het is bij jou ook bijna ochtendquote:
quote:
Hopelijk is dat wel binnen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:44 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Maar een half dagje vandaag omdat m'n schoonvader van z'n werkgever een pensioensfeestje krijgt aangeboden vanmiddag
Waarom zou t binnen moeten zijn? t is toch vet lekker weer enzoquote:
Ja dat is binnen, ook al is het nu nog best lekker weer.quote:
Het kan vanmiddag best wel eens pleurisweer worden, vandaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja dat is binnen, ook al is het nu nog best lekker weer.
Maar goed, vrouw = zwanger dus nul discussie over wie rijdt en wie zuipt mogelijk, dus het interesseert me eigenlijk vrij weinig waar het is
Wacht maar afquote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Waarom zou t binnen moeten zijn? t is toch vet lekker weer enzoHier iig wel
zolang hij erop zit en er niet in heb je geluk....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:55 schreef superjoden het volgende:
goedenmorgen... zit verdomme thuis een virus op de pc
succes Bloem
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
zolang hij erop zit en er niet in heb je geluk....
hey dat herken ik nog van schoolquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:52 schreef Dos37 het volgende:
Mogguh vandaag oplevering van ons project.
waar we net een kwart vanaf hebben![]()
ja precies maarja ik ga er nou heenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey dat herken ik nog van school
komt altijd op het eind...
Tina Turner?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:15 schreef appelsientje het volgende:
Wie luistert er 538??
Dat nummer dat ze willen draaien als Nederland heeft gescoord is hetzelfde nummer wat ik altijd in het philips stadion hoor
'Liberté' ?quote:
Yupquote:
9km te hard in Nederland is ¤30,-quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef Noca het volgende:
[24-uurs topic] Gefeliciteerd VoreG!!!
Feli VoreG!
Das minder DarkShine..
Verscheuren en onderduiken!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:26 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net een bon binnen uit België, geflitst met 131 op de snelweg. Na correctie is dat 123, dus ¤60,-
Naja heb de prijs nog niet binnen, maar normaal is dat ¤60,- in België. Heb nu zo'n papiertje dat ik me binnen 15 dagen bekend moet maken...
Das knap duur daar... laat me raden dat is gebeurd bij luik.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
9km te hard in Nederland is ¤30,-
3km te hard in België is ¤60,-
Gaat tegenwoordig helaas niet meer.quote:
Nee op de E314 tussen Maasmechelen & Lummen (Lummen is knooppunt E314, E313).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Das knap duur daar... laat me raden dat is gebeurd bij luik.....
Das vervelend.. succes met betalenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig helaas niet meer.
EU
[..]
Nee op de E314 tussen Maasmechelen & Lummen (Lummen is knooppunt E314, E313).
Ja, dat vind ik ook. Het was lang geleden dat ik een film (helemaal) heb gezien. Maar deze was meer dan de moeite waard.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
Fightclub is een vreemde maar fascinerende film.
Aparte 'ontknoping' heeft de film he, ik vond hem tof.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Het was lang geleden dat ik een film (helemaal) heb gezien. Maar deze was meer dan de moeite waard.
Ik moet hem steeds nog een keer helemaal kijken, heb alleen maar stukjes gezien......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Het was lang geleden dat ik een film (helemaal) heb gezien. Maar deze was meer dan de moeite waard.
Zeer zeker, goeie film!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, was erg verrassend toen bleek dat Brad Pitt bla bla bla (om niets weg te geven aan mensen die de film nog niet gezien hebben).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Aparte 'ontknoping' heeft de film he, ik vond hem tof.
Dank jequote:
't Is niet de rel geworden die ik gehoopt / verwacht had.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe, te weinig animo voor een apart forum helaas.
Hoeveel kost een vaasje bij jullie?quote:
Ligt er aanquote:
Is dit het resultaat van je Cursus Noors?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Heilo!
Neem maar vast een regenpak mee!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:25 schreef golfer het volgende:
Middag!
Straks lekker even 9-holes in het zonnetje een balletje meppen.
Voor het WK 2006 zal dat er wel weer komen, zodra dat een feit is open ik wel weer een "Plaatst hier debiele quotes uit het WK forum" topic in VBL (iemand die nog het topic mbt het EK 2004 kan vinden, heb me toen echt krom gelachen om zoveel domheid, maar kan het topic zo snel niet terugvinden)quote:
EK 2004quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor het WK 2006 zal dat er wel weer komen, zodra dat een feit is open ik wel weer een "Plaatst hier debiele quotes uit het WK forum" topic in VBL (iemand die nog het topic mbt het EK 2004 kan vinden, heb me toen echt krom gelachen om zoveel domheid, maar kan het topic zo snel niet terugvinden)
[EK04 in VBL] Merkwaardige EK quotesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor het WK 2006 zal dat er wel weer komen, zodra dat een feit is open ik wel weer een "Plaatst hier debiele quotes uit het WK forum" topic in VBL (iemand die nog het topic mbt het EK 2004 kan vinden, heb me toen echt krom gelachen om zoveel domheid, maar kan het topic zo snel niet terugvinden)
Mijn dank is groot, geweldig topic was dat!quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, geweldig topic was dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |