Iemand die met serve&volley spel de halve finale van Roland Garros haalt is toch wel wat beter dan jij doet voorkomen... Hij is de enige die een kans heeft tegen Federer.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heeft Henman weleens wat gewonnen dan ?
Behalve deze pruttournooitjes SINGLES CAREER TITLES (11): 1997--Sydney Outdoor, Tashkent; 1998--Basel, Tashkent; 2000--Brighton, Vienna; 2001--Basel, Copenhagen; 2002--Adelaide; 2003--Paris TMS, Washington.
Nee, tis dan ook een enorm matige speler. A stif brit, alleen al z'n voetenwerk
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
En hopelijk gaat Henman het een keer redden
Nee...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Hebben jullie gisteren Rudeski gezien? Die opslag van hem ging wel heerlijk; vaak rond de 145 m/ph![]()
Jammer jongen, maarja dan ben ik zeker de enige die om 2300 naar eurosport 2 kijktquote:
Sjeng zal zich waarschijnlijk weer terugtrekken. Ik ben voor Krajicek/Krajicekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:56 schreef freiss het volgende:
Ik ben voor Tim Henman, Sjeng en de rest van de Nederlanders!
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Iemand die met serve&volley spel de halve finale van Roland Garros haalt is toch wel wat beter dan jij doet voorkomen... Hij is de enige die een kans heeft tegen Federer.![]()
Bij mij komt ie op een mooie vierde plaats.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook! Na Roland Garros mijn favoriete Grand Slam.
Kan, bij een goede loting, weleens de kwart of halve finale gaan halen, maar een toernooi-overwinnig sluit ik uit, want hij komt tekort tegen Federer en Roddick en misschien laat Hewitt weer eens van zich spreken of wat andere snelle jongens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:43 schreef zjroentje het volgende:
Malisse is idd een gevaarlijke outsider.
Ik kan Sue Parker wel schieten, hinderlijk irritant mens.quote:
ik heb niet eens eurosport, laat staan eurosport 2 ik heb een hekel aan upcquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:24 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Jammer jongen, maarja dan ben ik zeker de enige die om 2300 naar eurosport 2 kijkt![]()
Nee ik heb ook geen UPC, maarja het is zo'n gratis aangeboden zender ofzo (wel door UPC)quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ik heb niet eens eurosport, laat staan eurosport 2 ik heb een hekel aan upc![]()
Het begint meen ik om 13:00 uur lokale tijd, de banen zullen ongetwijfeld al eerder open zijn, maar ik zou om een uur of 8-9 uur present zijn als ik jou was.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:40 schreef Remzz het volgende:
Een vraagje ik ben dus serieus van plan er heen te gaan. Maar je kunt geen tickets bestellen je moet in de rij staan s'ochtends. Is hiet toevallig iemand die dat ook een keer heeft gedaan? En hoelang sta je daar dan
Op de site staat "several hours before opening courts" dat zegt me dus niet zo heel veel...
Volgens mij kan je beter de avond ervoor al in je slaapzak gaan liggen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het begint meen ik om 13:00 uur lokale tijd, de banen zullen ongetwijfeld al eerder open zijn, maar ik zou om een uur of 8-9 uur present zijn als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |