Ik vrees dat het vooral het laatste is (want van die eerste 2 zijn er wel meer) en dat is een wel ergquote:Op zondag 12 juni 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Talent, finale jeugdtoernooi Wimbledon en uiteraard de naam..
Prima reden... aansprekende naam zorgt voor mensen in de stadia.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vrees dat het vooral het laatste is (want van die eerste 2 zijn er wel meer) en dat is een wel erg-e reden om een wildcard te geven.
Ja, misschien moeten ze de wildcards aan lekkere wijven geven, dat spreekt ook aan.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:15 schreef XL het volgende:
[..]
Prima reden... aansprekende naam zorgt voor mensen in de stadia.
Krajicek is een aansprekende naam op Wimbledon....
Volgens mij is dat het hele idee van wildcards, talenten een kans geven en het publiek een pleziertje doen.
Wat zit je nou slap te lullen joh? Het is een combinatie van factoren; groot talent, finale jeugdtoernooi gehaald, bekende naam. Moeilijk he?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten ze de wildcards aan lekkere wijven geven, dat spreekt ook aan.
Ja, erg moeilijk. Zo'n enorm talent vind ik het niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:24 schreef Butra het volgende:
[..]
Wat zit je nou slap te lullen joh? Het is een combinatie van factoren; groot talent, finale jeugdtoernooi gehaald, bekende naam. Moeilijk he?
Wel in de top 100 op jonge leeftijdquote:Op zondag 12 juni 2005 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, erg moeilijk. Zo'n enorm talent vind ik het niet.
Gelukkig is jou mening niet belangrijkquote:Op zondag 12 juni 2005 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, erg moeilijk. Zo'n enorm talent vind ik het niet.
Tja, op de belangrijke punten sloeg hij toe. Maar of hij echt Karlovic overheerste, nou neenquote:
Wie is dat meisje op je avatar?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:24 schreef Butra het volgende:
[..]
Wat zit je nou slap te lullen joh? Het is een combinatie van factoren; groot talent, finale jeugdtoernooi gehaald, bekende naam. Moeilijk he?
Dat is Ivanovic, kwartfinale RGquote:
teletekst pag.643quote:*** Wimbledon onzeker voor Krajicek
**Het is nog onduidelijk of Michaëlla Krajicek kan meedoen aan het toernooi van Wimbledon, ondanks een wildcard die zij op zak heeft.
De 16-jarige Krajicek heeft het maximum aantal wildcards per jaar voor iemand van haar leeftijd al opgebruikt. De WTA, die het damestennis regelt, is verzocht een uitzondering te maken. Maandag wordt daarover beslist.
Wordt het probleem met de wildcard niet opgelost, dan is er toch nog een goede kans dat Krajicek meedoet. Ze is eerste reserve en bij een afzegging wordt ze aan het speelschema toegevoegd. Ze doet met halfbroer Richard sowieso mee aan het gemengddubbel.
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:22 schreef mitt het volgende:
Hebben we misschien toch wat te genieten qua Nederlanders
Nederlandse deelname op woensdag of donderdagquote:
Okayquote:Op maandag 13 juni 2005 18:34 schreef mitt het volgende:
[..]
Nederlandse deelname op woensdag of donderdag
Waar heb je dat vandaan? Behalven de no 1 en 2 worden de exacte posities van de geplaatsten in het schema altijd geloot, dus de nummer 3 kan net zo goed in de helft van de nummer 2 terechtkomen. Of heb je ergens gelezen dat ze daarvan afwijken?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef Norrage het volgende:
Heel veel gedoe over wie de #2 seed krijgt op Wimbledon. Hewitt of Roddick..Hewitt staat 2e in de entry ranking maar Roddick heeft de laatste 2 jaar betere grasresultaten(Wimbledon doet altijd raar met rankings, ze vinden zich zo speciaal dat ze niet van de entry ranking alleen uitgaan maar ook van grasresultaten in het verleden)
Maar het mooie is dat het conflict ontstaat doordat de #3 in de helft van Federer terecht zal komen...Moet je nagaan hoe bang men is voor Federer dat ze gewoon niet al in de halve finale tegen hem willen verliezen.... Ik vind dat wel heel mooi
Wow, dat is dichtbij! Dan zou ik zeker gaan kijken. Van die Henman hysterie moet ik niks hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:07 schreef Public_NME het volgende:
[afbeelding]
Niet zo gek dat ik uitkijk naar het tournooi is it?(uitzicht uit mijn kamer, had ik al gepost in het RG topic)
Ik ga sowieso nog wel een dagje langs, in de nacht misschien voor de deur liggen ofzo. Anders ga ik wel naar de Henman hill na het werk.
Het toernooi wordt pas leuk zodra tiny Tim eruit ligt..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wow, dat is dichtbij! Dan zou ik zeker gaan kijken. Van die Henman hysterie moet ik niks hebben.
In de finale tegen Federer 2 sets en 5-0 voor. 3 matchballen. En plots.....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:26 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het geweldig! Altijd denken die Engelsen dat het wat gaat worden, en in de halve finale draait het weer op een deceptie uit.
Laat hem maar zolang mogelijk in het toernooi, dan is de teleurstelling ook het grootste.
Dat vind ik ook altijd een mooi moment, maar ik zie ook graag wat aandacht gaan naar andere spelers op het toernooi.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:26 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het geweldig! Altijd denken die Engelsen dat het wat gaat worden, en in de halve finale draait het weer op een deceptie uit.
Laat hem maar zolang mogelijk in het toernooi, dan is de teleurstelling ook het grootste.
Moet je niet gaan overdrijven. Zo erg is het allemaal ook weer niet. De Engelse presentatoren zijn meestal nog vrij realistisch in de kansen van Tim, maar ja, het blijft een Engelsman en die krijgen nou eenmaal extra aandacht. Rusedski Ridge is er natuurlijk ook nog. Hetzelfde zal in Nederland gebeuren mocht er een grand slam in Nederland zijn hoor(Waarschijnlijk zou het hier nog veel erger zijn, de Engelsen behouden tenminste de liefde voor de sport terwijl ze niks presteren. Dat is hier wel eens anders)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd een mooi moment, maar ik zie ook graag wat aandacht gaan naar andere spelers op het toernooi.
Nu wordt er gekeken wie er 'naast Henman' het toernooi kan winnen, wie zijn volgende tegenstander is, wie het zouden kunnen zijn (t/m finale), krijgen we weer een interview met zijn ouders de hele dag Henman Hill in beeld etc...
Laat hem er lekker in de eerste ronde uitslaan, dan krijgen we weer objectieve berichtgeving, want Mc Enroe en Becker krijgen vorstelijk betaald om de kont van Tim te kussen...
Helaas is er weer zo'n net-niet speler opgestaan die hetzelfde lot wacht: Andy Murray...
( Op de BBC waren ze zelfs zover om McEnroe te vragen als coach voor die jongen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |