Das vervelend.. succes met betalenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig helaas niet meer.
EU
[..]
Nee op de E314 tussen Maasmechelen & Lummen (Lummen is knooppunt E314, E313).
Ja, dat vind ik ook. Het was lang geleden dat ik een film (helemaal) heb gezien. Maar deze was meer dan de moeite waard.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
Fightclub is een vreemde maar fascinerende film.
Aparte 'ontknoping' heeft de film he, ik vond hem tof.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Het was lang geleden dat ik een film (helemaal) heb gezien. Maar deze was meer dan de moeite waard.
Ik moet hem steeds nog een keer helemaal kijken, heb alleen maar stukjes gezien......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Het was lang geleden dat ik een film (helemaal) heb gezien. Maar deze was meer dan de moeite waard.
Zeer zeker, goeie film!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, was erg verrassend toen bleek dat Brad Pitt bla bla bla (om niets weg te geven aan mensen die de film nog niet gezien hebben).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Aparte 'ontknoping' heeft de film he, ik vond hem tof.
Dank jequote:
't Is niet de rel geworden die ik gehoopt / verwacht had.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe, te weinig animo voor een apart forum helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |