Ik gok dat hij niet verder dan de 3e ronde komt...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:57 schreef febster het volgende:
Domme vraag; van Nadal hoeven we niks te verwachten op gras?
Eens.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Remzz het volgende:
Voor mij de Grand Slam, dat is natuurlijk ook de verdienste van de prachtige verslaggeving van RTL 5.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Eens.. Alleen geen Wilfred dit jaar toch?!
.
Naja, Marie Carmen Oudendijk is ook wel leuk..
In hun tentjequote:Op maandag 6 juni 2005 16:15 schreef Remzz het volgende:
[..]Idd
En natuurlijk Jan Siemerink en Jacco Elthing
RTL 5 doet het idd erg goed. Het gemis van Wilfred Genee wordt wel moeilijk op te vangen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Remzz het volgende:
Voor mij de Grand Slam, dat is natuurlijk ook de verdienste van de prachtige verslaggeving van RTL 5.
Volgens mij blijft hij dit jaar nog wel toch? Ik zie voor John de Mol geen reden om hem nu al op te eisen...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Eens.. Alleen geen Wilfred dit jaar toch?!
.
Naja, Marie Carmen Oudendijk is ook wel leuk..
Ik hoop alleen dat hij niet wintquote:Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die NIET denken dat Federer gaat winnen?
Tevens "Grand Prix van Monaco" van het tennis.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef Zwansen het volgende:
De Tour de France van het tennis.
De Grand Prix van Aachen van het tennis.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef Zwansen het volgende:
De Tour de France van het tennis.
Heeft Henman weleens wat gewonnen dan ?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:23 schreef XL het volgende:
Ik niet wachten op een kwartfinale van een relatieve nobody tegen Tim.... aorangi terrace (Henman Hill) afgeladen, vijf spannende sets van Henman die zo mogelijk nog meer last heeft van zijn eigen onsportieve publiek dan zijn tegenstander. De druk enorm, de verwachtingen nog groter.....
....'t zou alleen wel leuk zijn als hij het een keer redt. Henman rules!
Ik ben wel benieuwd naar Stanislas Wawrinka
Ik supporter niet alleen kwaliteit, ook Henman...quote:Op maandag 6 juni 2005 18:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heeft Henman weleens wat gewonnen dan ?
Behalve deze pruttournooitjes SINGLES CAREER TITLES (11): 1997--Sydney Outdoor, Tashkent; 1998--Basel, Tashkent; 2000--Brighton, Vienna; 2001--Basel, Copenhagen; 2002--Adelaide; 2003--Paris TMS, Washington.
Nee, tis dan ook een enorm matige speler. A stif brit, alleen al z'n voetenwerk
Safin heeft vorig jaar gezegd dat hij niet meer terug zou komen. Henman heeft naast z'n overwinningen ook nog diverse halve finale plaatsen op Grand Slams op Wimbledon en Roland Garros.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
Het is nog maar de vraag of Safin meedoet:
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/14828
quote:*** Wildcard Krajiceks voor Wimbledon
**Voormalig Wimbledon-kampioen Richard Krajicek keert als speler terug naar de All England Club.
De organisatie heeft hem en zijn halfzusje Michaella een wildcard gegeven voor de mixed dubbel.
en die doet dus niet mee...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:26 schreef Sanne1805 het volgende:
Interesseert me geen hol tenzij mijn god![]()
hhhmmmm russische adonis aaahhhh Marat Safin meedoet! Mijn baarman! wil hij kinderen ik baar!
[afbeelding]
Iemand die met serve&volley spel de halve finale van Roland Garros haalt is toch wel wat beter dan jij doet voorkomen... Hij is de enige die een kans heeft tegen Federer.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heeft Henman weleens wat gewonnen dan ?
Behalve deze pruttournooitjes SINGLES CAREER TITLES (11): 1997--Sydney Outdoor, Tashkent; 1998--Basel, Tashkent; 2000--Brighton, Vienna; 2001--Basel, Copenhagen; 2002--Adelaide; 2003--Paris TMS, Washington.
Nee, tis dan ook een enorm matige speler. A stif brit, alleen al z'n voetenwerk
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
En hopelijk gaat Henman het een keer redden
Nee...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Hebben jullie gisteren Rudeski gezien? Die opslag van hem ging wel heerlijk; vaak rond de 145 m/ph![]()
Jammer jongen, maarja dan ben ik zeker de enige die om 2300 naar eurosport 2 kijktquote:
Sjeng zal zich waarschijnlijk weer terugtrekken. Ik ben voor Krajicek/Krajicekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:56 schreef freiss het volgende:
Ik ben voor Tim Henman, Sjeng en de rest van de Nederlanders!
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Iemand die met serve&volley spel de halve finale van Roland Garros haalt is toch wel wat beter dan jij doet voorkomen... Hij is de enige die een kans heeft tegen Federer.![]()
Bij mij komt ie op een mooie vierde plaats.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook! Na Roland Garros mijn favoriete Grand Slam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |