Heb je nog een speciaal model, dat je kan aanraden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
Laat je snor staan.
Geef me dan tenminste een nederlandse vertalingquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:30 schreef SwOoSh het volgende:
ik heb nog wel een leuk boek voor je
http://www.crusader.net/texts/mk/
Kleintje is goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Heb je nog een speciaal model, dat je kan aanraden?
Dictatuur, geen oorlogquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:32 schreef Casparovvv het volgende:
- richt een partij op
- zorg voor 60 zetels
- schopt alle autochtonen het land uit
- kansloze antilliaanse jongeren smokkelen wel
- huurt 8 vliegtuigen van Onur air
- plaatst een paar terroristische aanslagen
- zet 250 standbeelden van je lul neer
Dan ben je er wel denk ik![]()
Smal, van neus tot bovenlip?quote:
Heb je nog een aan te raden land?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ga in het leger. Werk jezelf op tot super-generaal. Zorg dat je troepen je 100% trouw zijn. Val de regeringsgebouwen binnen en neem ze over. Voila.
*noteertquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:37 schreef Macchia_Nera het volgende:
En regel poolse hoeren tegen de verveling![]()
In een willekeurig Afrikaans land moet dat wel te doen zijn. Neem bij voorkeur een land dat rijk is aan natuurlijke hulpbronnen. Kassa!quote:
quote:When I've captured my adversary and he says, "Look, before you kill me, will you at least tell me what this is all about?" I'll say, "No." and shoot him. No, on second thought I'll shoot him then say "No."![]()
One of my advisors will be an average five-year-old child. Any flaws in my plan that he is able to spot will be corrected before implementation.![]()
-Congo: Veel oliequote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In een willekeurig Afrikaans land moet dat wel te doen zijn. Neem bij voorkeur een land dat rijk is aan natuurlijke hulpbronnen. Kassa!
Zal ik dan minister van Justitie worden ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:26 schreef kanaiken het volgende:
Het idee
Ik wil een ouderwetse dictatuur opzetten. Met mijzelf als alleenheerser.
Benodigheden
-Een geheime politie
58. If it becomes necessary to escape, I will never stop to pose dramatically and toss off a one-liner.quote:
Mits corruptquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zal ik dan minister van Justitie worden ?
Alle regimes daar zijn zo corrupt als de pest. Dat maakt het ook een stuk eenvoudiger om de bestaande regering omver te werpen. Er moet alleen geen burgeroorlog in het land heersen. Immers, dode onderdanen kun je niet meer uitbuitenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:43 schreef kanaiken het volgende:
Door die rellen in congo kan het natuurlijk wel eens makkelijk zijn daar de macht over te nemen. Of geeft een revolutie op een corrupt regime problemen?
Nu je het hebt over die burgeroorlog. Blijkbaar is het een vechtlustig volkje. Dat is dus niet goed. Ik heb een paar mensen nodig voor de geheime politie, het leger moet aan mijn kant staan (hoewel dat pussies zouden mogen zijn), maar het volk moet niet gewapend en/of vechtlustig zijn. Blijkbaar zijn die congo-mensen dat dus wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Alle regimes daar zijn zo corrupt als de pest. Dat maakt het ook een stuk eenvoudiger om de bestaande regering omver te werpen. Er moet alleen geen burgeroorlog in het land heersen. Immers, dode onderdanen kun je niet meer uitbuiten
Plaats even een plan van aanpak, even om je te testenquote:
Uiteraard ik, als persoonlijk assistent van de uber leider.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
*noteert
En wie zouden daar allemaal gebruik van mogen maken?
En verder is het natuurlijk ideaal als goedkope bonus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Uiteraard ik, als persoonlijk assistent van de uber leider.
En verder laat je gewoon lootjes trekken![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En verder is het natuurlijk ideaal als goedkope bonus.
Hmm, daar heb je wel gelijk in. Een vrouw in uniform straalt niet zoveel autoriteit uit als een man in uniform. Misschien als ze een kort kapsel neemt....quote:
Probeer eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:54 schreef DrDentz het volgende:
als ik je achternaam raad, mag ik dan je rechterhand worden
Hey.... geen gemenere wezens als vrouwen he !quote:
In goed overleg kunnen we natuurlijk wel een pakje ontwerpen zodat het wel wat lijktquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel gelijk in. Een vrouw in uniform straalt niet zoveel autoriteit uit als een man in uniform. Misschien als ze een kort kapsel neemt....
Daarom juistquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey.... geen gemenere wezens als vrouwen he !![]()
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef DrDentz het volgende:
zoet?
Met paardrijzweepje, die doet het altijd goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
In goed overleg kunnen we natuurlijk wel een pakje ontwerpen zodat het wel wat lijkt![]()
Heb je ervaring?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef Thomas B. het volgende:
Ik doe mee!
Mensen zeggen wel 's tegen mij dat ik een hele goede Kampfuhrer zou zijn
en hoge hakkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Met paardrijzweepje, die doet het altijd goed
En leer
jij word voor de leeuwen geworpenquote:
Je mag nog eens raden.quote:
Ik steek het op !! En zet een hele strenge bril op.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel gelijk in. Een vrouw in uniform straalt niet zoveel autoriteit uit als een man in uniform. Misschien als ze een kort kapsel neemt....
[14.gif]quote:
Dat is een betere keus. Er heerste lang een burgeroorlog tegen de president, maar nu is het er wel rustig. Tijd voor een nieuwe staatsgreep dus!quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:50 schreef kanaiken het volgende:
Is liberia een beter alternatief?
Aangenomenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik steek het op !! En zet een hele strenge bril op.
Uiteraard doe ik mijn haar los, als jij iets van een moeilijk chanteerbaar persoon nodig heb. Dan zetten we eerst mijn charmes in zodat ik hem daarna kan ombrengen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |