ofwel het jongere broertje van Haimarquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef Ereinion het volgende:
Dat is Joseba, niet Haimar.

Idd helemaal gelijk aan. Snap ook niet dat België Zwitserland verkiest boven de Dauphine Libere(ja ok zal wel veel goedkoper zijn geweeest maar toch).quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:54 schreef mitt het volgende:
maar een klim naar de Mount Ventoux zou je toch sowieso moeten laten zien?
eigenlijk wel iets voor de NOS, schitterende tv verzekerd.

Kan ik nog wel een beetje volgen, dat Zwitserland wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd helemaal gelijk aan. Snap ook niet dat België Zwitserland verkiest boven de Dauphine Libere(ja ok zal wel veel goedkoper zijn geweeest maar toch).
Nouja België zend tenminste nog wat uit. De NOS heeft volgend jaar denk ik wel wat geld over voor dit soort koesen.

Ik ben bang dat de Dauphine schreeuwend duur is om uit te zenden. Is er wel eens een Franse zender die het uitzend?? Dat de NOS niet eens een mini-samenvatting d'r voor over heeft vind ik wel jammer...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:56 schreef Wombcat het volgende:
NOS? Weten die dan dat de Dauphiné verreden wordt?
nou ja, bij wijze van spreken dan, maar die zenden alleen maar de echt hele grote wedstrijden uit. Zelfs de Giro en Vuelta doen ze in twee zinnen in het sportjournaal 's avonds. Nee, was meer iets voor BRT geweest

Tja dat kon je ook weten, voor de Rabo tijd rijden de renners altijd goed - Rabo raakt geintereseert - renner gaat naar Rabo - rijd geen deuk in een pak boter - gaat weg - wint.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:12 schreef 9christensen het volgende:
Leipheimer is weg bij Rabo en ineens gaat ie vlammen

of zou het dan toch zo zijn dat Rabo een van de weinige ploegen is waar geen structureel dopinggebruik isquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja dat kon je ook weten, voor de Rabo tijd rijden de renners altijd goed - Rabo raakt geintereseert - renner gaat naar Rabo - rijd geen deuk in een pak boter - gaat weg - wint.
Nu staat hij na 4 dagen eerste zegt nog niet zo gek veel maar toch.
Als Rabo een voetbalploeg was zou er al lang een nieuwe trainer staan

Ja, treurig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:51 schreef Wombcat het volgende:
Klassement nu:
1. Leipheimer
2. Botero
3. Armstrong
4. Landis
5. Hincapie
6. Vinokourov
Morgen mooie rit op Mont Ventoux.
Echt jammer dat 't niet op tv is.
Niet dat ik het kunnen zien trouwens.

Da's waar. Maar ze staan nu toch ook nog gedeeld eerste? Samen met die pillenfabriek.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:28 schreef placebeau het volgende:
ah, jongens, voor de giro was ra^bo leider in de protour stand, dus zo slecht zijn ze niet.

Die wel ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
Ronde van Zwiterland wel toch? Moeten we het daar maar mee doen.

nee dat alti-trainer teamquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ze staan nu toch ook nog gedeeld eerste? Samen met die pillenfabriek.

Tsja van die davitamientjes wordt je dan wel erg snel beterquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
pun was intended, maar Davitamon is ook 'gewoon' een pillenfabriek

Jaksche, de nummer 1 van mijn pronoquote:Zeven renners kiezen het hazenpad: Nicolas Vogondy (Crédit Agricole), Daniele Becke (Iles Baleares-Caisse d'Epargne), José Gutierrez (Phonak), Jorg Jaksche (Liberty Seguros Würth), Devis Miorin (Liquigas-Bianchi), Constantino Zaballa (Saunier Duval-Prodir) en Elia Rigotto (Domina Vacanze). Zij fietsen een voorsprong van 1'20" bij elkaar.

Klöden valt zwaar tegen.quote:Le peloton est scindé en 2. Le 2e groupe comprend 27 coureurs dont Klöden et Nicolas Jalabert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |