abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13451896
quote:
Op donderdag 25 september 2003 22:32 schreef pfaf het volgende:

[..]

gewoon een kwestie van voorbereiden: goede dosis, 2 pakken bar-le-duc en een vriend met mobiel en er is niets aan de hand

No way. Lees de verhalen maar door op een site waarvan ik de link eerder in dit topic heb gegeven. Geloof me, zelfs met een paar sitters erbij kan het flink uit de hand lopen. Zo geloofde een man dat er Orcs en Trollen aankwamen die hij moest vernietigen. Hij pakte een mes en ging vervolgens urenlang een bos te lijf. Die vrienden van hem, sitters, zijn ervandoor gegaan omdat ze als de dood voor hem waren. Je kunt echt van dat spul in een psychopaat veranderen.
  vrijdag 26 september 2003 @ 10:09:25 #102
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13452445
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 09:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

No way. Lees de verhalen maar door op een site waarvan ik de link eerder in dit topic heb gegeven. Geloof me, zelfs met een paar sitters erbij kan het flink uit de hand lopen. Zo geloofde een man dat er Orcs en Trollen aankwamen die hij moest vernietigen. Hij pakte een mes en ging vervolgens urenlang een bos te lijf. Die vrienden van hem, sitters, zijn ervandoor gegaan omdat ze als de dood voor hem waren. Je kunt echt van dat spul in een psychopaat veranderen.

gelezen, maar zoals ik zeg: voorbereiden Neem dan ook geen mes mee.
Tuurlijk kan het altijd mis gaan: zoals iemand die door het raam naar binnen sprong, daar kun je zelfs als sitter niets aan doen. Ergste lijkt me nog als je zoals best veel hadden, beestjes onder je huid krijgt en alles tot bloedens toe kapot krabt
pi_13452593
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 10:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

gelezen, maar zoals ik zeg: voorbereiden Neem dan ook geen mes mee.
Tuurlijk kan het altijd mis gaan: zoals iemand die door het raam naar binnen sprong, daar kun je zelfs als sitter niets aan doen. Ergste lijkt me nog als je zoals best veel hadden, beestjes onder je huid krijgt en alles tot bloedens toe kapot krabt

Maar bij bijna al die reacties stond al dat ze zich goed hadden voorbereid. Blijkbaar krijg je bijna 100% zeker een bad trip. Nouja, een bad trip is volgens velen een slechte benaming. Eerder een realistische nachtmerrie waar ze niet uit wakker werden. Sommigen gaan daarna voor een paar jaar het gekkenhuis in. Geen kinderspul. Zou je zoiets na al die verhalen nog durven?
  vrijdag 26 september 2003 @ 10:23:58 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13452739
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 10:16 schreef Disorder het volgende:

[..]

Maar bij bijna al die reacties stond al dat ze zich goed hadden voorbereid. Blijkbaar krijg je bijna 100% zeker een bad trip. Nouja, een bad trip is volgens velen een slechte benaming. Eerder een realistische nachtmerrie waar ze niet uit wakker werden. Sommigen gaan daarna voor een paar jaar het gekkenhuis in. Geen kinderspul. Zou je zoiets na al die verhalen nog durven?

een half blaadje in de thee schijnt je een heerlijke psychedelic droom te kunnen geven. t is iig goedkoper dan LSD en is een keer wat anders dan the usual shit. Maar ik denk noiot dat ik 50 van die zaadjes in zou durven nemen. ( k zou eerder een vriend charteren en om hem lachen hoe hij 2 dagen lang tegen lantaarnpalen praat en sigaretten ronddeelt terwijl er niemand is )
  dinsdag 4 november 2003 @ 23:33:25 #105
67251 thijs121
Interfacing
pi_14390581
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 10:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

een half blaadje in de thee schijnt je een heerlijke psychedelic droom te kunnen geven. t is iig goedkoper dan LSD en is een keer wat anders dan the usual shit. Maar ik denk noiot dat ik 50 van die zaadjes in zou durven nemen. ( k zou eerder een vriend charteren en om hem lachen hoe hij 2 dagen lang tegen lantaarnpalen praat en sigaretten ronddeelt terwijl er niemand is )

heel aardige vriend ben jij

thijs

And music Will change the world
pi_14390840
Wir haben es nicht gewusst
pi_14391602
pfff heb wel eens een geeltje paddoos gegeten op de morgen, nadat ik een goed feest had gehad van zondag op maandag, was vakantie toen, toen heb ik me beste trip gehad, maar mezelf iets aandoen lijkt me sterk, of die kerel dacht dat ze pik en ze tong in een duistere slang veranderde en dat hij zo para was, dat hij ze er maar af chopte.
Maar zijn er niet een paar foto`s van hoe die gozer er nu uit ziet?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_14391762
Thee van Pikzwik?
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
pi_18926191
*kick*

Hallucinaties onder invloed van zulke planten is echt niet gezond. Ik plaats hier ff een link van een foto, dat echt veeeeel verder gaat dan wat de jongen uit het nieuwsbericht heeft gedaan. Ik doe expres linken, want de foto is echt niet smakelijk. kijken op eigen risico dus....

KLIKKEN OP EIGEN RISICO
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:36:39 #110
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_18926240
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:35 schreef fratsman het volgende:
*kick*

Hallucinaties onder invloed van zulke planten is echt niet gezond. Ik plaats hier ff een link van een foto, dat echt veeeeel verder gaat dan wat de jongen uit het nieuwsbericht heeft gedaan. Ik doe expres linken, want de foto is echt niet smakelijk. kijken op eigen risico dus....

KLIKKEN OP EIGEN RISICO

Bizar
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:42:47 #111
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_18926417
Ik ben niet bang voor drugs heb wel eens wat gebruikt.. Ik denk dat vele nederlanders wel eens wat gebruikt hebben... Je moet alleen wel weten waar je mee bezig bent.
mai pen rai
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:49:36 #112
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_18926637
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:42 schreef niet_links het volgende:
Ik ben niet bang voor drugs heb wel eens wat gebruikt.. Ik denk dat vele nederlanders wel eens wat gebruikt hebben... Je moet alleen wel weten waar je mee bezig bent.
Het lijkt me wel duidelijk dat dit goedje voorkomt dat je doorhebt waar je mee bezig bent...
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:57:11 #113
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_18926849
Ja ik zou zon goedje ook niet nemen *L*.. neem geen exotische dingen.. neem uberhaubt bijna niets meer. Buiten joint heel af en toe
mai pen rai
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:05:38 #114
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_18927031
God heeft ons deze vruchten gegeven voor een reden! Maar waarom dan?
Die Glatze Arschlog
pi_18927365
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:05 schreef klaus_beyer het volgende:
God heeft ons deze vruchten gegeven voor een reden! Maar waarom dan?
Om ons gezicht er af te pellen misschien?
Maar die dingen groeien gewoon in de vrije natuur, wat dat betreft is het gebruiken op eigen risico.
pi_18933689
Je trekt 't met Pi(c)kwick!
pi_18943870
quote:
Op woensdag 24 september 2003 09:29 schreef Lucille het volgende:
Je zou toch zeggen dat hij na 1 onderdeel afgesneden te hebben zo gigantisch ligt te bloeden dat een tweede snijpoging erg lastig wordt. Maar blijkbaar niet.

De vraag blijft natuurlijk of iemand die zo gestoord is wel geschikt is om zijn genen door te geven aan een volgende generatie.

Iemand nog een kopje thee?

[afbeelding]
Niet geschikt om zijn genen door te geven. En dat besefte zijn eigen lichaam ook. Mooi geregeld van moeder natuur.

Heb je ook rooibos?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:02:11 #118
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_27726304
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:35 schreef fratsman het volgende:
*kick*

KLIKKEN OP EIGEN RISICO
Hannibal
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:22:14 #119
136 V.
Like tears in rain...
pi_27734104
Bijzonder nutteloze topickick

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties