je hebt de bril wel nodig:quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zat nog te denken aan Peschel, maar er zit blijkbaar ook nog wat klimwerk in die tijdrit vandaag
Blijkbaar heeft die dat gehoord want Uwe heeft tot nu toe de snelste tijd;quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zat nog te denken aan Peschel, maar er zit blijkbaar ook nog wat klimwerk in die tijdrit vandaag
Waar las ik laatst toch dat Klöden Der Jan zou steunen in de Tour, volgens mij moet ie gewoon weer voor eigen kansen gaan en Lance d'r op leggen dit jaar...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou Klöden dan toch beter in vorm zijn dan de meesten de laatste tijd dachten ...
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Waar las ik laatst toch dat Klöden Der Jan zou steunen in de Tour, volgens mij moet ie gewoon weer voor eigen kansen gaan en Lance d'r op leggen dit jaar...
Nee hoor, want het wordt de tour van Ullrich dit jaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Waar las ik laatst toch dat Klöden Der Jan zou steunen in de Tour, volgens mij moet ie gewoon weer voor eigen kansen gaan en Lance d'r op leggen dit jaar...
En maar 7 seconden dan Kloden. Ben benieuwd wat Lance doet, lijkt me niet dat hij dit gaat winnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef Bartoli het volgende:
Heras rijdt niet eens een slechte tijd is nog sneller dan Dekker en maar dikke 20 sec langzamer dan Posthuma
Betekend dat niet dat ie te langzaam is om vernoemd te worden?? Verwacht 't eigenlijk wel...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef Bartoli het volgende:
...
Van Landis ontbreken de tijden jammer genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |