Hoeveel kost een vaasje bij jullie?quote:
Ligt er aanquote:
Is dit het resultaat van je Cursus Noors?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Heilo!
Neem maar vast een regenpak mee!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:25 schreef golfer het volgende:
Middag!
Straks lekker even 9-holes in het zonnetje een balletje meppen.
Voor het WK 2006 zal dat er wel weer komen, zodra dat een feit is open ik wel weer een "Plaatst hier debiele quotes uit het WK forum" topic in VBL (iemand die nog het topic mbt het EK 2004 kan vinden, heb me toen echt krom gelachen om zoveel domheid, maar kan het topic zo snel niet terugvinden)quote:
EK 2004quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor het WK 2006 zal dat er wel weer komen, zodra dat een feit is open ik wel weer een "Plaatst hier debiele quotes uit het WK forum" topic in VBL (iemand die nog het topic mbt het EK 2004 kan vinden, heb me toen echt krom gelachen om zoveel domheid, maar kan het topic zo snel niet terugvinden)
[EK04 in VBL] Merkwaardige EK quotesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor het WK 2006 zal dat er wel weer komen, zodra dat een feit is open ik wel weer een "Plaatst hier debiele quotes uit het WK forum" topic in VBL (iemand die nog het topic mbt het EK 2004 kan vinden, heb me toen echt krom gelachen om zoveel domheid, maar kan het topic zo snel niet terugvinden)
Mijn dank is groot, geweldig topic was dat!quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, geweldig topic was dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |