Ik heb het niet over dat toernooi, maar gewoon over vriendschappelijke potjes van clubs.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Nexxt 2005
Owkee, maar alleen als jij uit je voetbalhoekje komtquote:
Oe, die is interessant.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Wo. 20 jul Borussia Mönchengladbach - Ajax 19.00 Bocholt (D)
zou het kunnen wordenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:06 schreef buzzer het volgende:
Hebben we nog deelnemers aan de intertoto ?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, dit jaar niet.
Jawel hoor, Roda neemt deel aan de Intertoto. Alleen zullen we niet ver komen met het deelnemersveld van dit jaar...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
nee
quote:WMC zit Intertoto-duel Roda JC dwars
De eerste wedstrijd van Roda JC in de intertoto moet waarschijnlijk worden verplaatst. Roda speelt volgens planning op zaterdag 16 juli tegen een tegenstander uit Tsjechië, Bosnië of Israël. Op die dag worden er echter ook mars- en showwedstrijden van het WMC in het Parkstad Limburg Stadion gehouden.
Wanneer de wedstrijd in Kerkrade gespeeld gaat worden, is nog niet duidelijk. Algemeen directeur Frank Rutten: ,,Door de week wordt moeilijk, dat wil de UEFA liever niet. Misschien op vrijdag of toch gewoon op zaterdag. De WMC-wedstrijden zijn rond zes uur afgelopen. Dan moeten we alleen de belijning op het veld aanpassen. Die is tijdens het WMC anders.''
Roda overlegt de komende tijd met het WMC om een oplossing te zoeken.
Bron : LD
quote:Intertoto krijgt verrassend gezelschap
De Intertoto krijgt een spectaculaire deelnemerslijst door de afloop van de verschillende competities.
Zo zullen de twee finalisten van de vorige UEFA-Cupfinale, Valencia en Olympique Marseille, aan het zomertoernooi deelnemen om via de achterdeur alsnog op het Europese podium van volgend jaar te komen.
Ook Deportivo la Coruņa heeft al laten weten dat het zal deelnemen aan de aanstaande editie. De halve finalist van de vorige Champions League krijgt dan bij voorbeeld te maken met Lazio Roma, dat door de financiële situatie zich verplicht voelt om aan dit toernooi deel te nemen.
Ook Borussia Dortmund, Tottenham Hotspur en Saint-Etienne zullen deelnemen aan de aanstaande Intertoto. Namens Nederland doet Roda JC mee.
Bron : Voetbalonline
Ok, bedankt!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:13 schreef golfer het volgende:
TT iets aangepast om te verduidelijken waar dit topic over gaat.
Hij raakt zwaar geblesseerd bij een doelpogingquote:
Of hij wordt neergeslagen na een vechtpartij met Sneijderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij raakt zwaar geblesseerd bij een doelpoging
dat doen we dan ook,puur ter overbrugging van de "voetballoze" weken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:57 schreef xJapser het volgende:
Je kan toch ook naar het WK onder 20 ? Daar ga ik in elk geval wel een wedstrijdje meepakken. Hopelijk speelt Brazilie nog ergens ooit in Doetinchem...zou wel mooi zijn.
Troost je, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zat ik er wat betreft de Intertoto plek even naast.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaterdag 16 juli, 15.00 uur:
Regio selectie - FC Twente
Bij DOS '37 in Vriezenveen
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zat ik er wat betreft de Intertoto plek even naast.
Nederland heeft wel maar 1 Intertoto plek gebruikt van de voor Nederland beschikbare 2 plaatsen.quote:
Zoals eerder genoemd, een 'vriendschappelijke' Mechelse stadsderby.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In België zijn er vast ook wel wat leuke oefenwedstrijden.
Dat gaat leuk worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Datum Wedstrijd Tijd Plaats
Wo. 20 jul Borussia Mönchengladbach - Ajax 19.00 Bocholt (D)
Za. 23 jul Arminia Bielefeld - Ajax 17.00 Bielefeld (D)
Mooie derbyquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
30 juli 2005 heeft FC Dordrecht de, inmiddels bijna traditionele, eer om aan te mogen treden tegen de landskampioen van de amateurs.
quote:
Ik heb meer met clubvoetbal dan nationaal. Denk dat ik niet de enige ben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
TT is niet helemaal terecht. Ik vermaak, of heb me meer vermaakt, dan ooit met voetbal deze zomer.
Eerst was er een toernooi van jongeren onder de 17 jaar ofzoiets. Toen was er een toernooi in Toulouse met jongeren die niet aan het WK in Nederland meededen. Daarna begon het EK vrouwenvoetbal in Engeland. Tussendoor ook de kwalificatierondes voor het WK in 2006. Twee weken geleden dus het WK voor jongeren onder de 20 jaar en nu ook sinds een week de Confederations Cup.
Ik heb bijna elke dag voetbal gezien vanaf mei.
Bolton volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:25 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt AZ tegen Sunderland?
Zeker! Moet alleen nog boeken. En niemand van mijn kennissenkring gaat 4 dagen of langer.quote:
Is weer eens wat andersquote:Wo. 3 aug Ajax - FC Omniworld 15.30 Amsterdam
Das dan ook logisch als je Vitesse-fan bentquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
TT is niet helemaal terecht. Ik vermaak, of heb me meer vermaakt, dan ooit met voetbal deze zomer.
Ik heb bijna elke dag voetbal gezien vanaf mei.
Het staat al op de officiele ADO-site dus het zal wel kloppenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:02 schreef Erasmusch het volgende:
en speelt ADO 2 augustus tegen West Ham?![]()
Lekker bier drinken met wat maten, wat kan daar nou vervelend aan zijn?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Altijd hetzelfde met die oefenpotjes...Je gaat er - bij gebrek aan beter - steeds maar weer naartoe, maar als je dan langs de kant staat te zweten/rillen (ķf het is bloedheet, ķf het koelt ineens gigantisch af, das altijd zo) dan vraag je jezelf steeds weer af "wat doe ik hier toch?"
.
Maarja, een paar dagen later ga je toch maar weer kijken, want je hebt toch niets beters te doen.
Inderdaad, zo kom je nog eens ergens. Beetje bier drinken, 16 doelpunten zien en broodjes bal etenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lekker bier drinken met wat maten, wat kan daar nou vervelend aan zijn?
Dat hij geen bier lust en geen maten heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lekker bier drinken met wat maten, wat kan daar nou vervelend aan zijn?
Laat dat 16 doelpunten zien maar weg...zie nooit iets van de wedstrijd namelijk. Is ook helemaal niet interessant op zulk soort dagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Inderdaad, zo kom je nog eens ergens. Beetje bier drinken, 16 doelpunten zien en broodjes bal eten.
Aha, verklaard een hoop.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat hij geen bier lust en geen maten heeft
Het wordt zeker geen bolton Wanderers, waarschijnlijk wordt dit Sunderland, maar is ook nog niet 100% zeker volgens de website van Sunderland....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:29 schreef vitazz het volgende:
Ik had ff wat oefenpotjes voor mezelf op een rij gezet, zodat ik kan kiezen......
06-8 AZ – Bolton Wanderers Alkm. Hout 20.00
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:22 schreef JaWi het volgende:
Woensdag 20 juli, Sittard (stadion), 19.30 uur:
Fortuna Sittard - Ajax
Informatie over de kaartverkoop e.d. volgt.
In plaats van die wedstrijd in Duitsland die niet doorging.
'Gratis' entree op je scc.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef TheGHunter het volgende:
Hebben ze in Sittard toch weer de illusie van eredivisievoetbal![]()
Zie je nu wel dat die potjes niets zeggenquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch - Quick '20 werd 8-0
89equote:Op woensdag 6 juli 2005 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Die kutpotjes in de arena waarin jullie in de 91e en 93e minuut scoren
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:07 schreef Chen het volgende:
Zie het als een topic voor iedereen die op vakantie gaat
Maccabi, Bayernquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:54 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Amsterdamse arrogantie![]()
Alleen daarom ben ik al voor PSV, Feyrenoord etc.
En dan is het afhankelijk van wie wint?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:54 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Maccabi, Bayern![]()
Amsterdamse arrogantie![]()
Alleen daarom ben ik al voor PSV, Feyrenoord etc.
Qua Europse punten die vallen te behalen dan. Mijn hart ligt nog steds bij FC Twentequote:
1-3quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand hoe Uden - Galatasaray is afgelopen?
Word ingevuld met een waarschijnlijk Engelse tegenstander. De oefenpot is alsnog afgeketst.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:35 schreef DarkShine het volgende:
Roda gaat ook nog een oefenpot tegen Espanyol spelen. Datum, locatie en prijzen zijn vooralsnog onbekend.
De geruchten dat we een pot tegen Barįa zouden spelen lijken daarmee weg te zijn. Dit zou via Ruud Hesp geregeld worden...
wat -Vaduz- zegtquote:
Be Quick is afgelopen seizoen ook nog gedegradeerd uit de Hoofdklassequote:
Ik ook, zal wel uitverkocht zijn op sportpark Vondersweydequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:20 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Be Quick is afgelopen seizoen ook nog gedegradeerd uit de Hoofdklasse![]()
Vanavond Quick'20(Zondag Hoofdklasse) - Ajax![]()
Ben benieuwd.![]()
0-1 Opzich niks mis mee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Vanavond NEC - FC Porto. Ben benieuwd, vanochtend bij de training van Porto geweest en Co was bezig met het inslijpen van 4-3-3. Kijken of dat gewerkt heeft.
Dan hebben ze het slecht gedaanquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
Ik las dat de aanvallers ongrijpbaar waren voor de Nijmeegse defensie.
Zit dus te twijfelen tussen deze pot en MVV v Norwich,zullen effe kijken wat we gaan doenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:40 schreef DarkShine het volgende:
Vanavond Roda JC - Slovan Liberec geen cc verplichting.
"Engelse" wedstrijden hebben wat dat betrefd wel mijn voorkeurquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:03 schreef methodmich het volgende:
Roda staat wat op het spel, al lijkt Norwich me qua sfeer leuker als die fans meegenomen hebben.
Acht het viel wel mee; 0-12quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:40 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys - Ajax ook vandaag. Lastig.
Eindstand 8-0. Niet verkeerd tegen een GGD club...al was Emmen wel zeer zwak vorig seizoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:46 schreef Noca het volgende:
Groningen speelt in Borger tegen FC Emmen. Bij rust stond Groningen met 4-0 voor.
veel slechter dan de vorige kan het toch niet worden?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:49 schreef pekel het volgende:.
Wat een kansloos kutseizoen gaat het worden.
Je speelde wel tegen een wereldteam natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:49 schreef pekel het volgende:.
Wat een kansloos kutseizoen gaat het worden.
Ik denk dat dat de doelstelling ook is, boven Onmiworld eindigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
veel slechter dan de vorige kan het toch niet worden?
oja je kan onder omniworld eindigen
Groningen speelde tegen een veredeld bierelftal.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Je speelde wel tegen een wereldteam natuurlijk
Als Drent dat geweten had had ie vast niet voor Veendam gekozen...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:55 schreef pekel het volgende:
Groningen speelde tegen een veredeld bierelftal..
Whehequote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:59 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als Drent dat geweten had had ie vast niet voor Veendam gekozen...
Scherp.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:59 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als Drent dat geweten had had ie vast niet voor Veendam gekozen...
Nou, verrassend dan. Rijnsburg is toch beter dan HHC bijvoorbeeld. Maar goed, zegt ook niet alles.quote:
Hoorde dat het aardig los was gegaan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:16 schreef Eilanden het volgende:
Utrecht-Anderlecht 0-2
Nadat de voorbereiding werd aangevat tegen meer bescheiden tegenstanders verplaatste Anderlecht zich vandaag naar Utrecht voor de eerste serieuze test van het seizoen.
Anderlecht werd in Woerden opgewacht door de plaatselijke ploeg die twéé Belgen aan de aftrap bracht.Onze paarswitten kenden eigenlijk nooit problemen met een weinig creatieve thuisploeg en wonnen de wedstrijd dan ook verdiend met 0-2 door doelpunten van Serhat en de ingevallen Laurent Delorge.
(Aldus de website van Anderlecht)
Ben zelf niet geweest en heb daar niets over gehoord, maar zou best kunnenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoorde dat het aardig los was gegaan?
Goh ik wist niet dat dat een oefenpotje wasquote:Op zondag 17 juli 2005 02:33 schreef DarkShine het volgende:
Roda JC 0-0 Slovan Liberec
Lachambre stond in de basis ipv. Filipovic...
Intertoto zijn veredelde oefenpotjes!quote:Op zondag 17 juli 2005 02:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goh ik wist niet dat dat een oefenpotje was![]()
Netjes van Sparta, RBC doet het niet echt lekker in de voorbereidingquote:Op zondag 17 juli 2005 11:15 schreef Stpan het volgende:
RBC-Sparta 0-3.
Hebben dan ook een hele kleine selectiequote:Op zondag 17 juli 2005 11:19 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Netjes van Sparta, RBC doet het niet echt lekker in de voorbereiding
Thetallguy zaterdag ook naar Den Haag -Telstar?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:44 schreef Thetallguy het volgende:
Den Haag - Dordrecht 1-1
Zolang het geen strandweer wordt, waar het niet naar uitziet, ben ik van de partij!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:59 schreef Thetallguy het volgende:
misschien, oefenwedstrijden werken meestal zo ergerlijk. Ik zeg al jaren dat ik nooit meer ga maar elke keer pik ik er weer minstens eentje mee![]()
Dat zijn er aardig watquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:49 schreef spurs het volgende:
ga er dit weekend maar is een voetbalweekend van maken:
vrijdag Rot-Weiss Essen - Hibernian, zaterdag naar Den Haag - Telstar en als ik zondags mijn nest kan uitkomen dan neem ik Volendam - Aberdeen ook nog mee
Nee die dag ga ik naar HSC '21 - Telstar! In het altijd gezellige Haaksbergen....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat zijn er aardig watBen je op 6 augustus ook aanwezig bij Spurs - Porto?
mwah,het was 0-7 met rust,jammer van de 2e helftquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:46 schreef tong80 het volgende:
Jeetje ze gaan plots scoren bioj den Bosch
Ik ben bang voor de verdeding van Ajax Maxwell moet snel terugkeren en Lindenberg blijkt het nog moeilijk te hebben. Is er nergens meer een topverdediger te koop ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Fortuna Sittard - Ajax 2-3
Frank de Boer voetbalt nog steeds in Qatar toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de verdeding van Ajax Maxwell moet snel terugkeren en Lindenberg blijkt het nog moeilijk te hebben. Is er nergens meer een topverdediger te koop ?
Volgens Quasar 2-0quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:50 schreef DeTolk het volgende:
Uitslagen oefenduels woensdag 20 juli 2005
Iemand Vitesse - Porto?
Zou je denken maar ze zijn hier met een spelertje of 22. Co heeft er al één weggestuurd die in januari is gekocht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef DeTolk het volgende:
Is Porto met een veredeld C- Eltal hiernaar toe gekomen?
als fortuna 2x tegen je scoort, moet je je diep schamen.. welke profclub dan ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Fortuna Sittard - Ajax 2-3
Uitslag van vorig seizoen;quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als fortuna 2x tegen je scoort, moet je je diep schamen.. welke profclub dan ook
Mwah, meestal is dat toch niet echt veel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Positive_Thinking het volgende:
ik ben er niet geweest, maar wat ik gehoord heb is dat niet het sterkste elftal er stond. Maar dan nog verwacht je van reserves van Porto vrij veel.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uitslag van vorig seizoen;
10/9/2004 Helmond Sport Fortuna Sittard 0-1
![]()
seizoen daarvoor was het zelfs 4-0 tegen Helmondquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uitslag van vorig seizoen;
10/9/2004 Helmond Sport Fortuna Sittard 0-1
![]()
hmm ik heb nog wel een paar helmonders gezien, jij dus niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:01 schreef hellmondunited het volgende:
inmiddels 4-0 en zal wel afgelopen zijn
Vitesse heeft woensdagavond in Angeren met 2-0 gewonnen van FC Porto, de Portugese nummer twee van het afgelopen seizoen. Voor rust schoot Emanuel in eigen doel, vlak na rust strafte Matthew Amoah een fout in de Portugese defensie af.quote:
F.C. Porto: Paulo Ribeiro; Bosingwa, Jorge Costa Ģcap.ģ, Pedro Emanuel en Nuno Valente; Lucho Gonzalez, Ibson en Lisandro; Quaresma, Hélder Postiga en Ivanildoquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef DeTolk het volgende:
Is Porto met een veredeld C- Eltal hiernaar toe gekomen?
MM niet al bij voorbaar blij maken, he?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Zou geweldig zijn als ze Co al voor de seizoensstrat eruit trappen.![]()
En waarom???quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Zou geweldig zijn als ze Co al voor de seizoensstrat eruit trappen.![]()
ga je nog naar DH - KVM toe? 5 augustus in het Zuiderparkquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Gisteren naar KVM 0-3 GBA geweest, ondanks de uitslag had KVM zeker niet hoeven verliezen. De keeper van GBA speelde echter een goeie pot...
Zaterdag misschien nog naar KVM-Westerlo. (Open dag KVM)
Dat is totaal geen B-team, dat is gewoon ongeveer het beste wat Co momenteel kan opstellen. Alleen Baía zal wel gaan keepen, Sonkaya ontbreekt nog en Jorginho hoort er wel in.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
F.C. Porto: Paulo Ribeiro; Bosingwa, Jorge Costa Ģcap.ģ, Pedro Emanuel en Nuno Valente; Lucho Gonzalez, Ibson en Lisandro; Quaresma, Hélder Postiga en Ivanildo
Wissels: Ricardo Costa, Vítor Baía, Pepe, Paulo Assunįão en César Peixoto
Trainer: Co Adriaanse
Niet echt een zwak elftal. Vitesse heeft van een sterke(re) tegenstander niet eens onverdiend gewonnen.
hehehhehe en graafschap dacht nog wel dat ze zwaar goed waren met 0-0 tegen aberdeenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Aberdeen is ook nergens deze oefencampagne, eerst 0-0 spelen tegen hoofdklasser SVZW en nu verliezen van FC Emmen...
nog in de fancoaching gewist?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
Standard v Fenerbahce 0-0,en gezellig dat het was
Weet nog niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:02 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
ga je nog naar DH - KVM toe? 5 augustus in het Zuiderpark
jawel maar niet tussen de fryslan boppequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
hmm ik heb nog wel een paar helmonders gezien, jij dus niet?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:09 schreef AndyD het volgende:
RBC - Haarlem 0 - 2
maar straks is waarschijnlijk pas weer na de winterstop.. ze missen namelijk weer een half teamquote:Op zondag 24 juli 2005 11:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zijn ze altijd in de oefencampagne. Straks hebben ze genoeg spelers bij elkaar en dan hebben ze wederom best een leuk team, zo gaat dat altijd in Roosendaal.
Ondanks de hulp van het arbitrale trio wist DH toch niet te winnen van de Witte Leeuwen!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef DutchGooner het volgende:
ADO v Telstar 3-4
Kan me 2 jaar geleden een oefenmatch herinneren waarin zelfs assistent Jeffrey Kooistra als invaller moest opdraven.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zijn ze altijd in de oefencampagne. Straks hebben ze genoeg spelers bij elkaar en dan hebben ze wederom best een leuk team, zo gaat dat altijd in Roosendaal.
Heb er even over gedacht om te gaan maar toen ik zag dat het in Hoorn werd gespeeld en niet op de Dijk toch maar besloten om thuis te blijvenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:12 schreef spurs het volgende:
Vandaag naar Volendam - Aberdeen (1-2) geweest, dit was echt boring.....
Heb je weinig gemist, maar wel een leuk complex van Hollandia en dit complex ligt echt aan een dijk!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb er even over gedacht om te gaan maar toen ik zag dat het in Hoorn werd gespeeld en niet op de Dijk toch maar besloten om thuis te blijven
Aberdeen stelde weinig voor en Volendam kon helaas ook weinig kansen creeeren. Heb me echter wel vermaakt met de lamme Schotten (of is dat een pleonasme?)quote:Op zondag 24 juli 2005 23:12 schreef spurs het volgende:
Vandaag naar Volendam - Aberdeen (1-2) geweest, dit was echt boring.....
wat een neppertquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:40 schreef Yeahinho het volgende:
(en zometeen komt TerroRobbie hier roepen dat ie naar Luik - Köln gaat, let op)
Zat jij vorig jaar toevallig ook niet bij Willem II v Standard ipv Betuwse selectie v FCDBquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:40 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond om 19.30 uur FC Den Bosch - SK Lierse op het jeugdcomplex.
(en zometeen komt TerroRobbie hier roepen dat ie naar Luik - Köln gaat, let op)
Ja. Zeg ik dat er iets mis is met Robbie's keuze danquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zat jij vorig jaar toevallig ook niet bij Willem II v Standard ipv Betuwse selectie v FCDB
Welke clubs/wedstrijden stonden erin?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:39 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk om elke week te lezen trouwens, dat "Pezen in de Provincie" van VI.
Stukken van Iwan van Duren zijn dan ook van zeer hoog niveau!quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:39 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk om elke week te lezen trouwens, dat "Pezen in de Provincie" van VI.
Elke week iets anders. De twee vorige stukken vond ik wat beter dan die van deze week (ADO, AZ, Heracles en Twente kwamen aan bod).quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
Welke clubs/wedstrijden stonden erin?
Weet ik, heb em deze week alleen nog niet gehaald.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Elke week iets anders. De twee vorige stukken vond ik wat beter dan die van deze week (ADO, AZ, Heracles en Twente kwamen aan bod).
Hoe kun je dat dan wetenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:30 schreef Superheld het volgende:
[..]
Weet ik, heb em deze week alleen nog niet gehaald.![]()
quote:Jubileumduel ADO DH-West Ham United
Premier League-club West Ham United is de tegenstander van ADO Den Haag tijdens de jubileumwedstrijd op dinsdag 2 augustus aanstaande.
In historisch perspectief is de ontmoeting tussen ADO Den Haag en West Ham United bijzonder. In 1976 kwamen beide ploegen tegen elkaar uit in de kwartfinale van de toenmalige Europa Cup II. In de heenwedstrijd won FC Den Haag in een volgepakt Zuiderparkstadion met 4-2 van de ‘Hammers’. Clublegende Aad Mansveld vestigde in de meest legendarische wedstrijd uit de geschiedenis van de residentieclub een Europees record door als eerste verdediger een hattrick te maken. De return in Londen eindigde in een 3-1 overwinning voor West Ham United, waarmee de Engelsen zich uiteindelijk plaatsten voor de halve finale.
In het jaar dat ADO Den Haag haar honderdjarig jubileum viert, krijgt de residentieclub op dinsdag 2 augustus a.s. de kans zich te revancheren voor de verloren Europa Cup II-kwartfinale van 1976.
West Ham United eindigde afgelopen seizoen op de zesde plaats in de Coca-Cola Championship en dwong via de play-offs promotie naar de Premier League af.
Toegangskaarten voor de jubileumwedstrijd zijn verkrijgbaar bij alle TicketBox-verkooppunten. Op de wedstrijddag zijn de kassa's van het Zuiderparkstadion vanaf 17.00 uur geopend. Kaartverkoop is alleen voorbehouden aan ADO Den Haag (Seizoen) Club Card-houders. Het duel tussen ADO Den Haag en West Ham United vangt om 19.30 uur aan.
De prijzen voor de jubileumwedstrijd tegen West Ham United zijn als volgt:
Aad Mansveld Tribune
Vak P ADO KIDS jeugd ¤ 8,-
Vak P ADO KIDS ouders/begeleiders ¤ 12,50
Vak P ADO KIDS 65+ ¤ 8,-
Vak L,M,N,O ¤ 13,-
Vak L,M,N,O jeugd ¤ 8,-
Vak L,M,N,O 65+ ¤ 8,-
West Tribune
Vak R,S,T,U ¤ 10,-
Vak R,S,T,U jeugd ¤ 6,-
Vak R,S,T,U 65+ ¤ 6,-
Zuid Tribune
Vak A, B en G ¤ 18,-
Tegen Racing ok, maar tegen ADO, zou in principe toch niks mis mee moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:07 schreef Yeahinho het volgende:
KV is wel lekker bezig he.
Oefenwedstrijden plannen tegen Racing en ADO, welke kneus heeft dat bedacht?!
Roda speelde met een veredeld 2de elftal, en de 1ste elftalspelers wouden geen stap te veel zetten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
MSV Duisburg - AZ 3-1, doelpunt Buskermolen
VVV- Roda JC 1-0, doelpunt Jans
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:54 schreef mitt het volgende:
Deed John Nieuwenburg nog mee MM?
zie hem nergens staan bij de opstellingen van Dord.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ie bang was voor de dopingcontrole.
Nick van der Velden hebben ze van RKC gehuurd, dat is wel een aardige idd. John Nieuwenburg zat ook op een hek te hangen, ook niet fit.
Er waren 700 man.
Niet echt neequote:Op zondag 31 juli 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Powel en Rajcomar, daar win je de oorlog voorin ook niet mee.
John is wel geacht basisspeler te worden. Nu liep er ene Cyrus.quote:
quote:FEYENOORD INCASSEERT LATE GELIJKMAKER IN SCHIJNDEL: 2-2
Feyenoord heeft zaterdag de voorlaatste oefenwedstrijd tegen Schijndel met een gelijkspel afgesloten. De Rotterdammers incasseerden diep in de blessuretijd van de tweede helft de gelijkmaker: 2-2. Timothy Derijck scoorden voor rust en Ali Boussaboun volgde dat voorbeeld na rust door een strafschop te benutten. Proefspeler Sota Hirayama deed negentig minuten mee. Pascal Bosschaart en Boussaboun speelden na een maand blessureleed beiden één helft. Tim Vincken viel geblesseerd uit.
Het ingelaste oefenduel met RKSV Schijndel kwam Erwin Koeman ondanks het volle oefenprogramma bepaald niet slecht uit. Het gaf de trainer de gelegenheid om Bosschaart en Boussaboun één week voor de start van de competitie speelritme te laten opdoen. Daarnaast bood het de oefenmeester de mogelijkheid om Sota Hirayama nog een keer extra te bekijken. De Japanse proefspeler kreeg al wat minuten tegen Charlton Athletic, maar op basis van die korte invalbeurt was het voor Koeman ondoenlijk in te schatten of de voor Japanse begrippen ongewoon lange Hirayama daadwerkelijk iets kan toevoegen. Lovende woorden sprak de trainer al wel over de tweebenigheid, het vooral sterk ontwikkelde linkerbeen en het fysiek van Hirayama, maar dat concludeerde hij alleen op basis van trainingsarbeid. Of de 1,90 meter lange aanvaller die positieve eigenschappen ook kon terugvertalen in wedstrijdverband was iets waar Koeman met grote nieuwsgierigheid zal hebben gekeken. De Japanner, die vanaf het beginsignaal startte, had het daarmee in grote mate in eigen hand of er na dit weekend een arbeidsovereenkomst op hem ligt te wachten.
Hoewel zijn optreden voor rust bij vlagen wat onwennig toonde, bewees de Japanner wel degelijk over de door Koeman toegedichte kwaliteiten te beschikken. In persoonlijke duels was hij zijn tegenstander regelmatig de baas. Daarnaast had hij oog voor zijn medespelers en het was zijn linkerbeen die na achttien minuten vanuit het niets op doel vuurde. Het schot verdween centimeters naast de voor Feyenoord verkeerde kant van de paal. Twee minuten eerder was Hirayama ook al betrokken geweest bij een fraaie aanval, die een doelpunt had moeten opleveren. Pardo mikte in kansrijke positie echter veel te hoog. Op dat moment stond de 1-1 tussenstand al op het scorebord. Derijck had Feyenoord snel aan de voorsprong geholpen door de voorzet van Hofs binnen te koppen. Waar het er alles van weg had dat de Rotterdammers daarna een eenvoudige middag tegemoet gingen, ebde die hoop vijf minuten later weg. Schijndel maakte gelijk via Peter van den Heuvel, die de bal door de benen van de onfortuinlijke Aerts schoot. Met dat doelpunt hielp de spits zijn ploeg aan een dosis zelfvertrouwen, waardoor Feyenoord met beduidend meer weerstand dan ervoor werd geconfronteerd. Hoewel de Rotterdammers hierna via Vincken gevaarlijk werden (schot net naast) en Hofs op slag van rust een strafschop verdiende maar niet kreeg toegewezen, bleef de treffer uit.
De opleving die de gelijkmaker bij Schijndel met zich mee bracht, was in de tweede helft uitgewerkt. Feyenoord had weinig meer te duchten van de Brabantse ploeg, die nauwelijks meer in balbezit kwam. Aanvankelijk leverde het nog geen kansen op. Alleen de voor Kalou ingevallen Boussaboun was met een schot gevaarlijk. De voorsprong leek er toch snel te komen toen de prima spelende Vincken in het zestienmetergebied werd gevloerd. De eerdere misser van Pardo bleek geen toeval, want ook vanaf de strafschopstip was hij niet koelbloedig. De inzet van de Chileen ging via de lat over. Vincken, die inmiddels tot plaag van de defensie van Schijndel was uitgegroeid, versierde na 69 minuten weer een strafschop. Nadat hij aan de linkerkant twee verdedigers had gepasseerd, bracht de derde toegesnelde verdediger hem onreglementair naar de grond. Boussaboun plaatste zich achter de bal en deed wat Pardo even daarvoor naliet: hij bracht Feyenoord weer aan de leiding. Feyenoord drong hierna niet meer aan, wat de ploeg van Koeman in de slotfase duur kwam te staan. Uit de kluts kon Pieter Kuijpers in de blessuretijd de gelijkmaker achter Aerts frommelen, waarna niet veel later het laatste fluitsignaal klonk.
RKSV Schijndel – Feyenoord 2-2
Scoreverloop:
8´ Derijck 0-1
12´ Van den Heuvel 1-1
69´ Boussaboun 1-2
90´ Kuijpers 2-2
Bijzonderheden: Pardo mist strafschop (50´)
Opstelling Feyenoord: Aerts; Zuiverloon, Saidi, Derijck, Bosschaart (46´ Snoyl); Hofs (55´ De Graaf), Pardo (65´ Paauwe), Schreuder; Vincken, Hirayama en Kalou (46´ Boussaboun).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |