Klopt. In 3 sets.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Schaul was toch degene die van Navratilova won in Rosmalen?
Joachim presteert niks meer de laatste tijd, ik zou verbaasd zijn als hij de 1e ronde overleeft...quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:08 schreef Ambrosius het volgende:
Kwartfinale Federer-J. Johansson, ik zie ze allebei redelijk makkelijk doorgaan steeds, tot dan.
Safin-Philippoussis, 2e ronde.
Schalken eerste ronde tegen Starace, 2e tegen Gasquet.
Wessels-Novak.
Ze moest er vandaag toch met een rolstoel af of niet?quote:
Vergeet niet dat hij in de ronde voor Karlovic grote moeite had om te winnen.quote:
Ja, met Hanescu inderdaad. Maar zijn vorm is stijgende.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij in de ronde voor Karlovic grote moeite had om te winnen.
Op gras heeft hij nog nooit wat laten zien, maar hij heeft een fantastische service en volleyen kan ie ook.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef Norrage het volgende:
Het feit dat hij Karlovic had kunnen breaken geeft me goede hoop. Die wedstrijd daarvoor was zijn eerste graswedstrijd van het jaar dus ik heb goede hoop voor hem op Wimbledon..Maar of hij de kwart gaat halen of? hmm ik weet niet
Nou ja, ik denk niet dat Andy zal springen van blijdschap met een loting tegen Soderling in de 3e en Ljubicic/Malisse in de 4e ronde.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef Norrage het volgende:
Roddick daarentegen heeft de pech dat hij karlovic waarschijnlijk tegenkomt in de 2e ronde, maar verder heeft hij het best makkelijk...
maar voor gras is er toch een aparte ranglijst? kdacht dat hij het vorig jaar wel aardig had gedaan op gras, of was hij toen nog geblesseerd...?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef Norrage het volgende:
Schalken staat 100e of zo :/
Nee, hij was niet geblesseerd, haalde zelfs de kwartfinale van Wimbledonquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
maar voor gras is er toch een aparte ranglijst? kdacht dat hij het vorig jaar wel aardig had gedaan op gras, of was hij toen nog geblesseerd...?
Die aparte ranglijsten gaan alleen op voor de beste 32 op de normale ranglijsten...Een winnaar van Wimbledon van het laatste jaar die toevallig buiten de 32 staat(vrijwel onmogelijk, maar goed) zou dan niet een boost naar seeding krijgen...Clay couters in de top 32 zullen dus sowieso geplaatst blijven maar dan wel misschien naar achter in de top 32 geduwd worden..Ik hoop dat dit een beetje duidelijkisquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
maar voor gras is er toch een aparte ranglijst? kdacht dat hij het vorig jaar wel aardig had gedaan op gras, of was hij toen nog geblesseerd...?
quote:641 Teletekst do 16 jun
***ENNIS************************** 1/2
*** Michaëlla Krajicek mist Wimbledon
**Michaëlla Krajicek doet niet mee aan
Wimbledon.Onze 16-jarige landgenote
scheurde bij het toernooi van Rosmalen
een kruisband in haar rechterknie.Ze
wordt binnenkort geopereerd,waarna het
herstel minimaal vier weken in beslag
gaat nemen.Wimbledon begint maandag.
Krajicek liep de blessure op toen ze
zich in de kwartfinale (haar eerste op
de WTA Tour) tegen Meghann Shaughnessy
verstapte.Ze leidde op dat moment,na
een break op 2-2,met 4-3 in de eerste
set.
Shaughnessy werd in haar vorige duel
ook al met een opgave geconfronteerd.
Toen staakte Anna-Lena Grönefeld (Dui)
de strijd in de derde set.
heren op pagina 640
volgende nieuws sport index sport
Wat een klote bericht man! Ze zou samen met Richard gaan dubbelen las ik netquote:
Jup..en ze speelde en serveerde de laatste dagen juist zo goed.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wat een klote bericht man! Ze zou samen met Richard gaan dubbelen las ik net
Hij speelt ook niet op Wimbeldon, liet ie net weten in het gesprek na zijn partij bij Ordina.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:29 schreef mitt het volgende:
ik zie Sjeng niet spelen op Wimbledon in deze vorm.
oh, ik keek ook maar dat stukje heb ik dan weer gemistquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij speelt ook niet op Wimbeldon, liet ie net weten in het gesprek na zijn partij bij Ordina.
Ja ik liet um toevallig nog ff aan staan. Het had geen nut zei hij; 'ik sta op één been te spelen en de backhand wil niet'. Hij gaat zich nu op verdere revalidatie richten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:34 schreef mitt het volgende:
[..]
oh, ik keek ook maar dat stukje heb ik dan weer gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |