De Dauphine Libre is een Franse krant dunkt me.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:31 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het vooral een geweldige naam. Waar komt die eigenlijk vandaag?
Yep, Dauphiné Libéré is een krant. Hetzelfde dus als met de Omloop Het Volk.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:33 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
De Dauphine Libre is een Franse krant dunkt me.
Jammer dat het nergens te zien is trouwens! Ik vind het een mooiere koers dan de Ronde van Zwitserland.
Volgensmij niet misschien Europsport maar Belgie zend idd Ronde van Zwitserland uit.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:43 schreef BVO het volgende:
Zendt Eurosport of België ook niks uit?
Nope.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:43 schreef BVO het volgende:
Zendt Eurosport of België ook niks uit?
Nee he, niet weer een dopinggeval...quote:Op zondag 5 juni 2005 14:29 schreef Ereinion het volgende:
Isidro Nozal en Scotto D' Abuso zijn niet door de gezondheidscontrole gekomen, en mogen niet starten.
Wetenswaardighedenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:31 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het vooral een geweldige naam. Waar komt die eigenlijk vandaag?
Kortom, het is een stukje ego van de streek Dauphinéquote:Op 12 juni 1947 kent de Dauphiné haar oorsprong. De organisator Georges Cazenneuve heeft voor dat jaar een parcours van 967 kilometer uitgezet. De vijf etappes worden rondom Grenoble verreden. Met de Pool Edouard Klabinsky als eindwinnaar wordt direct de toon gezet van het internationale karakter dat de koers sindsdien kenmerkt.
...
Overigens droeg het Criterium du Dauphiné Libéré, zoals de koers officieel heet, in 1969 en 1970 de naam Circuit des Six-Provinces-Dauphiné. Na drie jaar afwezigheid werd de ronde in 1969 nieuw leven ingeblazen onder die naam. Na 1970 kende het weer dezelfde naam als daarvoor. (Pro Tour)
Waar?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:17 schreef Gillingham het volgende:
Zonde dat we het uitgezonden wordt.
Juist. Altijd 1 van de sterkst bezette wedstrijden.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:05 schreef NRH het volgende:
WAT EEN DEELNEMERSVELD, HIER KAN JE DE TOUR MEE RIJDEN!
Volgens mij de ploegen zelf. Maar ze worden uiteraard door de organisatie gevraagd hun beste renners laatst te plaatsen ...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:08 schreef Jeroen_M het volgende:
Hoe wordt zo'n proloogstartlijst gemaakt eigenlijk? Bepaalt de organisatie dat op basis van verwachtingen? Daar heeft het namelijk wel de schijn van.
Het is traditioneel zo dat de helft van de Tourdeelnemers nu in de Dauphiné zit, en de andere helft volgende week in de Tour de Suissequote:Op zondag 5 juni 2005 16:05 schreef NRH het volgende:
WAT EEN DEELNEMERSVELD, HIER KAN JE DE TOUR MEE RIJDEN!
Daarom is het des te jammer dat deze rittenkoers niet live op het scherm wordt gebracht... Meen dat de rechten bij een Franse zender liggen, France2 (of zoiets).quote:Op zondag 5 juni 2005 16:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Juist. Altijd 1 van de sterkst bezette wedstrijden.
Dat kan ik me moeilijk voorstellen. Elke ploeg wil dan wel als laatste lijkt me. Is het niet omdat ze dan meer informatie over het parcours hebben, dan is het wel vanuit publiciteitsoogpunt.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij de ploegen zelf. Maar ze worden uiteraard door de organisatie gevraagd hun beste renners laatst te plaatsen ...
Ah, je bedoelt de ploegenvolgorde ? Dat is door loting (bij de Tour in elk geval) (enfin, door de rugnummers, maar die worden dus bepaald door loting) , al mag de winnaar van vorig jaar natuurlijk wel het nr 1 dragen ...quote:Op zondag 5 juni 2005 17:22 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Dat kan ik me moeilijk voorstellen. Elke ploeg wil dan wel als laatste lijkt me. Is het niet omdat ze dan meer informatie over het parcours hebben, dan is het wel vanuit publiciteitsoogpunt.
Nee, ik bedoel de startlijst van de proloog. Je ziet namelijk dat de bekende tijdrijders laat starten. Ik vraag me af hoe dat bepaald wordt.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt de ploegenvolgorde ? Dat is door loting (bij de Tour in elk geval) (enfin, door de rugnummers, maar die worden dus bepaald door loting) , al mag de winnaar van vorig jaar natuurlijk wel het nr 1 dragen ...
Bij de Tour is het in elk geval zo : de winnaar (en zijn ploeg) van vorig jaar krijgt het rugnummer 1 , de rest wordt bepaald door een loting , vroeger was het zo dat men eerst de 10 "top teams" ging loten, en daarna de rest. Geen idee hoe het nu met de pro-tour zit.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:39 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de startlijst van de proloog. Je ziet namelijk dat de bekende tijdrijders laat starten. Ik vraag me af hoe dat bepaald wordt.
Ok!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:43 schreef NRH het volgende:
Er is een volgorde op basis van team. Als eerste start het team met als rugnummers 200, dan 190, 180, enz., tot 0. Dan weer overnieuw en zo acht keer. De ploegleiders mogen zelf de volgorde bepalen. Behalve de laatste, als laatste start de nummer 1 van de ploeg, dus 201, 191, 181, enz.
Ik bedoelde daarmee dat het 202 t/m 208 kon zijn die als eerste start, voor 192 t/m 198.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Btw, met rugnummers xx0 wordt toch niet gereden?
hopelijk zijn ze bij Liberty consequent en geven ze Nozal ook zijn congé. Deden ze bij Ribeiro ook. Maar toen er niks aan de hand bleek namen ze Nuno wel niet meer terug.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:48 schreef placebeau het volgende:
Nosal is toch geen kleine naam.
Het vormpeil van armstrong lijkt dus niet slecht.
Ben benieuwd of ze de grote jongens ook zo weg sturen, zo niet dan mag Ribeiro mooi naar de commissie gelijke behandelingquote:Op zondag 5 juni 2005 18:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hopelijk zijn ze bij Liberty consequent en geven ze Nozal ook zijn congé. Deden ze bij Ribeiro ook. Maar toen er niks aan de hand bleek namen ze Nuno wel niet meer terug.
die rijdt allanger goed den Andrey. Groot talent alleen komt dat dit jaar pas redelijk tot uiting. Geschoold bij de Mapei U23 ploeg.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:00 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Waar komt die Kashechkin opeens vandaan?
Volgens mij werd hij geschoold bij de Espoirs van Domo , niet bij die Mapei U23 (want hij werd ook meteen prof bij Domo)quote:Op zondag 5 juni 2005 22:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die rijdt allanger goed den Andrey. Groot talent alleen komt dat dit jaar pas redelijk tot uiting. Geschoold bij de Mapei U23 ploeg.
Hij mag sowieso wel een bezwaar aantekenen tegen zijn ontslag. Ik weet niet hoe het volgens de spaanse wetgeving is, maar volgens de Nederlandse wetgeving is een ontslag op heter daad (op grond van positiviteit van 1 dopingtest) onrechtmatig.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:05 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze de grote jongens ook zo weg sturen, zo niet dan mag Ribeiro mooi naar de commissie gelijke behandeling
Klopt idd bij Domo prof geworden. Ik was in de war met zijn ploegmaat en landgenoot Muravyev. En dat was ook bij Sweet Paradise - Quick-Step.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij geschoold bij de Espoirs van Domo , niet bij die Mapei U23 (want hij werd ook meteen prof bij Domo)
Zie je nu wel want toen Mapei ophield ging Sweet Paradise want zo heette die ploeg egl naar Domo en toen nog een jaar naar Quick-Step. Kortom het is egl een poulain van Lefevre.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:12 schreef gorgg het volgende:
Kashechkin heeft wel voor Mapei u23 gereden. In 2000 bv.
Btw, wat een sterk beloftenteam was dat eigenlijk wel niet in 2000 en 2001.![]()
Nuyens een sprinter?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:34 schreef NRH het volgende:
2 minuut 18 op 24 km van de meet.
Credit en Discovery rijden op kop. Hushovd is zo ongeveer de enige pure sprinter hier, dus het zou me verrassen als niet won. Concurrenten zijn in ieder geval O'Grady en Hunter. Misschien ook Nuyens, Horillo, Flecha en Rebellin. Hincapie behoudt braaf zijn leiderstrui.
We weten evenveel als jij, Dauphine komt niet op tv.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:59 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Vertel, ik zit hier op kantoor, wie of wie....ook sprinters van naam...
www.eurosport.comquote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef NRH het volgende:
Niemand heeft beelden.
Ik gebruik de officiële site: http://www.criterium.ledauphine.com/criterium05/direct.php
Waar haal jij je informatie vandaan?
Eurisport vernieuwd automatisch...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef NRH het volgende:
Minder dan 3 km. Ik weet dat ze daar hard doortrappen, maar zo vaak als ik op vernieuwen druk.. Da's pas een prestatie
Maar is wel beduidend langzamer..quote:Op maandag 6 juni 2005 16:05 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Eurisport vernieuwd automatisch...
Ja, maar tegen dat die de juiste namen te pakken hebben zijn we weer minuten verderquote:Op maandag 6 juni 2005 16:05 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Eurisport vernieuwd automatisch...
Oow, jullie wisten het alquote:Op maandag 6 juni 2005 16:09 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
And it's a victory for Credit Agricole's Norwegian giant Thor Hushovd! A great name, a great rider, a great victory!
quote:Hushovd is zo ongeveer de enige pure sprinter hier, dus het zou me verrassen als niet won. Concurrenten zijn in ieder geval O'Grady en Hunter.
Ronde van Zwitserland wordt in België uitgezonden, dus is het logisch dat Boonen en McEwen daar voor kiezen. Terwijl Crédit agricole zijn beste renners waarschijnlijk liever in Frankrijk inzet.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef NRH het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n Hushovd bewust kiest om hier te rijden om zo mensen als Boonen, Freire en McEwen te ontwijken en aanzienlijk meer kans op etappes heeft.. Ik zal het wel zo aanpakken namelijk, bijvoorbeeld met Freire.
Ik zag het net ook. Had het ook maar van velo-clubquote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Klopt niet
volledige uitslag hier : http://www.criterium.leda(...)pe1_classement_9.pdf
Hushovd is ook geen echte topsprinter. Is egl ook maar een sprinter van de 2e lijn zoals Hunter enzo dat ook is.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:12 schreef placebeau het volgende:
Kroniek van de voorspelde winnaar, er deed nog maar één topsprinter mee.
Nou, ik schat Hushovd wel ietsje hoger in dan een Hunter... Ik kan me herinneren dat Hushovd ooit wel eens een massasprint in de Tour won.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hushovd is ook geen echte topsprinter. Is egl ook maar een sprinter van de 2e lijn zoals Hunter enzo dat ook is.
tegen Freire, Boonen, Petacchi, McEwen leggen ze het gewoon af. Ook JP Nazon legt ze er gewoon op normaal. En wellicht Zabel ook nog
Ik zeg toch ook niet dat Hunter beter is. Ik zeg alleen dat Hushovd niet onder het rijtje van de echte topsprinters valt. En Hunter ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, ik schat Hushovd wel ietsje hoger in dan een Hunter... Ik kan me herinneren dat Hushovd ooit wel eens een massasprint in de Tour won.
Kirsipuu won die etappe in een ontsnapping. Niet in een massasprint.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat Hunter beter is. Ik zeg alleen dat Hushovd niet onder het rijtje van de echte topsprinters valt. En Hunter ook niet.
Kirsipuu won verleden jaar ook een tour-etappe maar dat is ook geen echte topsprinter (meer).
Tja, bij deze hoort ie niet, maar van dit deelnemersveld is hij toch wel duidelijk de beste.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hushovd is ook geen echte topsprinter. Is egl ook maar een sprinter van de 2e lijn zoals Hunter enzo dat ook is.
tegen Freire, Boonen, Petacchi, McEwen leggen ze het gewoon af. Ook JP Nazon legt ze er gewoon op normaal. En wellicht Zabel ook nog
de 1e rit was dat verleden jaar. Was een sprint en geen ontsnapping. Dit was toen de top 10;quote:Op maandag 6 juni 2005 17:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kirsipuu won die etappe in een ontsnapping. Niet in een massasprint.
Ja dat sowiesoquote:Op maandag 6 juni 2005 17:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Tja, bij deze hoort ie niet, maar van dit deelnemersveld is hij toch wel duidelijk de beste.
Ben ik niet met je eens. Petacchi en McEwen vind ik de enige pure massasprinters van de namen die je noemt. Boonen en Freire zijn mi meer klassieker mannen. Ik denk dat Hushovd ook beter in het rijtje klassiekerrenners/sprinters geplaatst kan worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
twee ritten na elkaar zelfs.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:18 schreef gorgg het volgende:
Denk niet dat Boonen gevallen is vorig jaar in de tour (behalve ergens in een bergrit), wel schoot hij in de eerste en tweede rit door zijn ketting.
Ja ok wat betreft Boonen/Freire ben ik het met je eens. Boonen moet het idd meer van de kracht hebben die hij heeft dan van de pure klasse in sprints. Freire kan het hoofdzakelijk alleen afmaken na de kaap van de 200 km en na veel bergjes.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:17 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Petacchi en McEwen vind ik de enige pure massasprinters van de namen die je noemt. Boonen en Freire zijn mi meer klassieker mannen. Ik denk dat Hushovd ook beter in het rijtje klassiekerrenners/sprinters geplaatst kan worden.
Een Guidi, Hunter of Edo vind ik een sprinter van de tweede lijn, Hushovd vind ik een topsprinter, maar niet perce in de massasprints.
Ah nee Jimmy Casper was het die op zijn plaat ging. Maar ja wanneer trapt Boonen niet door zijn ketting heenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:18 schreef gorgg het volgende:
@Bartoli
Denk niet dat Boonen gevallen is vorig jaar in de tour (behalve ergens in een bergrit), wel schoot hij in de eerste en tweede rit door zijn ketting.
Ja, kut was dat.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:25 schreef placebeau het volgende:
twee ritten na elkaar zelfs.
Wees maar voorbereid in de komende Tour. dat excuus van Tom gaan we nog vaak horenquote:
Nu zijn z'n fietsen al wat beter aangepastquote:Op maandag 6 juni 2005 23:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Wees maar voorbereid in de komende Tour. dat excuus van Tom gaan we nog vaak horen![]()
@Zjwegel; Ich weit waal dat Jeroen der Bobby op siene moel gehauwe hei. Maar van dat stuur niet echt
Moet er idd ook niet aandenken dat iemand in volle sprint op zijn bek gaat doordat zijn stuur afbrak
Crankstel was het van Boonen. In het tijdschrift Fiets staat nu een interview met 'm, waarin 'ie zegt dat dankzij hem FSA nu geen materiaalleverancier is van Quick-Step. Leuke reclame voor FSA.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ah nee Jimmy Casper was het die op zijn plaat ging. Maar ja wanneer trapt Boonen niet door zijn ketting heen. Die gast breekt nog eens zijn stuur over in volle sprints op die manier. Die gebruikt zoveel kracht wat egl niet goed is voor het materiaal.
Ik ben niet zo goed in frans, maar waar staat dat het een saaie kopgroep is danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:01 schreef NRH het volgende:
Etappe 2
Een saaie kopgroep van vier man heeft zich gevormd, allemaal Fransen.![]()
Sur un ralentissement du peloton, les 4 hommes de tête parviennent à accroître leur avance désormais égal à 1'30. Rappel des échappés : l'homme du Beaujolais, Frédéric Bessy (Cofidis), Samuel Dumoulin (AG2R), Frédéric Finot (Française des Jeux) et Anthony Charteau (Bouygues Telecom).
20?? Da's best veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:41 schreef Ambrosius het volgende:
De vier hebben ondertussen bijna 20 minuten voorsprong.
Als ze boven de 10 minuten blijven, en er zit een redelijke klimmer tussen kan het nog leuk worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef Wombcat het volgende:
Dan gaat één van hen ook de leiderstrui pakken.
Zitten zo op het oog geen echte klimmers tussen, dus niet gevaarlijk voor de eindzege (maar je weet maar nooit, ook in de Ronde van Zwitserland zo eens een onbekende winnaar gehad, kan effe niet meer op zijn naam komen).
Dat was Christophe Agnolutto. Die hield Camenzind op die manier van de eindzege af.quote:[b]Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 (maar je weet maar nooit, ook in de Ronde van Zwitserland zo eens een onbekende winnaar gehad, kan effe niet meer op zijn naam komen).
* Wombcat vindt het jammer dat Van Huffel er niet bij zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ze boven de 10 minuten blijven, en er zit een redelijke klimmer tussen kan het nog leuk worden.
die bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat was Christophe Agnolutto. Die hield Camenzind op die manier van de eindzege af.
Moet wel anders kan het gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef Wombcat het volgende:
En met 50 km was het nog 13:25??
Da's 3½ minuut verloren in 10 km??? Zit er een col in of zo?
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Joene het volgende:
Wordt het ergens uitgezonden?
KUTquote:
Die blijven voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
4.40 met nog 15 km te gaan.
Boogerd zie je wsch nog op het NK, en Armstrong op de ploegentijdrit in Eindhoven (die wordt toch uitgezonden, mag ik hopen)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:28 schreef Joene het volgende:
[..]
KUTdus geen boogie en armstrong op de tv voor de tour meeR?
Of de enige die er echt voor ging bij die sprints.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:34 schreef placebeau het volgende:
Dumoulin heeft al twee tussensprinten gewonnen, dus dat lijkt me de snelste van de vier.
Maar Boogerd wordt geen kampioen ('t is weer in Rotterdam).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:35 schreef placebeau het volgende:
[..]
Boogerd zie je wsch nog op het NK, en Armstrong op de ploegentijdrit in Eindhoven (die wordt toch uitgezonden, mag ik hopen)
Hij werd gisteren ook achtste in de massasprint, voor zover dat iets zegt, ik zie persoonlijk Finot d'r nog vandoor gaan....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:34 schreef placebeau het volgende:
Dumoulin heeft al twee tussensprinten gewonnen, dus dat lijkt me de snelste van de vier.
En dat deed hij ook, op 3 km van de meet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:38 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Hij werd gisteren ook achtste in de massasprint, voor zover dat iets zegt, ik zie persoonlijk Finot d'r nog vandoor gaan....
Wie gelooft me nog als ik zeg dat ik dat niet gelezen had.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En dat deed hij ook, op 3 km van de meet.
Armstrong rijdt wel bij de eerste 5, denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Sheva het volgende:
vandaag dus een tijdrit:
http://www.bicirace.com/race/2005/DauphineLibere3.html
uitkijken dus hoever armstrong al in vorm is..tip vandaag pereiro als dagwinnaar
Als hij vandaag niet bij de eerste 5 rijdt, heb ik behoorlijke twijfels over zijn vorm. Ik tip Landis vandaag voor de overwinning.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Armstrong rijdt wel bij de eerste 5, denk ik.
Ik tip ook Landis, of anders Leipheimer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als hij vandaag niet bij de eerste 5 rijdt, heb ik behoorlijke twijfels over zijn vorm. Ik tip Landis vandaag voor de overwinning.
je hebt de bril wel nodig:quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zat nog te denken aan Peschel, maar er zit blijkbaar ook nog wat klimwerk in die tijdrit vandaag
Blijkbaar heeft die dat gehoord want Uwe heeft tot nu toe de snelste tijd;quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zat nog te denken aan Peschel, maar er zit blijkbaar ook nog wat klimwerk in die tijdrit vandaag
Waar las ik laatst toch dat Klöden Der Jan zou steunen in de Tour, volgens mij moet ie gewoon weer voor eigen kansen gaan en Lance d'r op leggen dit jaar...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou Klöden dan toch beter in vorm zijn dan de meesten de laatste tijd dachten ...
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Waar las ik laatst toch dat Klöden Der Jan zou steunen in de Tour, volgens mij moet ie gewoon weer voor eigen kansen gaan en Lance d'r op leggen dit jaar...
Nee hoor, want het wordt de tour van Ullrich dit jaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Waar las ik laatst toch dat Klöden Der Jan zou steunen in de Tour, volgens mij moet ie gewoon weer voor eigen kansen gaan en Lance d'r op leggen dit jaar...
En maar 7 seconden dan Kloden. Ben benieuwd wat Lance doet, lijkt me niet dat hij dit gaat winnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef Bartoli het volgende:
Heras rijdt niet eens een slechte tijd is nog sneller dan Dekker en maar dikke 20 sec langzamer dan Posthuma
Betekend dat niet dat ie te langzaam is om vernoemd te worden?? Verwacht 't eigenlijk wel...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef Bartoli het volgende:
...
Van Landis ontbreken de tijden jammer genoeg
Wat te denken van Lance-il Falco-Popoquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Ik zie Ulricht-Vino-Klöden, kan Armstrong daar tegenop???
Dat uur kom wel heel dicht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Bartoli het volgende:
Botero snelste tijd; 1'00'06.
Leipo vast wel denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef Bartoli het volgende:
ben benieuwd of ze onder het uur gaan rijden
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Il Falco, Vino, Popo, Leipo, ik moet even gniffelen om de namen....een argeloze voorbijganger weet niet waar ie uit is gekomen
![]()
quote:
Leipheimer nog. Dat is de enigste die Botero van de dubbelslag kan afhoudenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog favorieten die moeten binnenkomen, nee zeker?
Dat is spannend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef Bartoli het volgende:
Sorry net andersom;
Botero wint de tijdrit met 1sec op Leipheimer. Leipheimer wel leider.
De afgelopen 2 jaar was hij toch ook telkens al 8ste in de Dauphiné hoor. Hij is misschien net iets beter dit jaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:55 schreef mbn het volgende:
Leipheimer, verrassend.
Moeten we nu ook openeens rekening gaan houden met hem voor de Tour? Eens afwachten wat hij de komende dagen bergop kan doen.
Wordt daar ook totaal niks van uitgezonden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Bartoli het volgende:
Morgen op de Ventoux zullen we meer weten hoe het nu echt zit
Alleen op de Franse TV!! En anders moet je toch wachten tot die 2 minuten uitzending of minder bij de NOS met commentaar van Joris van de Bergquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wordt daar ook totaal niks van uitgezonden?![]()
Ja vanaf Zaterdag iedere dag live op één. En de week erna zondag ook nog de ploegentijdrit in eindhoven op Canvas.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:15 schreef TimoBasso het volgende:
Ronde van Zwitserland komt toch gewoon op de belg.. heb ik gehoord?
De Franse TV zendt ook niks live uit hoor ... (tenzij dit weekend)quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Alleen op de Franse TV!! En anders moet je toch wachten tot die 2 minuten uitzending of minder bij de NOS met commentaar van Joris van de Berg
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef Ereinion het volgende:
Dat is Joseba, niet Haimar.
ofwel het jongere broertje van Haimarquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef Ereinion het volgende:
Dat is Joseba, niet Haimar.
Idd helemaal gelijk aan. Snap ook niet dat België Zwitserland verkiest boven de Dauphine Libere(ja ok zal wel veel goedkoper zijn geweeest maar toch).quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:54 schreef mitt het volgende:
maar een klim naar de Mount Ventoux zou je toch sowieso moeten laten zien?
eigenlijk wel iets voor de NOS, schitterende tv verzekerd.
Kan ik nog wel een beetje volgen, dat Zwitserland wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd helemaal gelijk aan. Snap ook niet dat België Zwitserland verkiest boven de Dauphine Libere(ja ok zal wel veel goedkoper zijn geweeest maar toch).
Nouja België zend tenminste nog wat uit. De NOS heeft volgend jaar denk ik wel wat geld over voor dit soort koesen.
Ik ben bang dat de Dauphine schreeuwend duur is om uit te zenden. Is er wel eens een Franse zender die het uitzend?? Dat de NOS niet eens een mini-samenvatting d'r voor over heeft vind ik wel jammer...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:56 schreef Wombcat het volgende:
NOS? Weten die dan dat de Dauphiné verreden wordt?
nou ja, bij wijze van spreken dan, maar die zenden alleen maar de echt hele grote wedstrijden uit. Zelfs de Giro en Vuelta doen ze in twee zinnen in het sportjournaal 's avonds. Nee, was meer iets voor BRT geweest
Tja dat kon je ook weten, voor de Rabo tijd rijden de renners altijd goed - Rabo raakt geintereseert - renner gaat naar Rabo - rijd geen deuk in een pak boter - gaat weg - wint.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:12 schreef 9christensen het volgende:
Leipheimer is weg bij Rabo en ineens gaat ie vlammen
of zou het dan toch zo zijn dat Rabo een van de weinige ploegen is waar geen structureel dopinggebruik isquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja dat kon je ook weten, voor de Rabo tijd rijden de renners altijd goed - Rabo raakt geintereseert - renner gaat naar Rabo - rijd geen deuk in een pak boter - gaat weg - wint.
Nu staat hij na 4 dagen eerste zegt nog niet zo gek veel maar toch.
Als Rabo een voetbalploeg was zou er al lang een nieuwe trainer staan
Ja, treurig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:51 schreef Wombcat het volgende:
Klassement nu:
1. Leipheimer
2. Botero
3. Armstrong
4. Landis
5. Hincapie
6. Vinokourov
Morgen mooie rit op Mont Ventoux.
Echt jammer dat 't niet op tv is.
Niet dat ik het kunnen zien trouwens.
Da's waar. Maar ze staan nu toch ook nog gedeeld eerste? Samen met die pillenfabriek.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:28 schreef placebeau het volgende:
ah, jongens, voor de giro was ra^bo leider in de protour stand, dus zo slecht zijn ze niet.
Die wel ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
Ronde van Zwiterland wel toch? Moeten we het daar maar mee doen.
nee dat alti-trainer teamquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ze staan nu toch ook nog gedeeld eerste? Samen met die pillenfabriek.
Tsja van die davitamientjes wordt je dan wel erg snel beterquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
pun was intended, maar Davitamon is ook 'gewoon' een pillenfabriek
Jaksche, de nummer 1 van mijn pronoquote:Zeven renners kiezen het hazenpad: Nicolas Vogondy (Crédit Agricole), Daniele Becke (Iles Baleares-Caisse d'Epargne), José Gutierrez (Phonak), Jorg Jaksche (Liberty Seguros Würth), Devis Miorin (Liquigas-Bianchi), Constantino Zaballa (Saunier Duval-Prodir) en Elia Rigotto (Domina Vacanze). Zij fietsen een voorsprong van 1'20" bij elkaar.
Klöden valt zwaar tegen.quote:Le peloton est scindé en 2. Le 2e groupe comprend 27 coureurs dont Klöden et Nicolas Jalabert.
quote:14:37 :
Retard peloton 3 mn 55
ja dat hebben ze ook zeker wel nodigquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:44 schreef placebeau het volgende:
Ze hebben ineens weer 4 minuten voorsprong.
Menchov ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:35 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Voorbereidingen om Boogerd te lanceren??.....yeah right
Ofwel hebben ze niet door dat Leipheimer een nieuwe ploeg heeft , ofwel rijden ze voor Menchov uiteraard ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:35 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Voorbereidingen om Boogerd te lanceren??.....yeah right
Op France 2 kluisteren ze momenteel met spannende Duitse politieseries uit de oude doos de kijkers aan de buis ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:40 schreef hetsjhokleek het volgende:
Dit zijn de momenten dat je een televisieuitzending het meeste mist.
Landis zit bij Phonak nu héquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:45 schreef hetsjhokleek het volgende:
Beltran en Landis
Landisquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:45 schreef hetsjhokleek het volgende:
Beltran en Landis
Hoe goed laatstgenoemde is zullen we volgende week wellicht weten ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:04 schreef BVO het volgende:
Leipheimer goed zeg.. ben benieuwd wie het kopmanschap zal nemen, hij of Totschnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |