Ik kliktequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:18 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik heb hem achter een linkje gezet
is te gortig
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:18 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik heb hem achter een linkje gezet
is te gortig
Jij hebt gewoon geen geweten! Dit is te erg voor mijn netvliezen, ik zie... Ik zie niets meeeer aarrgghhh!!quote:
Het geld vliegt je de zak uit, nietwaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:23 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen geweten! Dit is te erg voor mijn netvliezen, ik zie... Ik zie niets meeeer aarrgghhh!!
Er staat bij C. toch `schattig` konijntje?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Kan er ook een beschrijving bij de linkjes zodat ik mijn nieuwsgierigheid onder controle kan houden?
Vergeet ik verdulleme m'n PI.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:27 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Er staat bij C. toch `schattig` konijntje?
Nou dan
nou ik stel me bij een schattig konijntje toch meer zoiets voor:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:27 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Er staat bij C. toch `schattig` konijntje?
Nou dan
Ne godverdegodver, ik pieker me suf, ik heb het geweten.quote:
Gaan we nou echt dat soort plaatjes posten in dit topic? Ik vroeg om écht smérige plaatjes. Echt vies. Dat zelfs MUUS moet walgen, dat zelfs Kastanova verbouwereerd is. Zúlke.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
nou ik stel me bij een schattig konijntje toch meer zoiets voor:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:27 schreef The_Terminator het volgende:
Ranziger kan niet: Klikken op eigen risico!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |