ja, ik had niet eens de kans om goatse te plaatsenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef fratsman het volgende:
Ruis, waarom moest dit topic dicht? Ik heb het plaatje ook al eens achter een link gepost in een serieus topic, en dat bleef ook gewoon open.
hier dus...
ik liet het topic open omdat er vrij ludiek gepost werd, en belang bij een topic met allemaal goatse, tubgirl en dat soort posts heb ik niet echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef fratsman het volgende:
Ruis, waarom moest dit topic dicht? Ik heb het plaatje ook al eens achter een link gepost in een serieus topic, en dat bleef ook gewoon open.
hier dus...
Was er een stemronde dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:09 schreef cerror het volgende:credit aan iedereen die ja stemde voor BS.
Geen idee drekh, maar ik vind het een goede beslissing.quote:
Ik schreeuwde altijd zo hard dat iemand een kans moet krijgen voordat je een oordeel geeft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee drekh, maar ik vind het een goede beslissing.
Suggereer je nu dat de aanstelling van bieslook slecht gaat uitpakken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik schreeuwde altijd zo hard dat iemand een kans moet krijgen voordat je een oordeel geeft.
Mag ik daar op terug komen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:04 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik liet het topic open omdat er vrij ludiek gepost werd, en belang bij een topic met allemaal goatse, tubgirl en dat soort posts heb ik niet echt.
Ik suggereerde het wel, kan het echter niet goed onderbouwen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat de aanstelling van bieslook slecht gaat uitpakken?
Want ik zeg dus net dat ik het een goede beslissing vind.
Moah, wel mee eens...quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik suggereerde het wel, kan het echter niet goed onderbouwen.
Dus ik moet dan eigenlijk mijn bek houden en normaal doen.
Toffe quote in je sig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:38 schreef Gizmore het volgende:
Leuk dat het verandert is, maar #527?Ik wist niet dat er hiervoor al zóveel waren geweest
in het motto van het topic is het wel lekker verwarrend dus laat maar staan..
Best jammer idd dat VAC niet doorhad van wie die site is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
Slaperige zwervers in de V&D.
Whehehe, hard.
hoe denk je dat ie aan de link kwam, sherlock.. hij stond niet toevallig als homepage bij de TS ingesteld zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Best jammer idd dat VAC niet doorhad van wie die site is.
Geen idee, die kutknopjes bekijk ik nooit. Hij kón natuurlijk ook trouw bezoeker zijn. In dat geval is het dus topicverkloten, beetje jammer, voorheen had VAC allang een zooi plaatjes bij elkaar gezocht en er vrolijk aan meegedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoe denk je dat ie aan de link kwam, sherlock.. hij stond niet toevallig als homepage bij de TS ingesteld zeker?
Mein Kampf is niet verboden in NL.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef HuHu het volgende:
Is het toegestaan om te linken naar Mein Kampf, zoals in deze post gebeurd
Niks rechten er op, die zijn gewoon opgeeist. Zo maak je er een heilige graal van. Dom.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:55 schreef SG1 het volgende:
Mein Kampf is niet verboden in NL.
De rechten erop zijn in handen van de Nederlandse staat en die brengt het boek niet uit.
Een tijdje terug was het in België, waar ook de staat de rechten heeft, wel verkrijgbaar.
Klopt, maar ik meen mij te herinneren dat er op Fok! geen links naar Mein Kampf mogen worden geplaatst. Dit is in ieder geval door een moderator op de FP eens gemeld.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:55 schreef SG1 het volgende:
[..]
Mein Kampf is niet verboden in NL.
De rechten erop zijn in handen van de Nederlandse staat en die brengt het boek niet uit.
Een tijdje terug was het in België, waar ook de staat de rechten heeft, wel verkrijgbaar.
Overigens wacht ik nog op de hebreeuwse vertaling..
stupid als dat waar is. plain stupid.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:28 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik meen mij te herinneren dat er op Fok! geen links naar Mein Kampf mogen worden geplaatst. Dit is in ieder geval door een moderator op de FP eens gemeld.
Dumdiedumdumdiedumduuumdiedumdiedum.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:30 schreef MUUS het volgende:
*wachtmuziekje aanzet*
Dat is meer een lift muziekje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dumdiedumdumdiedumduuumdiedumdiedum.
Wie fluisterde u zo in het oor?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:19 schreef MUUS het volgende:
Het boek is niet verboden en je kan het inkijken in de bieb, dus lezen op internet is ook geen probleem.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:19 schreef MUUS het volgende:
Het boek is niet verboden en je kan het inkijken in de bieb, dus lezen op internet is ook geen probleem.
Het begint met Sh en eindigt op moopy.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie fluisterde u zo in het oor?
Jij hebt je verantwoordelijkheid als moderator zeer serieus genomen. Hulde!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het begint met Sh en eindigt op moopy.
Ik zag het probleem van die link niet zo, maar checken kan geen kwaad..
Havoc en Ruis durfden niet, dus ik moest wel. Bikkel die ik ben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:32 schreef Jordy-B het volgende:
Fetish voor slotjes!
Voel je je nu niet vies en gebruikt?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Havoc en Ruis durfden niet, dus ik moest wel. Bikkel die ik ben..
Doe eens lief.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:32 schreef _The_General_ het volgende:
Tering kriebel wat een debiel wijf.
Kan iemand iets aan deze klootzak doen ?
TS moeten ze ter plekke doodschoppen en zijn lijk in het ijselmeer gooien. Is dat lief genoeg?quote:
Vervuiling van zo'n puik meer is NOOIT leukquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
TS moeten ze ter plekke doodschoppen en zijn lijk in het ijselmeer gooien. Is dat lief genoeg?
Jeetje.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
TS moeten ze ter plekke doodschoppen en zijn lijk in het ijselmeer gooien. Is dat lief genoeg?
Veel te mild nog zelfs... En de TS vind het nog humor ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |