maar straks is waarschijnlijk pas weer na de winterstop.. ze missen namelijk weer een half teamquote:Op zondag 24 juli 2005 11:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zijn ze altijd in de oefencampagne. Straks hebben ze genoeg spelers bij elkaar en dan hebben ze wederom best een leuk team, zo gaat dat altijd in Roosendaal.
Ondanks de hulp van het arbitrale trio wist DH toch niet te winnen van de Witte Leeuwen!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef DutchGooner het volgende:
ADO v Telstar 3-4
Kan me 2 jaar geleden een oefenmatch herinneren waarin zelfs assistent Jeffrey Kooistra als invaller moest opdraven.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zijn ze altijd in de oefencampagne. Straks hebben ze genoeg spelers bij elkaar en dan hebben ze wederom best een leuk team, zo gaat dat altijd in Roosendaal.
Heb er even over gedacht om te gaan maar toen ik zag dat het in Hoorn werd gespeeld en niet op de Dijk toch maar besloten om thuis te blijvenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:12 schreef spurs het volgende:
Vandaag naar Volendam - Aberdeen (1-2) geweest, dit was echt boring.....
Heb je weinig gemist, maar wel een leuk complex van Hollandia en dit complex ligt echt aan een dijk!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb er even over gedacht om te gaan maar toen ik zag dat het in Hoorn werd gespeeld en niet op de Dijk toch maar besloten om thuis te blijven
Aberdeen stelde weinig voor en Volendam kon helaas ook weinig kansen creeeren. Heb me echter wel vermaakt met de lamme Schotten (of is dat een pleonasme?)quote:Op zondag 24 juli 2005 23:12 schreef spurs het volgende:
Vandaag naar Volendam - Aberdeen (1-2) geweest, dit was echt boring.....
wat een neppertquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:40 schreef Yeahinho het volgende:
(en zometeen komt TerroRobbie hier roepen dat ie naar Luik - Köln gaat, let op)
Zat jij vorig jaar toevallig ook niet bij Willem II v Standard ipv Betuwse selectie v FCDBquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:40 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond om 19.30 uur FC Den Bosch - SK Lierse op het jeugdcomplex.
(en zometeen komt TerroRobbie hier roepen dat ie naar Luik - Köln gaat, let op)
Ja. Zeg ik dat er iets mis is met Robbie's keuze danquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zat jij vorig jaar toevallig ook niet bij Willem II v Standard ipv Betuwse selectie v FCDB
Welke clubs/wedstrijden stonden erin?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:39 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk om elke week te lezen trouwens, dat "Pezen in de Provincie" van VI.
Stukken van Iwan van Duren zijn dan ook van zeer hoog niveau!quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:39 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk om elke week te lezen trouwens, dat "Pezen in de Provincie" van VI.
Elke week iets anders. De twee vorige stukken vond ik wat beter dan die van deze week (ADO, AZ, Heracles en Twente kwamen aan bod).quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
Welke clubs/wedstrijden stonden erin?
Weet ik, heb em deze week alleen nog niet gehaald.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Elke week iets anders. De twee vorige stukken vond ik wat beter dan die van deze week (ADO, AZ, Heracles en Twente kwamen aan bod).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |