die rijdt allanger goed den Andrey. Groot talent alleen komt dat dit jaar pas redelijk tot uiting. Geschoold bij de Mapei U23 ploeg.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:00 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Waar komt die Kashechkin opeens vandaan?
Volgens mij werd hij geschoold bij de Espoirs van Domo , niet bij die Mapei U23 (want hij werd ook meteen prof bij Domo)quote:Op zondag 5 juni 2005 22:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die rijdt allanger goed den Andrey. Groot talent alleen komt dat dit jaar pas redelijk tot uiting. Geschoold bij de Mapei U23 ploeg.
Hij mag sowieso wel een bezwaar aantekenen tegen zijn ontslag. Ik weet niet hoe het volgens de spaanse wetgeving is, maar volgens de Nederlandse wetgeving is een ontslag op heter daad (op grond van positiviteit van 1 dopingtest) onrechtmatig.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:05 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze de grote jongens ook zo weg sturen, zo niet dan mag Ribeiro mooi naar de commissie gelijke behandeling
Klopt idd bij Domo prof geworden. Ik was in de war met zijn ploegmaat en landgenoot Muravyev. En dat was ook bij Sweet Paradise - Quick-Step.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij geschoold bij de Espoirs van Domo , niet bij die Mapei U23 (want hij werd ook meteen prof bij Domo)
Zie je nu wel want toen Mapei ophield ging Sweet Paradise want zo heette die ploeg egl naar Domo en toen nog een jaar naar Quick-Step. Kortom het is egl een poulain van Lefevre.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:12 schreef gorgg het volgende:
Kashechkin heeft wel voor Mapei u23 gereden. In 2000 bv.
Btw, wat een sterk beloftenteam was dat eigenlijk wel niet in 2000 en 2001.![]()
Nuyens een sprinter?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:34 schreef NRH het volgende:
2 minuut 18 op 24 km van de meet.
Credit en Discovery rijden op kop. Hushovd is zo ongeveer de enige pure sprinter hier, dus het zou me verrassen als niet won. Concurrenten zijn in ieder geval O'Grady en Hunter. Misschien ook Nuyens, Horillo, Flecha en Rebellin. Hincapie behoudt braaf zijn leiderstrui.
We weten evenveel als jij, Dauphine komt niet op tv.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:59 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Vertel, ik zit hier op kantoor, wie of wie....ook sprinters van naam...
www.eurosport.comquote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef NRH het volgende:
Niemand heeft beelden.
Ik gebruik de officiële site: http://www.criterium.ledauphine.com/criterium05/direct.php
Waar haal jij je informatie vandaan?
Eurisport vernieuwd automatisch...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef NRH het volgende:
Minder dan 3 km. Ik weet dat ze daar hard doortrappen, maar zo vaak als ik op vernieuwen druk.. Da's pas een prestatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |