken staat 100e of zo :/
Nee, hij was niet geblesseerd, haalde zelfs de kwartfinale van Wimbledonquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
maar voor gras is er toch een aparte ranglijst? kdacht dat hij het vorig jaar wel aardig had gedaan op gras, of was hij toen nog geblesseerd...?
Die aparte ranglijsten gaan alleen op voor de beste 32 op de normale ranglijsten...Een winnaar van Wimbledon van het laatste jaar die toevallig buiten de 32 staat(vrijwel onmogelijk, maar goed) zou dan niet een boost naar seeding krijgen...Clay couters in de top 32 zullen dus sowieso geplaatst blijven maar dan wel misschien naar achter in de top 32 geduwd worden..Ik hoop dat dit een beetje duidelijkisquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
maar voor gras is er toch een aparte ranglijst? kdacht dat hij het vorig jaar wel aardig had gedaan op gras, of was hij toen nog geblesseerd...?
quote:641 Teletekst do 16 jun
***ENNIS************************** 1/2
*** Michaëlla Krajicek mist Wimbledon
**Michaëlla Krajicek doet niet mee aan
Wimbledon.Onze 16-jarige landgenote
scheurde bij het toernooi van Rosmalen
een kruisband in haar rechterknie.Ze
wordt binnenkort geopereerd,waarna het
herstel minimaal vier weken in beslag
gaat nemen.Wimbledon begint maandag.
Krajicek liep de blessure op toen ze
zich in de kwartfinale (haar eerste op