het is bij jou ook bijna ochtendquote:
quote:
Hopelijk is dat wel binnen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:44 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Maar een half dagje vandaag omdat m'n schoonvader van z'n werkgever een pensioensfeestje krijgt aangeboden vanmiddag
Waarom zou t binnen moeten zijn? t is toch vet lekker weer enzoquote:
Ja dat is binnen, ook al is het nu nog best lekker weer.quote:
Het kan vanmiddag best wel eens pleurisweer worden, vandaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja dat is binnen, ook al is het nu nog best lekker weer.
Maar goed, vrouw = zwanger dus nul discussie over wie rijdt en wie zuipt mogelijk, dus het interesseert me eigenlijk vrij weinig waar het is
Wacht maar afquote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Waarom zou t binnen moeten zijn? t is toch vet lekker weer enzoHier iig wel
zolang hij erop zit en er niet in heb je geluk....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:55 schreef superjoden het volgende:
goedenmorgen... zit verdomme thuis een virus op de pc
succes Bloem
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
zolang hij erop zit en er niet in heb je geluk....
hey dat herken ik nog van schoolquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:52 schreef Dos37 het volgende:
Mogguh vandaag oplevering van ons project.
waar we net een kwart vanaf hebben![]()
ja precies maarja ik ga er nou heenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey dat herken ik nog van school
komt altijd op het eind...
Tina Turner?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:15 schreef appelsientje het volgende:
Wie luistert er 538??
Dat nummer dat ze willen draaien als Nederland heeft gescoord is hetzelfde nummer wat ik altijd in het philips stadion hoor
'Liberté' ?quote:
Yupquote:
9km te hard in Nederland is ¤30,-quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef Noca het volgende:
[24-uurs topic] Gefeliciteerd VoreG!!!
Feli VoreG!
Das minder DarkShine..
Verscheuren en onderduiken!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:26 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net een bon binnen uit België, geflitst met 131 op de snelweg. Na correctie is dat 123, dus ¤60,-
Naja heb de prijs nog niet binnen, maar normaal is dat ¤60,- in België. Heb nu zo'n papiertje dat ik me binnen 15 dagen bekend moet maken...
Das knap duur daar... laat me raden dat is gebeurd bij luik.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
9km te hard in Nederland is ¤30,-
3km te hard in België is ¤60,-
Gaat tegenwoordig helaas niet meer.quote:
Nee op de E314 tussen Maasmechelen & Lummen (Lummen is knooppunt E314, E313).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Das knap duur daar... laat me raden dat is gebeurd bij luik.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |