Hoorde dat het aardig los was gegaan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:16 schreef Eilanden het volgende:
Utrecht-Anderlecht 0-2
Nadat de voorbereiding werd aangevat tegen meer bescheiden tegenstanders verplaatste Anderlecht zich vandaag naar Utrecht voor de eerste serieuze test van het seizoen.
Anderlecht werd in Woerden opgewacht door de plaatselijke ploeg die twéé Belgen aan de aftrap bracht.Onze paarswitten kenden eigenlijk nooit problemen met een weinig creatieve thuisploeg en wonnen de wedstrijd dan ook verdiend met 0-2 door doelpunten van Serhat en de ingevallen Laurent Delorge.
(Aldus de website van Anderlecht)
Ben zelf niet geweest en heb daar niets over gehoord, maar zou best kunnenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoorde dat het aardig los was gegaan?
Goh ik wist niet dat dat een oefenpotje wasquote:Op zondag 17 juli 2005 02:33 schreef DarkShine het volgende:
Roda JC 0-0 Slovan Liberec
Lachambre stond in de basis ipv. Filipovic...
Intertoto zijn veredelde oefenpotjes!quote:Op zondag 17 juli 2005 02:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goh ik wist niet dat dat een oefenpotje was![]()
Netjes van Sparta, RBC doet het niet echt lekker in de voorbereidingquote:Op zondag 17 juli 2005 11:15 schreef Stpan het volgende:
RBC-Sparta 0-3.
Hebben dan ook een hele kleine selectiequote:Op zondag 17 juli 2005 11:19 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Netjes van Sparta, RBC doet het niet echt lekker in de voorbereiding
Thetallguy zaterdag ook naar Den Haag -Telstar?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:44 schreef Thetallguy het volgende:
Den Haag - Dordrecht 1-1
Zolang het geen strandweer wordt, waar het niet naar uitziet, ben ik van de partij!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:59 schreef Thetallguy het volgende:
misschien, oefenwedstrijden werken meestal zo ergerlijk. Ik zeg al jaren dat ik nooit meer ga maar elke keer pik ik er weer minstens eentje mee![]()
Dat zijn er aardig watquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:49 schreef spurs het volgende:
ga er dit weekend maar is een voetbalweekend van maken:
vrijdag Rot-Weiss Essen - Hibernian, zaterdag naar Den Haag - Telstar en als ik zondags mijn nest kan uitkomen dan neem ik Volendam - Aberdeen ook nog mee
Nee die dag ga ik naar HSC '21 - Telstar! In het altijd gezellige Haaksbergen....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat zijn er aardig watBen je op 6 augustus ook aanwezig bij Spurs - Porto?
mwah,het was 0-7 met rust,jammer van de 2e helftquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:46 schreef tong80 het volgende:
Jeetje ze gaan plots scoren bioj den Bosch
Ik ben bang voor de verdeding van Ajax Maxwell moet snel terugkeren en Lindenberg blijkt het nog moeilijk te hebben. Is er nergens meer een topverdediger te koop ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Fortuna Sittard - Ajax 2-3
Frank de Boer voetbalt nog steeds in Qatar toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de verdeding van Ajax Maxwell moet snel terugkeren en Lindenberg blijkt het nog moeilijk te hebben. Is er nergens meer een topverdediger te koop ?
Volgens Quasar 2-0quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:50 schreef DeTolk het volgende:
Uitslagen oefenduels woensdag 20 juli 2005
Iemand Vitesse - Porto?
Zou je denken maar ze zijn hier met een spelertje of 22. Co heeft er al één weggestuurd die in januari is gekocht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef DeTolk het volgende:
Is Porto met een veredeld C- Eltal hiernaar toe gekomen?
als fortuna 2x tegen je scoort, moet je je diep schamen.. welke profclub dan ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Fortuna Sittard - Ajax 2-3
Uitslag van vorig seizoen;quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als fortuna 2x tegen je scoort, moet je je diep schamen.. welke profclub dan ook
Mwah, meestal is dat toch niet echt veel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Positive_Thinking het volgende:
ik ben er niet geweest, maar wat ik gehoord heb is dat niet het sterkste elftal er stond. Maar dan nog verwacht je van reserves van Porto vrij veel.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uitslag van vorig seizoen;
10/9/2004 Helmond Sport Fortuna Sittard 0-1
![]()
seizoen daarvoor was het zelfs 4-0 tegen Helmondquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uitslag van vorig seizoen;
10/9/2004 Helmond Sport Fortuna Sittard 0-1
![]()
hmm ik heb nog wel een paar helmonders gezien, jij dus niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:01 schreef hellmondunited het volgende:
inmiddels 4-0 en zal wel afgelopen zijn
Vitesse heeft woensdagavond in Angeren met 2-0 gewonnen van FC Porto, de Portugese nummer twee van het afgelopen seizoen. Voor rust schoot Emanuel in eigen doel, vlak na rust strafte Matthew Amoah een fout in de Portugese defensie af.quote:
F.C. Porto: Paulo Ribeiro; Bosingwa, Jorge Costa «cap.», Pedro Emanuel en Nuno Valente; Lucho Gonzalez, Ibson en Lisandro; Quaresma, Hélder Postiga en Ivanildoquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef DeTolk het volgende:
Is Porto met een veredeld C- Eltal hiernaar toe gekomen?
MM niet al bij voorbaar blij maken, he?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Zou geweldig zijn als ze Co al voor de seizoensstrat eruit trappen.![]()
En waarom???quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Zou geweldig zijn als ze Co al voor de seizoensstrat eruit trappen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |