Voorbeelden staan hieronder of in het vorige topic..quote:Op zondag 5 juni 2005 14:01 schreef Bulletstar het volgende:
Hallo, Ik heb ff een leuk spelletje! Je moet elkaar qouten, maar dan verander je de tekst die de vorige user zei.
Dus de volgende poster moet mij qouten en dan de tekst veranderen!.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:48 schreef Intergalactrick het volgende:
kuttopic
ofcoursequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:42 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
ik wel wel meekijken![]()
mag wel he?![]()
quote:
Stond ook al in het vorige topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:48 schreef Intergalactrick het volgende:
Mooiere titelMaar niet zo mooi als ik
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Stond ook al in het vorige topicAls iemand nog ff wat voorbeelden wil maken? Ik ben namelijk te dom om iets zelf te verzinnen
![]()
got a problem with thatquote:
'een echte vent'. yeah rightquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:53 schreef Jett het volgende:
[..]
got a problem with that![]()
nee ruff is de eerste voor mij
na tig chicks geprobeerd te hebben, is het nu tijd voor een echte vent
ja dat ruik ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:55 schreef MarkyB het volgende:
ik ben gay, en zeik teveel
Vreemd heh, met jou IQquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:55 schreef MarkyB het volgende:
Leuk topic, hier was ik nooit zelf opgekomen!
Dat was dan ver voor mijn tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:55 schreef MarkyB het volgende:
euhm dit was een origineel idee!!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef Bioslock het volgende:
Rustig aan! Niet te gay, mensen. Anders gooi ik deze op slot.
Gaan we dreigen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef Bioslock het volgende:
Rustig aan! Niet te gay, mensen. Anders gooi ik deze op slot. Want ik ben echt een machtsbeluste dictator
Je bent een MOD!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef Bioslock het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben zwaar overtijden ik denk dat het van jou is Gizmore
Je had de vorige eens moeten lezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef Bioslock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |