"Engelse" wedstrijden hebben wat dat betrefd wel mijn voorkeurquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:03 schreef methodmich het volgende:
Roda staat wat op het spel, al lijkt Norwich me qua sfeer leuker als die fans meegenomen hebben.
Acht het viel wel mee; 0-12quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:40 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys - Ajax ook vandaag. Lastig.
Eindstand 8-0. Niet verkeerd tegen een GGD club...al was Emmen wel zeer zwak vorig seizoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:46 schreef Noca het volgende:
Groningen speelt in Borger tegen FC Emmen. Bij rust stond Groningen met 4-0 voor.
veel slechter dan de vorige kan het toch niet worden?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:49 schreef pekel het volgende:.
Wat een kansloos kutseizoen gaat het worden.
Je speelde wel tegen een wereldteam natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:49 schreef pekel het volgende:.
Wat een kansloos kutseizoen gaat het worden.
Ik denk dat dat de doelstelling ook is, boven Onmiworld eindigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
veel slechter dan de vorige kan het toch niet worden?
oja je kan onder omniworld eindigen
Groningen speelde tegen een veredeld bierelftal.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Je speelde wel tegen een wereldteam natuurlijk
Als Drent dat geweten had had ie vast niet voor Veendam gekozen...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:55 schreef pekel het volgende:
Groningen speelde tegen een veredeld bierelftal..
Whehequote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:59 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als Drent dat geweten had had ie vast niet voor Veendam gekozen...
Scherp.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:59 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als Drent dat geweten had had ie vast niet voor Veendam gekozen...
Nou, verrassend dan. Rijnsburg is toch beter dan HHC bijvoorbeeld. Maar goed, zegt ook niet alles.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |