abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2005 @ 23:10:11 #101
84009 girllover
You had me at hello
pi_27871955
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:24 schreef Butra het volgende:

[..]

Wat zit je nou slap te lullen joh? Het is een combinatie van factoren; groot talent, finale jeugdtoernooi gehaald, bekende naam. Moeilijk he?
Wie is dat meisje op je avatar?
  maandag 13 juni 2005 @ 10:31:35 #102
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_27879119
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:10 schreef girllover het volgende:

[..]

Wie is dat meisje op je avatar?
Dat is Ivanovic, kwartfinale RG
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_27879288
Wat betreft de wildcard voor Micha:
quote:
*** Wimbledon onzeker voor Krajicek
**Het is nog onduidelijk of Michaëlla Krajicek kan meedoen aan het toernooi van Wimbledon, ondanks een wildcard die zij op zak heeft.

De 16-jarige Krajicek heeft het maximum aantal wildcards per jaar voor iemand van haar leeftijd al opgebruikt. De WTA, die het damestennis regelt, is verzocht een uitzondering te maken. Maandag wordt daarover beslist.

Wordt het probleem met de wildcard niet opgelost, dan is er toch nog een goede kans dat Krajicek meedoet. Ze is eerste reserve en bij een afzegging wordt ze aan het speelschema toegevoegd. Ze doet met halfbroer Richard sowieso mee aan het gemengddubbel.
teletekst pag.643

Komt wel goed dus.
Stomme regel dat jeugdige speelsters minder wildcards kunnen krijgen dan veteranen. Leeftijdsdiscriminatie.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 13 juni 2005 @ 18:22:00 #104
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27894757
even een crosspostje, ze mag dus met een wildcard meedoen

Hebben we misschien toch wat te genieten qua Nederlanders
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_27894982
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:22 schreef mitt het volgende:
Hebben we misschien toch wat te genieten qua Nederlanders
Hoe moet ik dit opvatten?
pi_27895001
Ik kijk toch vooral uit naar de mix van Riesj en Miesj.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 13 juni 2005 @ 18:34:04 #107
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27895029
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:32 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit opvatten?
Nederlandse deelname op woensdag of donderdag
pi_27895076
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:34 schreef mitt het volgende:

[..]

Nederlandse deelname op woensdag of donderdag
Okay .
  maandag 13 juni 2005 @ 20:07:32 #109
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_27897970

Niet zo gek dat ik uitkijk naar het tournooi is it? (uitzicht uit mijn kamer, had ik al gepost in het RG topic)
Ik ga sowieso nog wel een dagje langs, in de nacht misschien voor de deur liggen ofzo. Anders ga ik wel naar de Henman hill na het werk.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_27903697
Heel veel gedoe over wie de #2 seed krijgt op Wimbledon. Hewitt of Roddick..Hewitt staat 2e in de entry ranking maar Roddick heeft de laatste 2 jaar betere grasresultaten(Wimbledon doet altijd raar met rankings, ze vinden zich zo speciaal dat ze niet van de entry ranking alleen uitgaan maar ook van grasresultaten in het verleden)

Maar het mooie is dat het conflict ontstaat doordat de #3 in de helft van Federer terecht zal komen...Moet je nagaan hoe bang men is voor Federer dat ze gewoon niet al in de halve finale tegen hem willen verliezen.... Ik vind dat wel heel mooi

Maar in ieder geval zou ik het ook niet weten wie er nou #2 moet zijn, aan de ene kant is Hewitt oud kampioen maar Roddick heeft dus de laatste 2 jaar betere resultaten geboekt maar staat wel #4 in de ranking...

Ik hoop Hewitt, Roddick mag ook wel eens een moeilijke loting krijgen...Jezus christus wat heeft die gast een walkover-draws gekregen de laatste grandslams...op Roland Garros had hij het theoretisch ook zo makkelijk mogelijk(niet wetende wat Puerta allemaal ging doen), en op de Australian Open was het al helemaal een lachertje...laten we het nog maar niet hebben over Wimbledon vorig jaar(hoogst geplaatste tegenstander tot de finale was toen Schalken volgens mij -_-)
Het is echt ongelooflijk, elk toernooi weer...:) (En het is niet eens zo dat de hoog geplaatste spelers in zijn sectie gewoon door iemand verslagen worden of zo..op RG had hij gewoon Agassi en de andere amerikanen als hooggeplaatste spelers...:/)

Ok..Dat moest ik even kwijt ^^ Ik vind dat mede daardoor Roddick een beetje overranked is...

[ Bericht 13% gewijzigd door Norrage op 13-06-2005 22:55:24 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_27909264
Laat maar
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:42:25 #112
14720 Mist
#1 FOK! F1-voorspeller
pi_27911784
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef Norrage het volgende:
Heel veel gedoe over wie de #2 seed krijgt op Wimbledon. Hewitt of Roddick..Hewitt staat 2e in de entry ranking maar Roddick heeft de laatste 2 jaar betere grasresultaten(Wimbledon doet altijd raar met rankings, ze vinden zich zo speciaal dat ze niet van de entry ranking alleen uitgaan maar ook van grasresultaten in het verleden)

Maar het mooie is dat het conflict ontstaat doordat de #3 in de helft van Federer terecht zal komen...Moet je nagaan hoe bang men is voor Federer dat ze gewoon niet al in de halve finale tegen hem willen verliezen.... Ik vind dat wel heel mooi
Waar heb je dat vandaan? Behalven de no 1 en 2 worden de exacte posities van de geplaatsten in het schema altijd geloot, dus de nummer 3 kan net zo goed in de helft van de nummer 2 terechtkomen. Of heb je ergens gelezen dat ze daarvan afwijken?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:43:15 #113
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_27911807
Zie er echt naar uit om Federer te zien spelen, wat een held!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_27912080
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:07 schreef Public_NME het volgende:
[afbeelding]

Niet zo gek dat ik uitkijk naar het tournooi is it? (uitzicht uit mijn kamer, had ik al gepost in het RG topic)
Ik ga sowieso nog wel een dagje langs, in de nacht misschien voor de deur liggen ofzo. Anders ga ik wel naar de Henman hill na het werk.
Wow, dat is dichtbij! Dan zou ik zeker gaan kijken. Van die Henman hysterie moet ik niks hebben.
That's all folks!
pi_27912972
Ik heb de vorige jaren gemerkt dat de nummer 3 altijd bij de nummer 1 zat, maar misschien was dat toeval...En bovendien zag ik het in de 30 artikelen staan dat dat het probleem is van #3 geseed te worden, dus vandaar...Het is echt een mediaoffensief in Australie en America.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_27912997
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Wow, dat is dichtbij! Dan zou ik zeker gaan kijken. Van die Henman hysterie moet ik niks hebben.
Het toernooi wordt pas leuk zodra tiny Tim eruit ligt..

Niets tegen (vind hem wel een watje) Henman, maar de gehele entourage van het toernooi is op hem gericht en die 'Henman Hill"vind ik helemaal
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:26:19 #117
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27913040
Ik vind het geweldig! Altijd denken die Engelsen dat het wat gaat worden, en in de halve finale draait het weer op een deceptie uit.

Laat hem maar zolang mogelijk in het toernooi, dan is de teleurstelling ook het grootste.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:32:26 #118
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_27913203
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:26 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het geweldig! Altijd denken die Engelsen dat het wat gaat worden, en in de halve finale draait het weer op een deceptie uit.

Laat hem maar zolang mogelijk in het toernooi, dan is de teleurstelling ook het grootste.
In de finale tegen Federer 2 sets en 5-0 voor. 3 matchballen. En plots.....
Of nee, 6-6 en 6 matchballen in de tie-break. Als je dan toch bezig bent, ram dan meteen een paar kilo zout in die wonde.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_27913284
quote:

Dat vind ik ook altijd een mooi moment, maar ik zie ook graag wat aandacht gaan naar andere spelers op het toernooi.
Nu wordt er gekeken wie er 'naast Henman' het toernooi kan winnen, wie zijn volgende tegenstander is, wie het zouden kunnen zijn (t/m finale), krijgen we weer een interview met zijn ouders de hele dag Henman Hill in beeld etc...

Laat hem er lekker in de eerste ronde uitslaan, dan krijgen we weer objectieve berichtgeving, want Mc Enroe en Becker krijgen vorstelijk betaald om de kont van Tim te kussen...

Helaas is er weer zo'n net-niet speler opgestaan die hetzelfde lot wacht: Andy Murray...
( Op de BBC waren ze zelfs zover om McEnroe te vragen als coach voor die jongen)
Yeah baby Yeah!
pi_27914058
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:35 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd een mooi moment, maar ik zie ook graag wat aandacht gaan naar andere spelers op het toernooi.
Nu wordt er gekeken wie er 'naast Henman' het toernooi kan winnen, wie zijn volgende tegenstander is, wie het zouden kunnen zijn (t/m finale), krijgen we weer een interview met zijn ouders de hele dag Henman Hill in beeld etc...

Laat hem er lekker in de eerste ronde uitslaan, dan krijgen we weer objectieve berichtgeving, want Mc Enroe en Becker krijgen vorstelijk betaald om de kont van Tim te kussen...

Helaas is er weer zo'n net-niet speler opgestaan die hetzelfde lot wacht: Andy Murray...
( Op de BBC waren ze zelfs zover om McEnroe te vragen als coach voor die jongen)
Moet je niet gaan overdrijven. Zo erg is het allemaal ook weer niet. De Engelse presentatoren zijn meestal nog vrij realistisch in de kansen van Tim, maar ja, het blijft een Engelsman en die krijgen nou eenmaal extra aandacht. Rusedski Ridge is er natuurlijk ook nog. Hetzelfde zal in Nederland gebeuren mocht er een grand slam in Nederland zijn hoor(Waarschijnlijk zou het hier nog veel erger zijn, de Engelsen behouden tenminste de liefde voor de sport terwijl ze niks presteren. Dat is hier wel eens anders)

Maar het heeft toch geen zin om erover te discussieren, mijn gevoelens over Belgen en Fransen tijdens Roland Garros waren er ook bij het hypocriete meerendeel ook geheel niet in te krijgen.
pi_27915339
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Moet je niet gaan overdrijven. Zo erg is het allemaal ook weer niet. De Engelse presentatoren zijn meestal nog vrij realistisch in de kansen van Tim, maar ja, het blijft een Engelsman en die krijgen nou eenmaal extra aandacht. Rusedski Ridge is er natuurlijk ook nog. Hetzelfde zal in Nederland gebeuren mocht er een grand slam in Nederland zijn hoor(Waarschijnlijk zou het hier nog veel erger zijn, de Engelsen behouden tenminste de liefde voor de sport terwijl ze niks presteren. Dat is hier wel eens anders)

Maar het heeft toch geen zin om erover te discussieren, mijn gevoelens over Belgen en Fransen tijdens Roland Garros waren er ook bij het hypocriete meerendeel ook geheel niet in te krijgen.
Nou, ik vind Becker en McEnroe behóórlijk op de hand van Tim, zij zijn in feite zijn verlengstukken en zullen geen onvertogen woord over hem laten vallen (Bijv> Hoe kan het dat die kerel al 10 jaar een makkelijke loting heeft?) en zullen zijn faalangst niet benadrukken of iets dergelijks.
Henman is een goede speler, een top 10-er, maar dat hij de enige is zonder grandslam moet toch veelzeggend zijn, hij komt overal nét tekort.

Maar de fransen zijn nog een graadje erger op RG ja.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:48:19 #122
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_27917379
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik ook niet; Henman is echt een arrogante bal! Maar je kunt dus nog wel gewoon tenniskijken op die heuvel, jammer dat hij alleen die naam heeft!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:14:59 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27922190
Gaan Krajicek en Dementieva na de blessure van Dementieva nog wel dubbelen??
Of was de blessure ernstig??
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_27926365
quote:
en ook elk jaar zeggen dat dit wel zijn laatste kans is
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:42:35 #125
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27927894
quote:

**Andre Agassi heeft zich afgemeld voor
het toernooi van Wimbledon.De 34-jarige
Amerikaan,winnaar in 1992,heeft te veel
last van een blessure.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:43:56 #126
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27927934
Jammer, maar hij was toch niet echt een favoriet voor de eindoverwinning.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 14 juni 2005 @ 20:50:57 #127
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_27930097
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer, maar hij was toch niet echt een favoriet voor de eindoverwinning.
Nee maar soms speelt hij wel opeens weer geweldig goed. Zeker leuk om die man te zien spelen.
pi_27936621
Roger Federer mag van mij wel weer winnen.
pi_27943836
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:50 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Nee maar soms speelt hij wel opeens weer geweldig goed. Zeker leuk om die man te zien spelen.
De man is oud, zeer oud voor een toptennisser en hij hoort gewoon bij het meubulair van grandslams, ook al lag ie er in de eerste ronde uit dan had ik hem alsnog graag zien spelen op Wimbledon, geeft het schema toch wat extra cachet..
Yeah baby Yeah!
pi_27943906
Voor Agassi begin de jaren nu toch echt te tellen.

Wessels doet overigens nu wel mee.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:41:31 #131
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_27943948
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:40 schreef zjroentje het volgende:
Voor Agassi begin de jaren nu toch echt te tellen.
Ja dat zeiden ze 5 jaar geleden ook al ...
pi_27944012
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:41 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Misschien heetf ie weer een blessure nodig? (om van daaruit genadeloos terug te komen)

Maar de beelden van zijn laatste grandslam optreden waren Agassi-onwaardig, hij moet wel zijn grenzen kennen.
Yeah baby Yeah!
pi_27944023
Om 12.00 vanmiddag speelt Michelle Gerards op baan 11 haar tweede ronde kwalificatie tegen de Oostenrijkse Meusburger.
pi_27944038
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:41 schreef Public_NME het volgende:

[..]

De manier waarop hij op Roland Garros over het gravel zwalkte voorspelt niet veel goeds.
pi_27944353
En die maximaal 5 prikken die hij het hele jaar kan nemen om de pijn te verzachten, anders kan hij uberhaupt niet lopen, voorspellen ook niet veel goeds..Het feit dat hij na zijn tenniscarriere misschien met stokken of rolstoel moet doorbrengen als hij niet oppast ook niet...Tennis is gewoon alles voor Agassi
pi_27946281
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:53 schreef Norrage het volgende:
En die maximaal 5 prikken die hij het hele jaar kan nemen om de pijn te verzachten, anders kan hij uberhaupt niet lopen, voorspellen ook niet veel goeds..Het feit dat hij na zijn tenniscarriere misschien met stokken of rolstoel moet doorbrengen als hij niet oppast ook niet...Tennis is gewoon alles voor Agassi
Als het echt zo een risico was, zouden de mensen om hem heen hem dan niet dringend adviseren om er mee op te houden? Al weet ik dat het niet zo eenvoudig is als het klinkt.
pi_27946357
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:58 schreef brambor het volgende:

[..]

Als het echt zo een risico was, zouden de mensen om hem heen hem dan niet dringend adviseren om er mee op te houden? Al weet ik dat het niet zo eenvoudig is als het klinkt.
Het blijft zijn lijf en zijn carriere natuurlijk, maar hij zal best met wat sceptci hebben gesproken.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:12:15 #138
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_27946677
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik ook niet; Henman is echt een arrogante bal! Maar je kunt dus nog wel gewoon tenniskijken op die heuvel, jammer dat hij alleen die naam heeft!
Henman is echt niet arrogant hoor!
Noem eens 1 punt waaruit zou blijken dat hij het wel is? Hij moedigt het publiek niet aan om voor hem te schreeuwen hoor, hij vraagt niet om de hysterie op Aorangi Terrace (Henman Hill). Ik ben ervan overtuigd dat hij er meer last van heeft dan zijn tegenstander. Ik vind het juist een sympathieke, lekker dommige tennisser. Heerlijk om naar te kijken en zijn website is best ruig, met zijn heerlijke commentaar bij de tennistips (htttp://www.timhenman.org/tennistips)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_27947365
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:12 schreef XL het volgende:

[..]

Henman is echt niet arrogant hoor!
Noem eens 1 punt waaruit zou blijken dat hij het wel is? Hij moedigt het publiek niet aan om voor hem te schreeuwen hoor, hij vraagt niet om de hysterie op Aorangi Terrace (Henman Hill). Ik ben ervan overtuigd dat hij er meer last van heeft dan zijn tegenstander. Ik vind het juist een sympathieke, lekker dommige tennisser. Heerlijk om naar te kijken en zijn website is best ruig, met zijn heerlijke commentaar bij de tennistips (htttp://www.timhenman.org/tennistips)
Arrogant vind ik hem niet, ik zie hem dan ook zelden commentaar geven o.i.d.
Maar ik vind hem wel een mietje zonder enige uitstraling die op Wimbledon zover is gekomen door de goede lotingen, de steun van het publiek en uiteraard zijn aanleg voor snel tennis, want hij beheerst het serve-volley wel goed.
Yeah baby Yeah!
pi_27947684
het enige probleem dat ik met met Henman heb, is dat hij de rol van Pioline overgenomen heeft om wedstrijden zo lang mogelijk te maken
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:48:36 #141
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_27947709
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Om 12.00 vanmiddag speelt Michelle Gerards op baan 11 haar tweede ronde kwalificatie tegen de Oostenrijkse Meusburger.
Rain Delay. Nu al.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:50:50 #142
11923 I.R.Baboon
pi_27947771
Ik vind sommige spelers van wie ik niets weet echte helden. Zo is daar Dick Norman, inmiddels 34 jaar en nooit hoger dan 95 op de wereldranglijst, die nog steeds meespeelt. En hij is 2 meter 3 (en dat ben ik ook) en hij is druk bezig om het hoofdtournooi te halen.

Zet hem op, Dick!
pi_27947914
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:47 schreef brambor het volgende:
het enige probleem dat ik met met Henman heb, is dat hij de rol van Pioline overgenomen heeft om wedstrijden zo lang mogelijk te maken
Kvond Pioline een mooie speler.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:56:19 #144
11923 I.R.Baboon
pi_27947926
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind sommige spelers van wie ik niets weet echte helden. Zo is daar Dick Norman, inmiddels 34 jaar en nooit hoger dan 95 op de wereldranglijst, die nog steeds meespeelt. En hij is 2 meter 3 (en dat ben ik ook) en hij is druk bezig om het hoofdtournooi te halen.

Zet hem op, Dick!
Tof. Hij heeft ook nog eens een eigen site met vermakelijke berichten. *up*
quote:
Wie is de grootste kl..tz.k van het atp-circuit?? 14/06/2005 23:48:10

De mening van de spelers is unaniem daarover. Die prijs gaat met grootste onderscheiding naar Daniel Koellerer uit Oostenrijk. Dat was mijn tegenstander in de eerste ronde. Hij ‘is’ de grootste smeerlap van het circuit. Hij doet altijd uiterst vervelend in zijn matchen, en iedereen moet eraan geloven, iedereen krijgt de volle laag scheldwoorden : de tegenstanders, de arbiters, lijnrechters, ballenrappers, de tornooileiding. Hij krijgt bij iedere match waarschuwingen, boetes, e.d. Hij tovert vanalles uit zijn hoed om zijn tegenstanders het leven meer dan zuur te maken. Hij kan zich ook geen coach permitteren, omdat na de boetes (die rechtstreeks van het prijzengeld afgehouden worden), er maar bitter weinig overschiet. Veel hersenen heeft hij niet, vrienden nog veel minder! In het laatste jaar heeft hij al twee maal slaag gekregen van spelers! De laatste maal was toen Luzzi, een italiaan, hem na de match, op weg naar de kleedkamers hem een ‘toek’ op zijn bakkes heeft gegeven. Bij deze schermutselingen hebben beide spelers 2 maanden schorsing opgelopen. In de kleedkamers hoor ik wel af en toe dat koellerer eigenlijk vaker op zijn smoel zou moeten krijgen, en dat dat de enige manier is dat hij zijn slechte gewoontes zou afleren. Ik ga daar mee volledig akkoord . Iedereen kwam dan ook voor mij supporteren, spelers, toeschouwers, zelfs arbiters, dat was grappig. Zelf de Oostenrijkers, zijn eigen landgenoten ! supporterden voor me!

Vandaag was ik niet zo gerust in mijn tweede ronde. De jonge Steve d’Arcis is 'ne sympathieke gast', en hij beschikt ook over héél wat tennistalent. Nu en dan train ik soms in Bergen met Steve, en dan is het altijd afzien op training omdat ik niet graag verlies van die jonge kerels! Hij is goed op weg naar boven in de rankings en ik ben ervan overtuigd dat hij binnen bepaalde tijd ook de top 100 behaalt. Ook al hoop ik dat hij het ver zal schoppen in zijn carrière, vandaag heb ik geen medelijden getoond op de baan. 6/3 7/5 was het verdict vandaag.

Op naar de volgende ronde tegen Fernando Vicente. Ik verloor nog van hem in de finale van San Luis Potosi dit jaar met twee maal 6/4. Toen was ik favoriet om te winnen en nu is het niet anders veronderstel ik, maar nu ben ik veel meer op mijn hoede. Ik ken nu ook zijn sterke punten en zijn zwakkere punten. Aangezien er op Wimbledon weinig of zelfs geen lucky losers zullen zijn dit jaar, ga ik er donderdag nog eens mogen invliegen.

De kwalificaties van Wimbledon gebeuren in Roehampton, een plaatsje niet ver van Wimbledon. De terreinen hier liggen voor zover mijn geheugen reikt (en dat is toch al een heel tijdje), er heel schaamtelijk bij. De accommodaties rond de velden zijn ook niet super. De ‘spelers-lounge’ is een tentje ergens in de weide, enz. Eindelijk is er beterschap in zicht… blijkbaar zijn er werken begonnen om het allemaal te verbeteren. Ze gooien er 65 miljoen euro tegenaan om de club wat op te frissen! Ik verlang al om het volgend jaar te zien, al hoop ik dan toch geen kwalies meer te moeten spelen.

Dit was Roger Simoens, sorry Dick Norman vanuit Londen
pi_27948276
quote:
Veel hersenen heeft hij niet, vrienden nog veel minder! In het laatste jaar heeft hij al twee maal slaag gekregen van spelers! De laatste maal was toen Luzzi, een italiaan, hem na de match, op weg naar de kleedkamers hem een ‘toek’ op zijn bakkes heeft gegeven.
  woensdag 15 juni 2005 @ 13:08:10 #146
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_27948321
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Arrogant vind ik hem niet, ik zie hem dan ook zelden commentaar geven o.i.d.
Maar ik vind hem wel een mietje zonder enige uitstraling die op Wimbledon zover is gekomen door de goede lotingen, de steun van het publiek en uiteraard zijn aanleg voor snel tennis, want hij beheerst het serve-volley wel goed.
Makkelijke loting.... het is een geplaatste speler, dan krijg je nooit een andere geplaatste speler in de eerste ronde
Dat hij toch ver komt heeft eerder te maken met zijn aanleg voor snel tennis. Het is die aanleg die hem de geplaatste (makkelijke) loting bezorgd.
  woensdag 15 juni 2005 @ 13:12:13 #147
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_27948454
Die Dick toch

Leuk om te lezen.
pi_27950011
kennen jullie Dick Norman niet, is echt een westvlaams schatje , maar dan wel van meer dan twee meter ...

potten heeft hij wel nooit echt gebroken op het circuit ik hoop dat hij door de kwalificaties van wimbledon geraakt ...

in Roland Garros is hij gestrand in de tweede ronde tegen Robredo ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 15 juni 2005 @ 13:59:18 #149
11923 I.R.Baboon
pi_27950174
Wow. In de kwalificatie bij de mannen had Chris Guccione in de eerste ronde met 4-6, 7-6, 23-21 gewonnen van Olivier Patiance. Ook lekker, als je weet dat je daarna nog 2 rondes moet (inmiddels ook uitgeschakeld tegen Delgado).
pi_27950428
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:08 schreef XL het volgende:

[..]

Makkelijke loting.... het is een geplaatste speler, dan krijg je nooit een andere geplaatste speler in de eerste ronde
Dat hij toch ver komt heeft eerder te maken met zijn aanleg voor snel tennis. Het is die aanleg die hem de geplaatste (makkelijke) loting bezorgd.
Ik ken het lotingsysteem wel, maar het valt me gewoon op dat Henman nimmer een grasspeler tegenover zich heeft in de eerste rondes die niet geplaatst is.
Meestal biedt zijn schema een directe toegang tot de kwartfinales, maar misschien is het dit jaar anders.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')